جاباما
۹۱۳۱۳۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

فن‌دایک: فاصله پنج امتیازی با سیتی معنایی ندارد

ویرژیل فن دایک، ستاره هلندی لیورپول، در مصاحبه ای فاصله پنج امتیازی لیورپول با سیتی را بی معنا تلقی کرد.

ورزش سه: لیورپول فصل جدید را طوفانی آغاز کرده و با شش پیروزی پیاپی و فاصله پنج امتیازی نسبت به منچسترسیتی رده دومی، در صدر جدول قرار دارد. موضوعی که هواداران لیورپول را به قهرمانی در لیگ برتر پس از ۲۹ سال امیدوار کرده است.

ویرژیل فن دایک، مدافع هلندی لیورپول، اما این فاصله پنج امتیازی با سیتی را در این مقطع فصل بی معنا و کم اهمیت تلقی می کند.

او در مصاحبه ای پیرامون این موضوع صحبت کرد و گفت: "این فاصله پنج امتیازی کاملا بی معناست. خیلی زود است که در مورد قهرمانی صحبت کنیم چرا که هنوز بازی های سخت زیادی پیش رو داریم. ما نمی خواهیم به نتیجه دیگر تیم ها توجه کنیم زیرا این موضوع هیچ فایده ای برای ما ندارد. همه دیدند که فصل قبل چگونه ناگهان همه چیز تغییر کرد به همین دلیل می خواهیم در فصل جدید تنها روی کار خود تمرکز کنیم.

فن دایک در ادامه پیرامون شانزده پیروزی پیاپی لیورپول و شکسته شدن رکورد سیتی توسط آن ها گفت: "فقط رسانه ها این آمار را دوست دارند اما فعلا هیچ چیز قطعی وجود ندارد. ما می خواهیم به پیروزی های خود ادامه دهیم و حالا فقط به بازی مقابل سالزبورگ در روز چهارشنبه فکر می کنیم. رقابتی که قطعا بسیار سخت خواهد بود و ما نیاز مبرم به پیروزی در این دیدار داریم."

لیورپول هفته آینده در یک دیدار سخت به مصاف لسترسیتی آماده خواهد رفت. تقابلی که با توجه به حضور براندون راجرز روی نیمکت لستر جذابیت های فراوانی خواهد داشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج