۹۱۳۵۹۳
۳ نظر
۵۰۰۵
۳ نظر
۵۰۰۵
پ

رافت: علیپور امسال وارد دوره افت شده است

پایان رافت پیشکسوت پرسپولیس گفت: پرسپولیس برای کسب برد نیازی به کمک دیگران ندارد تا برایش پنالتی بگیرند.

خبرگزاری میزان: پایان رافت درباره پیروزی تیم فوتبال پرسپولیس مقابل ماشین‌سازی در جام‌حذفی اظهار داشت: بازی جذابی را میان دو تیم پرسپولیس و ماشین‌سازی شاهد نبودیم و با وجود اینکه پرسپولیس تیم برتر زمین مسابقه بود، اما از آن برتری نتوانست موقعیت گلزنی ایجاد کند. در ۲ بازی اخیر پرسپولیس خوب بازی نمی‌کند و باید سرمربی این تیم تدابیری بیاندیشد، چرا که اگر همین منوال ادامه یابد تیمش دچار مشکل می‌شود.

وی درباره صحنه پنالتی که به نفع پرسپولیس گرفته شد و علیپور نتوانست آن را تبدیل به گل کند، گفت: آن صحنه اصلا پنالتی نبود و رسول خطیبی سرمربی ماشین‌سازی حق داشت که ناراحت شود. پرسپولیس برای برد نیازی به کمک داوران ندارد تا برایش به این صورت پنالتی بگیرند. پرسپولیس خیلی محتاط بود و موقعیت‌های زیادی در محوطه جریمه ماشین‌سازی ایجاد نکرد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره ناکامی علیپور در امر گلزنی تصریح کرد: علیپور ۲، ۳ سال است در پرسپولیس بازی می‌کند و حتی یک‎بار هم آقای گل شده است، اما امسال افت کرده و برای هر بازیکنی ممکن است این اتفاق رخ بدهد. علیپور یک بازیکن حرفه‌ای است ولی توپ به او نمی‌رسد تا گل بزند. او باید روی مسائل روحی و روانی خود بیشتر کار کند، چرا که در ادامه فصل بازی‌های سخت زیادی پیش‌روی پرسپولیس است.

رافت افزود: خط حمله پرسپولیس زهردار نیست و جونیور هم با وجود اینکه تلاش می‌کند تا مثمرثمر باشد، اما کارساز نیست چرا که کیفیتش در همین حد است. عبدی هم خیلی جوان است و زمان می‌برد تا در پرسپولیس رشد کند. پرسپولیس باید به دنبال یک مهاجم باشد که در کنار علیپور بتوانند زوج خوبی در خط حمله درست کنند چون علیپور در خط حمله تنها است.

وی درباره اینکه پرسپولیس در هفته ششم برابر تیم شهر خودرو قرار می‌گیرد، گفت: شهرخودرو تیم تکنیکی و سرعتی است. این دیدار در مشهد برگزار می‌شود و جذاب خواهد بود چرا که هر ۲ تیم روی زمین بازی می‌کنند، هر چند که عملکرد شاگردان گل‌محمدی در دیدارهای اخیر با فراز و نشیب زیادی مواجه بوده است.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره پیش‌بینی‌اش از بازی پرسپولیس و شهرخودرو گفت: پیش‎بینی نتیجه این بازی کار بسیار سختی است. پرسپولیسی‌ها در بازی با سپاهان عصبانی بودند و دریافت آن همه کارت زرد توسط بازیکنان پرسپولیس نشان‎دهنده عدم تمرکز تیم است. امیری در بازی با سپاهان عصبانی بود، اما در بازی جام حذفی خیلی راحت و با آرامش کار کرد. بزرگان تیم باید آرامش را به این تیم برگردانند. اگر این اتفاق رخ بدهد، پرسپولیس مقابل شهرخودرو موفقیت بزرگی را رقم می‎زند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دوکلام ازمادرعروس

    • تاج بزرگ آسیا، چهارفینال آسیا، دوقهرمانی آسیا⭐⭐حسرت نیاکان لنگی ها

      اتفاقا چهارساله ک شدیدا نیاز ب داوران داشت و نهایت استفاده از داوران رو برد. همین بازی هم داور وقتی دید دقیقه هشتاد و چهاره و لنگ گل بزن نیس خودش دس ب کار شد اون پنالتی مسخره روگرفت درحالی ک خطای علیپور بود .داور منتظر بود مهاجم لنگ توهجده خودشو بندازه پنالتی بگیره. شما لنگیا هم اگه بعد پنالتی گل میشد و باهمین پنالتی بازی رو میبردین شک نداریم ازش دفاع میکردین. حالا ک بازیو بردید میگید پنالت نبود

    • علیبرززززز

      امسال نه
      از پارسال نیم فصل دوم فوتبالش تمام شد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج