جاباما
۹۱۲۵۶۲
۱ نظر
۵۰۱۴
۱ نظر
۵۰۱۴
پ

منتظری: حضور زنان در ورزشگاه‌، برنامه دشمن است

دادستان کل کشور گفت: حضور خانم‌های بی‌حجاب در خیابان و فیلم گرفتن و ارسال آن به فضای مجازی از جمله تحرکات حساب‌شده دشمن است، البته این مسائل آن‌قدر گسترده نیست که بتواند در مقابل دل‌بستگان انقلاب خود رانشان دهد.

خبرگزاری تسنیم: محمدجعفر منتظری، دادستان کل کشور در مراسم تودیع و معارفه دادستان جدید قم که در سالن اجتماعات دادگستری استان برگزار شد، اظهار داشت: در شرایط خاص فعلی که جنگی نابخردانه و جنایتکارانه بر کشور تحمیل‌شده است وظیفه‌داریم باهم افزایی در جهت حل این مشکلات تلاش کنیم.

وی بابیان اینکه در برخورد با ناهنجاری‌ها دستگاه قضایی باید آخرین مرحله باشد، بیان کرد:برای همه موارد نیاز به دستگاه قضایی نیست، پس سهم حوزه، وزارت ارشاد، دستگاه‌های فرهنگی و آموزش‌وپرورش در این زمینه چیست؟ چرا همه‌چیز را از قوه قضاییه می‌خواهیم.

دادستان کل کشور با اشاره به برنامه‌ریزی دشمن برای مقابله با انقلاب اسلامی عنوان کرد: حضور خانم‌های بی‌حجاب در خیابان و فیلم گرفتن و ارسال آن به فضای مجازی از دیگر تحرکات حساب‌شده دشمن است، البته این مسائل آن‌قدر گسترده نیست که بتواند در مقابل دل‌بستگان انقلاب خود رانشان دهد، اما جلوه گری آن‌ها به‌ویژه در قم پسندیده نیست.

منتظری تحول در قوه قضاییه را از مطالبات رهبری و رئیس قوه قضاییه دانست و افزود: از آنجاکه تبلور این تحول در دادسرا‌ها دادگاه‌هاست انتظار می‌رود در آینده نزدیک شاهد تحول در دستگاه قضایی استان قم هم باشیم.

منتظری: حضور زنان در ورزشگاه‌، برنامه دشمن است

وی بابیان اینکه دشمنان برای حرمت‌شکنی و قبح زدایی از خاستگاه انقلاب دست‌به‌کار شده‌اند، ادامه داد: مبارزه با فساد و ایجاد امنیت از اولویت‌های دستگاه قضایی قم است و در این زمینه دستگاه قضایی و سایر دستگاه‌های مسئول به‌شدت مراقب این حرکت دشمن هستند.

دادستان کل کشور تصریح کرد: دادستان‌های کشور و قم حتی‌الامکان از صدور قرار بازداشت خودداری کنند، عمده قرار‌های بازداشت به علت نسپردن وثیقه است و عمده این قرار‌ها هم یک روز قبل از تعطیل صادر می‌شود که آثار اجتماعی و خانوادگی به همراه دارد.

منتظری با اشاره به جنگ نرم دشمن ادامه داد: چگونگی لباس پوشیدن خانم‌ها، کشف حجاب و عشوه‌گری حرکات حساب‌شده‌ای است که دشمنان از طریق فضای مجازی آن را دنبال می‌کنند، البته نمی‌گوییم که هر خانم بدحجاب یا بی‌حجابی مستقیماً مامور دشمن است، اما این راهبرد دشمن برای مقابله با نظام است.

وی طرح بحث حضور زنان در ورزشگاه را از دیگر حرکات حساب شده دشمنان ذکر کرد و خاطرنشان کرد: فیفا به استناد چه قانونی یک کشور را ملزم می‌کند که برنامه ورزشگاه خود را چگونه تنظیم کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سجاد

      عجب!!!!!
      دشمن چقد بیکاره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج