۹۱۲۹۴۴
۶ نظر
۵۰۰۲
۶ نظر
۵۰۰۲
پ

گل به خودی استیلی به تیم ملی امید

مدیر تیم ملی امید در فاصله کوتاه تا شروع انتخابی المپیک، کماکان به دنبال تغییر در کادرفنی این تیم است اما در فاصله سه ماه تا شروع این مسابقات، کم‌تر مجموعه‌ای اقدام به تعویض مربیان می‌کند.

خبرگزاری ایسنا: مدیر تیم ملی امید در فاصله کوتاه تا شروع انتخابی المپیک، کماکان به دنبال تغییر در کادرفنی این تیم است اما در فاصله سه ماه تا شروع این مسابقات، کم‌تر مجموعه‌ای اقدام به تعویض مربیان می‌کند.

تیم ملی امید در مرحله گروهی انتخابی فوتبال المپیک با تیم‌های ازبکستان، کره جنوبی و چین هم‌گروه شد تا برخی‌ها این گروه را به عنوان "گروه مرگ" نام‌گذاری کنند.

در کنار گروه دشواری که برای تیم ملی ایران از قرعه‌ها خارج شده، اختلافات زیادی در بین کادرفنی و مدیریت تیم ملی ریشه دوانده است و با وجود فاصله کوتاه تا این مسابقات، هر کسی ساز خودش را می‌زند.

این اختلافات زمانی عیان شد که تیم ملی امید در ازبکستان دو بار مقابل این تیم شکست خورد و در مجموع ۵ بار دروازه تیم ملی باز شد تا مجیدی با مصاحبه‌ای تند و تیز، به دخالت برخی‌ها در انتخاب بازیکنانش اشاره کرد؛ اتفاقی که او باید زودتر از این‌ها و زمانی که تیم ملی مسابقه نداده بود، آن را اعلام می‌کرد.

با بازگشت کاروان تیم ملی از ازبکستان، پروژه تعویض سرمربی تیم ملی امید از سوی حمید استیلی و برخی از اعضای کمیته فنی فدراسیون فوتبال کلید خورد که این اتفاق با مخالفت مهدی تاج همراه بود.

این درخواست در همان روزهای اولیه توسط مهدی تاج به دلایل عدیده‌ای رد شد تا مجیدی به وعده خودش عمل کند و برای یافتن بازیکنان جدید در ورزشگاه‌ها و در هنگام بازی‌های لیگ برتر حضور یابد.

با این وجود، حمید استیلی بعد از مشخص قرعه تیم ملی فوتبال یک بار دیگربه طور تلویحی اختلافات در تیم ملی را تایید کرده و گفته که کمیته فنی درباره ادامه فعالیت مجیدی تصمیم‌گیری می‌کند و شاید مجیدی روی نیمکت تیم ملی ایران نباشد.

اظهارات او در حالی که خودش هم عضوی از کمیته فنی فدراسیون فوتبال است، نشان از حمایت جدی مجیدی برای کنار رفتن مجیدی دارد؛ در حالی که او در فاصله سه ماه تا شروع این مسابقات باید تکلیف خودش و تیم را مشخص کند چرا که دیگر زمانی برای از دست دادن نیست.

تغییرات روی نیمکت تیم ملی در فاصله کم‌تر از سه ماه، ضربه مهلکی به این تیم است تا اندک شانس ایران برای رسیدن به المپیک هم از بین برود. این موضوع همان دلیلی است که تاج با قطع همکاری کردن با مجیدی مخالفت کرده و مجیدی هم این روزها با جدیت بیش‌تری نسبت به گذشته کارش را دنبال می‌کند.

او همانند سه ماه قبل تاکید کرده که این تیم را به المپیک می‌برد؛ اتفاقی که عملی کردن آن همانند رویا برای ایرانی‌هاست و اگر اجرایی نشود، هیچ توجیه دیگری از مجیدی قابل قبول نیست.

در فاصله سه ماه تا شروع مسابقات انتخابی المپیک، بهتر است کادر مدیریتی تیم ملی امید حرفه‌ای‌تر عمل کند و اختلافات بین مدیریت و مربیان به بازیکنان هم سرایت نکند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      واقعا استیلی باید از تیم امید بزه ایشان لیاقت مدیریت نداره

    • محمد

      حتی افرادغیرفوتبالی هم حدس میزدندکه این گروه قابلیت لازم برای هدایت تیم راندارندفوتبال ما چندسالی است که خواب است

    • سجاد خیاط

      بازیکنان تیم ملی اصلی رو هم بدن فرناز خانم به المپیک نمی ریم بابا این کجاش به مربی میخوره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نه استولی به مدیریت میخوره

    • پرویز

      تا زمانیکه فوتبال از پایه درست نشود اش همین و کاسه همان در قبل از انقلاب تیم جوانان ایران براحتی قهرمان اسیا می شد و از دل همان تیم ستاره های زیادی وارد تیم ملی شدند حالا یک استقلالی دو اتیشه و یک پرسپولیسی دو اتیشه در تیم امید باید با هم کار کنند مگه میشه مگه داریم

    • بدون نام

      همون اولین روز گفتم چرا استیلی زیر بار رفت خودشو خراب کرد البته پر واضح بود که این تصمیم جای دیگری است و استیلی هم مدیر تیم مدیر تیم مسئول هندلینگ تیم هست و نمیتونه مربی انتخاب کنه مجبور هرکی رو میارن حمایت کنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج