جاباما
۹۱۳۶۹۵
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

واکنش‌ به حضور ناطق در جلسه جامعه روحانیت

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز گفت: با حضور آقای ناطق نوری در جلسه امروز جامعه روحانیت مبارز، اعضا از حضور ایشان خوشحال شدند و با خنده می‌گفتند که «یار امام خوش آمد».

خبرآنلاین: حجت الاسلام و المسلمین غلامرضا مصباحی مقدم درباره جلسه امروز جامعه روحانیت مبارز با حضور علی اکبر ناطق نوری گفت: آقای ناطق‌، اخیرا در جلسه مجمع تشخیص مصلحت نظام حضور پیدا کرده بودند و در آن جلسه، در کنار آیت‌الله موحدی کرمانی نشسته بودند. آیت‌الله موحدی کرمانی به عنوان رئیس جامعه روحانیت از ایشان درخواست کرده بودند که در جلسات جامعه روحانیت هم مانند گذشته شرکت کنند.

آیت الله موحدی کرمانی به صورت مکتوب از ناطق نوری دعوت کرد

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز افزود: آقای ناطق‌نوری گفته بودند از من دعوت کنید تا در جلسه حاضر شوم و در همان جلسه، آیت‌الله موحدی کرمانی به صورت مکتوب ایشان دعوت کرده بودند که در جلسه جامعه روحانیت مبارز شرکت کنند.

مصباحی مقدم درباره جزئیات جلسه امروز جامعه روحانیت، گفت: در این جلسه، آقای ناطق نوری به عنوان مهمان حاضر شده بودند و هیچ اظهارنظری نکردند و نکته‌ای هم درباره حضور ایشان در جلسات آینده بیان نشد.

اعضای جلسه از حضور ناطق خوشحال بودند و می گفتند«یار امام خوش آمد»

سخنگوی جامعه روحانیت با بیان اینکه احتمالا حضور آقای ناطق نوری به همین جلسه ختم خواهد شد و گویا این حضور ادامه پیدا نخواهد کرد گفت: اعضای جامعه روحانیت در این جلسه با حضور ایشان خوشحال شدند و با خنده می‌گفتند که «یار امام خوش آمد».

دعوت از روحانی برای حضور در جلسات جامعه روحانیت

وی هم‌چنین درباره حضور حسن روحانی در جلسات جامعه روحانیت هم گفت: آیت‌آلله موحدی کرمانی از آقای روحانی هم دعوت کرده‌اند که در جلسات شرکت کنند و آقای روحانی گفته‌اند که جلسات مانند زمان آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در دفتر رئیس‌جمهور برگزار شود.

مصباحی مقدم درباره واکنش اعضای جامعه روحانیت مبارز به این درخواست هم گفت که این موضوع بررسی می‌شود.

تلاش داریم حضور ناطق در جامعه روحانیت مداوم باشد

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز درباره برنامه این جامعه برای حضور مداوم ناطق‌نوری در جلسات هم گفت که تلاش ما این است که این اتفاق بیفتد.

ما آخوندها با هم کنار می‌آییم شما کت و شلواری‌ها خودتان را بپایید

حجت الاسلام و المسلمین سیدرضا اکرمی، دیگر عضو جامعه روحانیت مبارز هم درباره حضور ناطق نوری در جلسه امروز جامعه روحانیت به خبرآنلاین گفت: آیت‌الله موحدی کرمانی گفتند که وقتی آقای ناطق‌نوری به جلسه مجمع رفته‌اند، از ایشان درخواست کرده‌اند که به جلسه جامعه بیایند و ایشان هم پذیرفته‌اند و امروز در جلسه حضور پیدا کردند.

عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: این اولین حضور آقای ناطق‌نوری در جلسات جامعه پس از سالها بود و اعضای به ایشان خیر مقدم گفتند و نکته خاصی در این جلسه مطرح نشد و آقای ناطق‌نوری هم حرفی نزدند.

واکنش‌ به حضور ناطق در جلسه جامعه روحانیت

اکرمی درباره شعار «یار امام خوش آمد» در زمان حضور ناطق‌نوری در جلسه جامعه روحانیت هم گفت: پس باید چه بگوییم؟ خیر مقدم گفتیم و چند نفر هم گفتند «یار امام خوش آمد» و ما هم خوشحال شدیم که ایشان به جلسه آمدند.

وی هم‌چنین درباره استمرار حضور ناطق‌نوری در جلسات جامعه روحانیت هم گفت: تلاش‌مان این است که ان‌شاءالله این حضور ادامه پیدا کند.

اکرمی در پایان به مزاح گفت: آخوندها کنار باهم کنار می‌آیند، شما کت و شلواری‌ها خودتان را بپایید. (خنده)

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج