۹۱۳۷۰۵
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

خرید بلیت برای هواداران پرسپولیس تسهیل شود

باشگاه پرسپولیس با ارسال نامه‌ای به سازمان لیگ فوتبال، خواهان تسهیل خرید بلیت برای هواداران این تیم و ایجاد شرایط یکسان میان تماشاگران سرخپوشان و هواداران شهر خودرو شد.

سایت رسمی باشگاه پرسپولیس: باشگاه پرسپولیس با توجه به تماس‌های مکرر هواداران پرسپولیس به ویژه از مشهد و استان خراسان رضوی، از روز گذشته (دوشنبه)‌ و همزمان با بازی جام حذفی، پیگیری‌های خود مبنی بر بررسی وجود مشکل جهت خرید بلیت برای بازی پرسپولیس و شهر خودرو توسط هواداران پرسپولیس را آغاز کرد.

باشگاه پرسپولیس امروز در راستای احقاق حقوق قانونی هواداران خود، نامه‌ای را به سازمان لیگ فوتبال ارسال کرد. پرسپولیس تهران در این نامه خواستار شده است که ضمن تسهیل شرایط خرید بلیت بازی پرسپولیس و شهر خودرو برای هواداران پرسپولیس، امکان برابر و یکسان با تماشاگران تیم شهر خودرو جهت بهره‌مندی از حق قانونی خرید بلیت مسابقه طبق ضوابط و سهمیه‌ها برای پرسپولیسی‌ها فراهم بیاید.

بلیت فروشی این مسابقه از روزهای گذشته در سایت باشگاه شهر خودرو به نشانی fc.shahrkhodro.com آغاز شده است، اما ارائه بلیت فقط برای تماشاگرانی صورت می‌گیرد که در بازی‌های گذشته این تیم در فصل جاری، اقدام به خرید بلیت مسابقه کرده باشند و به این ترتیب در حال حاضر، امکان تهیه بلیت برای هواداران پرسپولیس وجود ندارد.

این وضعیت در حالی برای هواداران پرسپولیس وجود دارد که در هنگام انجام بازی های خانگی پرسپولیس، هواداران تیم‌های میهمان بدون هیچ تبعیض، محدودیت یا عامل بازدارنده‌ای، امکان بهره‌مند شدن از سهمیه‌های خود برای خرید بلیت را دارند و سایت فروش الکترونیک بلیت که توسط شرکت توسعه و نگهداری راه‌اندازی شده است، خدمات کاملاً مشابه و برابری را برای تماشاگران پرسپولیس و تیم مهمان ارایه می‌کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ده درصد ورزشگاه امام رضا ميشه سه هزار نفر چطوري انتظار دارن به طور مساوي با هواداران مشهدي بليط به لنگي ها بدن؟چرا از تبريزي ها همچين درخواستي نميكنن؟ چون حرف مفت رو جوابشو ميدن ترك ها جرات نميكنن حرف مفت بزنن ولي مشهدي ها احترام ميذارن بهتون درخواست بي شرمانه ميكنيد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج