۹۱۲۸۲۶
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

آنچلوتی: گرمای هوا باعث خستگی بازیکنان شد

سرمربی تیم فوتبال ناپولی معتقد است بازیکنانش می‌توانستند در جریان بازی کار برشا را زودتر تمام کنند.

خبرگزاری تسنیم: کارلو آنچلوتی که شاگردانش بعدازظهر امروز (یکشنبه) در هفته ششم سری A ایتالیا در ورزشگاه سن‌پائولو با نتیجه ۲ بر یک برشا را از پیش‌رو برداشتند، پس از این بازی در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «DAZN» گفت: به دردسر افتادن در چنین بازی‌هایی طبیعی است، چون وقتی نتوانید نتیجه بازی را ۳ بر صفر کنید، ممکن است دروازه‌تان باز شود و در ادامه هر اتفاقی ممکن است، بیفتد.

وی افزود: ما نیمه اول بازی خیلی خوبی از خود ارائه کردیم و نیمه دوم تأثیرگذاری کمتری داشتیم اما هوا خیلی گرم بود و همین باعث خستگی بازیکنان دو تیم شد. در ۱۰ دقیقه پایانی بازی ۵ بازیکن را در خط میانی به کار گرفتیم تا حرکت بازیکنان برشا در جناحین را مسدود کنیم.

سرمربی ناپولی همچنین در خصوص استفاده از جیووانی دی‌لورنزو در پست مدافع میانی در پی مصدومیت نیکولا ماکسیموویچ اظهار داشت: ما معمولاً از سه مدافع در خط دفاعی استفاده می‌کنیم و از فوزی غلام در سمت چپ و از کایخون در سمت راست بهره می‌بریم. وقتی هم که از دفاع چهار نفره استفاده می‌کنیم دی‌لورنزو به سمت راست خط دفاعی ما اضافه می‌شود. باید بگویم دی‌لورنزو سورپرایز بزرگی برای من بود. او بازیکن قابل‌اعتمادی است که لازم نیست زیاد به او توضیح دهید که چه چیزی می‌خواهید.

آنچلوتی همچنین در خصوص مهاجم اسپانیایی‌اش که در دقیقه ۷۳ او را از زمین بیرون کشید و الماس را جای او به زمین فرستاد، یادآور شد: یورنته بازیکنی با ویژگی‌های متفاوت است. به این دلیل یورنته را برای بازی انتخاب کردم چون او این فرصت را به ما می‌دهد که در محوطه جریمه حریف بیشتر حضور پیدا کنیم و نیمه اول هم خیلی خوب کار کرد.

کارلتو صحبت‌های خود را اینطور ادامه داد: تیم در دقایق پایانی بازی خسته بود، برای همین بود که یک هافبک به ترکیب تیم اضافه کردم تا مالکیت توپ را بیشتر در اختیار بگیریم.

وی در پایان در پاسخ به این پرسش که «آیا امیدوار هستید که هفته بعد بازی اینتر و یوونتوس به تساوی کشیده شود؟»، گفت: من بیشتر نگران بازی بعدی‌مان مقابل تورینو هستم!

ناپولی با این برد ۱۲ امتیازی شد و به رده چهارم جدول رده‌بندی سری A ایتالیا صعود کرد. تیم‌های اینتر، یوونتوس و آتالانتا به ترتیب با ۱۸، ۱۶ و ۱۳ امتیاز در رده‌های اول تا سوم هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج