۹۱۱۶۳۵
۳ نظر
۵۰۰۱
۳ نظر
۵۰۰۱
پ

مکارم: مراقب نفوذ در آموزش و پرورش باشید

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به اهمیت مراقبت برای جلوگیری از ورود نفوذی‌ها گفت: افراد نفوذی هرکجا باشند اصل برنامه‌ها و طرح‌ها را دچار مشکل می‌کنند که باید هوشیار و مراقب ورود آنان بود.

خبرگزاری تسنیم: مرجع تقلید شیعیان با اشاره به اهمیت مراقبت برای جلوگیری از ورود نفوذی‌ها گفت: افراد نفوذی هرکجا باشند اصل برنامه‌ها و طرح‌ها را دچار مشکل می‌کنند که باید هوشیار و مراقب ورود آنان بود.

آیت‌الله مکارم شیرازی ظهر امروز در دیدار با وزیر آموزش و پرورش که در دفتر این مرجع تقلید برگزار شد، با اشاره به اهمیت مراقبت برای جلوگیری از ورود نفوذی‌ها اظهار داشت: افراد نفوذی هرکجا باشند اصل برنامه‌ها و طرح‌ها را دچار مشکل می‌کنند که باید هوشیار و مراقب ورود آنان بود.

وی با بیان اینکه دانش آموزان سرمایه کشور و امانتی به دست آموزش و پرورش هستند، ابراز کرد: باید برنامه‌ریزی‌ها در این وزارتخانه طوری باشد که طرح‌ها و برنامه‌ها به لحاظ کیفی و کمی به ارتقای دانش آموزان منجر شود تا آنان عناصری مفید برای آینده کشور باشند.

مرجع تقلید شیعیان خاطرنشان کرد: وزارت آموزش و پرورش بسیار وسیع بوده که پیاده‌سازی برنامه‌ها در آن زمان‌بر است و نیاز به کار کارشناسی دقیق دارد، چراکه این وزارتخانه از مراکز مهم در حوزه تعلیم و تربیت است.

وی با تأکید بر اینکه رسیدگی به مناطق محروم باید در اولویت برنامه‌های آموزش و پرورش باشد، یادآور شد: بخش زیادی از وجوهات شرعی صرف محرومیت‌زدایی در مناطق محروم کشور می‌شود.

استاد برجسته حوزه علمیه خاطرنشان کرد: برنامه‌های دینی در آموزش و پرورش باید به‌گونه‌ای باشد که دانش آموزان رغبت به فراگیری آن باشند؛ همچنین باید مشوق‌هایی مانند اردوهای سیاحتی و زیارتی و هدیه برای برنامه‌های فرهنگی در نظر گرفته شود که مؤثر است.

وی اجرای طرح و اثرگذاری اقدامات فرهنگی را موردتوجه قرار داد و گفت: برخی پزشکان با حضور در مناطق محروم به ویزیت رایگان مشغول هستند که بسیار اثرگذار است که باید این‌گونه حرکت‌ها جهادی و محرومیت‌زدایی در کشور الگو شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خیلی وقته نفوذ در آموزش وپرورش وارد شده آموزش وپرورش به جای تعلیم وتربیت دانش آموزان صبح تا شب به فکر جمع آوری پول تحت عنوان کمکهای مردمی از اولیاء دانش آموزان است تا به تعمیرات وساخت وساز در مدرسه ها برسند و اولویت تعلیم وتربیت در حاشیه رفته واین حرکت در شرایط بد اقتصادی مردم جز نارضایتی اولیاء و خشم مردم چیزی در پی ندارد دائم در مدارس طرحهای بدون بهره وری اجرا میشود ومتاسفانه خروجی مناسب ندارد .ظاهر سازی وریا بیشتر خودنمایی میکند .مدیران رده بالا هم بیتفاوت هستند .این یعنی نفوذ در مهمترین بخش کشور .حالا هی خود را به خواب بزنید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        احسنت دقیق فرمودید

      • آزاد

        این نفوذ دشمن نیست ،نفوذ فساد و عناصر فاسد و خرج کرد بیت المال در کارهای بدون بهره وری و بی پول شدن آ موزش وپرورش و شروع به گدائی و گرفتن پول از اولیاء که در نان شب مشکل دارند ،بس کنید این هرج و مرج وهیف کردن بیت المال

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج