۹۱۱۷۸۲
۱۷ نظر
۵۰۰۹
۱۷ نظر
۵۰۰۹
پ

پاسخ بهنوش طباطبایی به انتقاد از ظاهر متفاوتش

بهنوش طباطبایی با به اشتراک گذاشتن یک پست اینستاگرامی، نسبت به انتقادهای مطرح شده از او درباره حضور دوگانه‌اش در اکران مردمی «ماجرای نیمروز؛ رد خون» در مشهد و تهران واکنش نشان داد.

خبرآنلاین: اکران عمومی فیلم «ماجرای نیمروز؛ رد خون» به کارگردانی محمدحسین مهدویان، به‌تازگی در سینماهای کشور آغاز شده است. برنامه‌های اکران مردمی این فیلم با حضور عوامل و بازیگران آن، در دو روز گذشته در مشهد و تهران برگزار شده است.

حضور بهنوش طباطبایی، با دو ظاهر متفاوت در مشهد و تهران، بحث‌های جنجالی و انتقادی را به دنبال داشته که او در پستی اینستاگرامی به آن‌ها پاسخ داده است.

این بازیگر نوشته است: «از زمانی که فیلمنامه (ماجرای نیمروز رد خون) را می‌خواندم تا روزهای فیلمبرداری که با درد کاراکترهای فیلم، همه ما درد می‌کشیدیم، تا روزهای جشنواره، تا اعلام نامم به عنوان کاندیدای نقش اول زن و تا امروز که سعی می‌کنم به اندازه لطف مردم آراسته و مشتاق خودم را به سینماها برسانم تا فیلم را کنارشان ببینم. همواره به این اندیشیده‌ام که این همه بحران که از سر گذراندیم، این‌همه خون و جان و تن نازنین که رفت تا ما در شان نام یک انسان ایرانی زندگی کنیم چه به ما آموخت؟

همه می‌دانیم که آنها که از همه چیزشان گذشتند و رفتند با این آرزو راهی ملکوت شدند که نسل‌های بعدی این سرزمین در کنار هم در صلح و آرامش وصفا زندگی کنند...اما...!

باید با خودمان رو در بایستی را کنار بگذاریم. وای که گمشده من و تو امروز همان صلح، آرامش و صفا و صداقت است که پاک‌ترین جوان‌های این مرز و بوم برایش جان دادند...

اصلا انگار که آفتاب هر روز صبح با خودش برای ما عصبانیت، کینه می‌آورد! ما چرا... ما کِی این‌طور شدیم؟

ما یعنی خود ما مردم! ما چرا جای هم تصمیم می‌گیریم؟ ما چرا فکر می‌کنیم همه باید مثل ما باشند؟ ما چرا فکر می‌کنیم جای خداوند نشسته‌ایم؟ ما چرا فکر می‌کنیم همه باید در خدمت ما باشند؟ و وای اگر نباشند و قدرتکی در اختیار ما باشد....! اصلا ما چرا قاضی شده‌ایم؟ تلفنهای‌مان را دست می‌گیریم بعد از یک وعده غذای چرب دراز می‌کشیم و به عنوان دسر قضاوت می‌کنیم و حکم می‌کنیم و مجازات می‌کنیم و رسوا می‌کنیم و آبرو می‌بریم و دلمان را خنک می‌کنیم! ما چرا این‌طور شدیم...؟ قرارمان این نبود...کاش آرام بگیریم.کاش یک روز را معلوم کنند تا فقط سکوت کنیم و مثل بچه‌های خاطی مهد کودک به کارهای بدمان در تمام این سالها فکر کنیم...وای خدایا... ما چقدر باید از تو طلب عفو کنیم و از بندگانت حلالیت بطلبیم....»

پاسخ بهنوش طباطبایی به انتقاد از ظاهر متفاوتش

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      طباطبایی کیه دیگه زرت و زرت ازش خبر میزارید

    • شهروند

      دهانت را آب بکش وقتی داری در مورد پاک ترین جوان های این کشور حرف میزنی، آنها که در کنار همه ارزش ها برای حجاب و عفت خواهرانشان هم رفتند.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        من بعنوان خواهر شهید ازت میخام دهنتو ببندی شهدای ما برای همه هستن اگه راست میگی برو به بالا دستیا ک خون مارو مکیدن توپ و تشر بزن

      • شهروند

        منهم خانواده شهید هستم و یادتان باشد هر کسی که بخون آنها خیانت می کند چه بالادستی چه پایین دستی رسوا می شود البته اگر چشمهایمان را نبندیم .

    • من

      خوببببب کرده .....

    • بدون نام

      تو موهاتو بپوشون اول

      پاسخ ها

      • بدون نام

        موهاش به تو چه ربطی داره

    • ناظر

      تو بخاطر حجاب و گناهانت از خدا و شهدا حلالیت بطلب، این شهیدان بخاطر من و تو و دیگران جونشون رو از دست دادند، خون دادن که اسلام، حجاب، عفت و حیا و خاک عزیز کشورشون همراه با مردمی مؤمن و پاک حفظ بشه، بی حجابی تو و امثال تو توهین به خون شهدا، خانواده ی عزیزشون و رهبر عزیزمون هستش، تو به خودت بیا این دنیا گذراست و بزودی باید جواب خداوند رو بدی که چه بسا الانم داریم در دنیا جواب گناهانمون رو پس میدیم با غم و درد ولی حالمون نیست....

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شهیدا رفتن که ما راحت زندگی کنیم نه اینکه هرروز ارامشمونو بهم بزنید

      • بدون نام

        من پدرم جانبازه و اصلا بخاطر همچین هدف پست و سطح پایینی نرفت جنگ که پاشو از دست بده واسه موی زنای مردم !!!!!رفتن که مردم راحت زندگی کنن

      • دراکولا تا به تا

        مردم دنیا میرند جنگ برای حفظ وطنشون. یعنی واقعا شما با این حرفت به جوانهای مردم توهین میکنی. یعنی جوان مردم برای دو شاخه مو، جونش رو گذاشت کف دستش؟ خاک وطن رو دارند میبرند به اعراب حوزه خلیج فارس میفروشند و شما چی میگی!

    • بدون نام

      انشای خوبی بود این هم بدون شهدا خون ندادن تا تو اینطور سرو وضع درست کنی

    • ابومهدی

      درموردتفاوت ظاهر دردوشهراحتمالا برای مشهد یک پوشش وبرای تهران یک پوشش دیگر با توجه به جو هر شهر.ودرجواب به پاسخ خانوم طباطبایی ختنوم طباطبایی مامردم گوشمان از این پندهای حکیمانه پراست سخنی تازه تربگو شاید به راه راست هدایت شدیم.شما زیادی دیگه قضیه رو جدی گرفتی بایک چشم گفتن واشتباه کردم قضیه حل می کردی.ما ایرانیها همانا ریاکارترینیم الی یوم القیامه.

    • بدون نام

      این مسئله باید حل شود که شهدا برای دفاع از انقلاب و نظام اسلامی جان دادند که البته استقلال و آرامش و امنیت را بدنبال خواهد داشت.

    • بدون نام

      بهنوش جان نظراتو بخون ببین ما همچین مردم بخیلی داریم دستشون ک ب بالاییا نمیرسه ک اگه برسه فقط پارس میکنن ک شاید لقمه ای گیرشون بیاد فقط به پوشش ومو گیر دارن چون شکرخدا تنها جنایت ک اینجا اتفاق میفته بدحجابیه

    • بدون نام

      به به چه انشایی، چه املایی، چه قلمی، چه توجیهی. به به چه حجابی، چه گریمی، چه دک و پوزی...

    • بدون نام

      بهنوش طباطبایی درست میگه.مردم ما خیلی بد شدن.اصلا نمیتونن داشته های دیگران رو ببینن.شروع میکنن به حرفای بی سروته گفتن که خوشی طرف رو از دماغش بیارن.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج