۹۱۳۶۲۱
۲ نظر
۵۰۰۵
۲ نظر
۵۰۰۵
پ

غلامپور: جواب انتقاد هر کسی را نمی‌دهم

بهزاد غلامپور، مربی دروازه‌بان‌های تیم فوتبال استقلال گفت: اگر انتقاد سازنده باشد، آن را می‌پذیرم، اما قرار نیست جواب هر کسی را بدهم.

خبرگزاری تسنیم: بهزاد غلامپور درباره برتری سه بر یک استقلال مقابل گل ریحان البرز و صعود به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی و دیگر مسائل این تیم صحبت‌ کرد.

غلامپور: جواب انتقاد هر کسی را نمی‌دهم

* چرا استقلال نتوانست در ۹۰ دقیقه به پیروزی برسد؟

جام حذفی است و نتایج غیرقابل پیش‌ بینی رخ می‌دهد. گل ریحان کادر فنی خوبی از جمله محمد نصرتی و کیانوش رحمتی دارد. این تیم در لیگ دسته اول شکستی تجربه نکرده و اولین باخت‌شان مقابل استقلال بود و تیم دست و پا بسته‌ای نبود. گل ریحان خیلی ما را اذیت کرد، اما خوشبختانه به نتیجه‌ای که می‌خواستیم، رسیدیم.

* چه اتفاقی افتاد که برق ورزشگاه در نیمه دوم قطع شد؟

در فوتبال ایران اتفاقات غیر قابل پیش‌بینی می‌افتد. ما روی نیمکت بودیم که صدای شبیه ترکیدن شنیدیم. با تلاش مسئولان ورزشگاه و سعید فتاحی که زحمت کشید، برق ورزشگاه وصل شد.

* تصویری از استراماچونی منتشر شده که در زمان قطع برق ورزشگاه، به نشانه ناراحتی روی نیمکت نشسته است.

استراماچونی باید خودش را با شرایط فوتبال ایران وقف دهد. همه بچه‌های سازمان لیگ و مسئولان ورزشگاه تلاش کردند برق وصل و بازی دوباره از سر گرفته شد.

* پس از گل‌های دوم و سوم استقلال مثل دوران سرمربیگری علی دایی روی استراماچونی پریدید که ظاهرا باعث تعجب او شد!

علی دایی از استراماچونی قوی‌تر بود و استراماچونی باید بیشتر تمرین کند!

* چرا استقلال در لیگ برتر نتوانسته حتی به یک پیروزی دست پیدا کند؟

تیم تازه تشکیل شده‌ای را در لیگ برتر می‌بینید. کادر فنی جدید، بازیکنان جدید و تفکرات هم جدید هستند. اگر چه هواداران حق دارند که ناراحت شوند، اما باید صبور باشند. در استقلال تاکتیک جدیدی چه در تمرینات و چه مسابقات اجرا می‌شود. این مسئله زمان می‌خواهد تا بازیکنان با شرایط جدید آشنا شوند. فراموش نکنید خیلی از بازیکنان را از دست داده‌ایم.

* یکی از بحث‌های مطرح شده این است که استقلال فرد بزرگی چه روی نیمکت و چه داخل زمین ندارد.

بازیکنان در شرایط سخت بزرگی می‌کنند. استقلال تیم بزرگی است و هواداران زیادی دارد. درست است که استقلال بازیکنی می‌خواهد که یک نفر با آنها صحبت کند، اما همه در این چند بازی آبدیده شده‌اند. با هم دوست هستند و برای سربلندی تیم تلاش می‌کنند و به هیچ وجه پا پس نمی‌کشند. مهم‌ترین مسئله در تیم دوستی است.

* استراماچونی در بازی با ذوب‌آهن بطری آب را شوت کرد، اما در بازی با گل ریحان آرامش داشت. آیا برخی رفتارهای غیرطبیعی این مربی به دلیل شرایط استقلال و فوتبال ایران است؟

استراماچونی مربی بزرگی است که در تیمی چون اینترمیلان مربیگری کرده است. وقتی او شرایط را می‌بیند، ناراحت می‌شود و کنترلش را از دست می‌دهد. ما نیاز به برد روز گذشته داشتیم تا آرامش به تیم بیاید و فشارها کم شود. در این مدت فشارها روی استراماچونی زیاد بوده و ناخواسته فرد ممکن است تحت تأثیر قرار بگیرد، هر چند او پس از بازی با ذوب‌آهن حرفه‌ای رفتار و عذرخواهی کرد. برخی مواقع شرایطی پیش می‌آید که طرف کنترلش را از دست می‌دهد و کارهایی می‌کند که نباید بکند.

* استقلال در ۶ بازی لیگ برتر و جام حذفی، ۷ بار دروازه‌‌اش باز شده است. خیلی‌ها به وضعیت دروازه‌بانی و خط دفاعی استقلال انتقاد می‌کنند. پاسخ شما به این انتقادها چیست؟

انتقاد سازنده باشد، با جان و دل می‌خریم، اما به برخی انتقادها که غرض ورزی باشد، کاری ندارم. خط دفاعی و خط هافبک استقلال جدید هستند. هدف‌مان این است که گل نخوریم، اما اگر هم بخوریم آسمان به زمین نیامده است. به انتقادها گوش می‌دهم، اما جواب هر کسی را نمی‌دهم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • پرسپولیس سروته

      حتما نمیدونه اولین برد خودشون بود خخخخ

    • چهار فينال اسيا

      در حال نوشتن...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج