۹۱۳۶۸۰
۱۲ نظر
۵۰۰۳
۱۲ نظر
۵۰۰۳
پ

حسینی: دوست دارم در استقلال ستاره باشم

دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال گفت که می‌خواهد در این تیم ستاره شود.

خبرگزاری تسنیم: سیدحسین حسینی در حاشیه تمرین عصر امروز تیم فوتبال استقلال گفت: بیشتر نفرات تیم و مربیان عوض شده‌اند و تفکرات جدید به تیم آمده است. بعد از گلی که در بازی با فولاد خوردیم تیم دچار افت روحی شد و بعد از آن بازی نیز جو منفی در تیم بود که در دقایق آخر گل نخوریم. امیدوارم دیگر این اتفاق رخ ندهد.

وی با اشاره به شرایط ابتدای فصل اظهار داشت: از روز اولی که خواستم قراردادم را تمدید کنم گفتند که حسینی برای استقلال شرط گذاشته و من را جلوی هواداران گذاشتند و جو سنگینی علیه من راه افتاد. من از همان ابتدا می‌دانستم که این فصل کار سختی دارم.

حسینی درباره انتقاداتی که به عملکرد او می‌شود گفت: انتقاد‌ها باید سازنده باشد, چون تماشاگران صاحب اصلی تیم هستند و اگر در این سال‌ها تشویق و حمایت آنها نبود من تا همیشه گلر دوم می‌ماندم, بنابراین الان هم آنها حق دارند که انتقاد کنند, اما دیگر نباید اینطور باشد وقتی گل می‌خوریم فقط بگویند حسینی. زمانی که تیم گل می‌زند, کل تیم گل می‌زند و زمانی که تیم گل می‌خورد, کل تیم گل می‌خورد. این مسائل برای خط‌دهی‌هایی است که از بیرون انجام می‌دهند. من در این شرایط راهی ندارم و نمی‌توانم کاری بکنم و فقط تلاش می‌کنم جواب اعتماد هواداران را بدهم.

دروازه‌بان استقلال درباره اینکه این تیم در نتیجه‌گیری طلسم شده، اظهار داشت: اگر در بازی‌های قبلی بدشانسی نمی‌آوردیم و مقابل ذوب آهن و فولاد نتیجه می‌گرفتیم, الان ۶-۵ امتیاز بیشتر داشتم و حرفی از بدشانسی و طلسم دیگر نبود. تیم ما به یک برد احتیاج داشت که خداراشکر در بازی دیروز مقابل گل ریحان کسب و باعث شده جو تیم بهتر شود و بتوانیم روندمان را ادامه دهیم.

حسینی در پاسخ به این سؤال که به نظر می‌رسد برای اینکه در استقلال رقیب ندارد, از انگیزه بالایی برای آمادگی برخودار نیست, تصریح کرد: به نظر من این موضوع اصلاً به این ربطی به رقیب داشتن و نداشتن ندارد, مگر بازیکن دوست ندارد تلاش کند و ستاره تیمش شود؟ شما می‌توانید از غلامپور سوال کنید که من همه تلاشم را کرده‌ام یا نه. من دوست دارم در استقلال ستاره باشم و مگر دیوانه‌ام که چون رقیب ندارم به خوبی تمرین نکنم؟ تا الان همه تلاشم را کردم و از اینجا به بعد هم تلاشم را دو برابر می‌کنم و این را می‌بینم که روز‌های خوبی در استقلال خواهم داشت.

حسینی در واکنش به اظهارات علی خطیر (معاون پیشین باشگاه استقلال) علیه او, تاکید کرد: درباره آقایی که صحبت کردید باید بگویم که او سال گذشته مثلاً رفیق صمیمی من بود. این آقا سال گذشته پیش من از رحمتی بد می‌گفت و پیش رحمتی از من. ایشان باعث شد نیم فصل دعوایی بین من و رحمتی پیش بیاید که کسی این موضوع را نمی‌داند. مدام به من پیام می‌داد یا زنگ می‌زد که رحمتی پشت تو این حرف را زده و به رحمتی هم می‌گفت حسینی پشت سر تو حرف زده است. او مدام صحبت‌های خاله‌زنکی می‌کرد و بین من و رحمتی در نیم فصل دعوا انداخت.

وی افزود: این آقا الان هم به آقایان فتح‌الله‌زاده و جویباری می‌گوید که اینقدر مصاحبه نکنید و دست از سر استقلال بردارید ولی مگر شما خودتان از باشگاه نرفته‌اید پس چرا مصاحبه می‌کنید؟ این آقا چند ماه است که از باشگاه جدا شده اما باز هم مصاحبه می‌کند و پشت سرش اسپانسر می‌گذارد و می‌گوید من هوادار استقلال هستم و در استادیوم موج مکزیکی می‌رود و به مسجد سلیمان می‌آید. بس کنید, این کار‌ها قدیمی شده و هواداران استقلال می‌دانند چه کسی درگیر گرفتن پست و مقام است.

حسینی عنوان کرد: سه بازی مانده بود تا مسابقات فصل پیش تمام شود, این آقا من رابه خانه امید روانخواه دعوت کرد. من گفتم نمی‌آیم اما او گفت بیا و درباره فصل و تمدید قرارداد صحبت کنیم. در آن جلسه ایشان صحبت‌هایی کردند که اگر بخواهم درباره آنها صحبت‌ کنم دیگر او به ورزشگاه نمی‌آید تا موج مکزیکی برود. حرف‌های زیادی دارم. فقط نمی‌خواهم جو را علیه من کنی و دو روز قبل از بازی بگویی که حسینی برای تمدید قرارداد شرط گذاشته است! می‌خواهی جو را علیه من کنی؟ خدا آن بالاست و جواب همه چیز را می‌دهد.

وی گفت: برای من جالب است آقای خطیر بعد از بازی الهلال که ۲-۱ برنده شدیم و من در درون دروازه بودم, چطور گفتی که «خوب جواب رحمتی را دادی» اما آقای خطیر؛ الان رحمتی شده فرد خوب داستان و من شدم شخصیت بد؟ درباره من سکوت کنید وگرنه حرف‌هایی که پشت سر هر کسی از جمله بازیکنان و مدیریت زده‌اید را می‌گویم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهدی

      تو چراغ موشیم نیستی پسر حد خودتو بدون.

    • بدون نام

      اره ارواح عمت هر وقت استقلال رو به نابودی کشوندی میشی مرتیکه گل مفت خور

    • بدون نام

      در استقلال همتون ستاره این ولی هیچکدومتون قابل مقایسه با بازیکنان ارتش نیستید

    • بدون نام

      دوست داری ولی نمیشی
      استعداد نداری

    • بدون نام

      میشه ساکت شی وتمرکزت واسه تیم بزاری

    • م خ

      همین فرمون پیش بری ستاره سهیل میشه آقای حسینی

    • es.khoozestan

      کسی که میشینه پای صحبتهای کسیکه غیبت و بد میگه خودش یک خائنه . همون موقع چرا نکفتی پس ؟ معلومه که خودتم زیاد آتو دادی

    • بدون نام

      باشگاهه یا جنگل

    • بدون نام

      از در عقب با این بازیهات استقلال را بیچاره کردی درد وبلای رحمتی بخوره سرت عقده ای،

    • هوادار

      اگه یکم دقت کنی چرا که نه

    • بدون نام

      خودت هم از اون بیشرفتری،از لحاظ فنی اندازه ی دست رحمتی هم نیستی،تو باید بری خداروشکر کنی که ذخیره رحمتی بودی چون اگه رحمتی نبود الان اسمی ازت نبود،اینقدر بیشرفی که واسه باشگاهی چون استقلال شرط میزاری که بزرگ تیمش بره و ملیاردی هم پول میگیری،مدیریت استقلال هم ی عده ادم خائن بیشرفن وگرنه باید اخراجت میکردن،جالبه در باری خط دادن به هوادار حرف میزنی!!!!همونای که به رحمتی فوش میدادن و تو را باد میکردن،کیا بودن؟؟؟
      اقای حسینی امسال عیارت مشخص شد،هر بازی گل میخوری اون هم صد در صد مقصری،اقای حسینی پارسال قهرمانی را از استقلال گرفتی با اون گل لایی که از پدیده خوردی،برو خدا رو شکر کن که فتحی بیشرف مدیر استقلاله چون اگه ی مدیر خوب بود الان اینجا نبودی، رحمتی الان چند خورده و تو چقدر؟؟همه گلای استقلال هم خودت مقصری،گلای ذوب،فولاد،ماشین سازی،گل دربی هم که شاهکارت بود

    • بدون نام

      ان هم ستاره دنبال دار

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج