جاباما
۹۱۲۷۴۰
۲ نظر
۵۰۰۲
۲ نظر
۵۰۰۲
پ

زمان پاسخگویی به حریق ۵ دقیقه و ۵۵ ثانیه است

مدیرعامل سازمان آتش نشانی گفت: نه در نگهداشت و نه در تجهیزات آتش‌نشانی به دلیل تحریم مشکلی نداریم.

خبرگزاری ایلنا: مهدی داوری صبح امروز در حاشیه حضورش در یکصد و شصت و هفتمین جلسه علنی شورای شهر تهران به مناسبت روز آتش نشان در جمع خبرنگاران گفت: خوشبختانه بودجه‌های تخصیص داده شده به آتش نشانی در این دوره مدیریت شهری سبب شده با سرعت بیشتری نسبت به خرید و نوسازی تجهیزات اقدام کنیم و در خرید اقلام و تجهیزات آتش نشانی برنامه‌های مفصلی داریم که بخشی از آنها اجرایی شده است.

زمان پاسخگویی به حریق ۵ دقیقه و ۵۵ ثانیه است

وی با بیان اینکه امسال خودروهای سبک‌تر آتش نشانی به تجهیزات اطفای حریق مجهز می‌شوند تا در بافت فرسوده و در معابر باریک عملیات انجام دهند، گفت: از تکنولوژی‌های جدید از جمله پهپاد آتش نشانی نیز استفاده می‌ شود، هر چند که پهپاد آتش نشانی فعلا در مراحل ارزیابی حریق استفاده می‌شود و هنوز به فاز عملیاتی نرسیده است.

داوری با بیان اینکه در پاییز امسال طرح ایمنی خانه به خانه اجرا می‌شود، گفت: این به معنای آن نیست که در همه خانه‌ها را می‌زنیم بلکه معتقدیم بسیاری از رفتارها در خانه‌ها می‌توانند با احتیاط بیشتری باشند و حریق را کاهش دهند. به همین دلیل هر کدام از شهروندان که مایل بودند، به آنها مشاوره می دهیم و این آموزش‌ها به صورت رایگان خواهد بود.

وی درخصوص زمان اجرای این طرح گفت: طرح ایمنی خانه به خانه از اواخر آبان ماه اجرا می شود.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهر تهران در پاسخ به سوالی درخصوص کمبود تحهیزات به دلیل تحریم ها گفت: نه در نگهداشت و نه در تجهیزات مشکلی نداریم.

داوری در خصوص زمان پاسخگویی به حریق در شهر تهران اظهار داشت: این زمان در دنیا 6 دقیقه است که یک دقیقه برای اطلاع رسانی‌، یک دقیقه تجهیز و تحلیل و 4 دقیقه به عنوان زمان سفر پیش بینی می‌شود که میانگین پاسخگویی آتش نشانی تهران 5 دقیقه و 55 ثانیه است که البته این زمان میانگین است و ما در نقاطی همچون مرکز و شمال شهر تهران که ترافیک زیادی وجود دارد، مجبور هستیم ایستگاه‌ها را افزایش دهیم تا پاسخگویی بهتر انجام شود.

وی افزود: در حال حاضر 131 ایستگاه در تهران وجود دارد که باید تا پایان برنامه سوم عدد ایستگاه‌ها به 145 ایستگاه برسد و در حال بررسی جانمایی ایستگاه ها هستیم.

داوری در خصوص برگزاری جلسات ارتقای ایمنی ایستگاه‌های مترو گفت: بیش از یک سال است که به جلسات دوره‌ای با مسوولان مترو برگزار می کنیم و در همه موضوعات مترو همچون ایستگاه، قطار، تونل و غیره موضوع ایمنی را پیگیری می‌کنیم که ضوابطی در این رابطه در حال تدوین است که به جمع بندی خواهیم رسید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بخورید که دیر میشه

    • بدون نام

      بخورید که دیر میشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج