۹۱۴۰۴۶
۲ نظر
۵۰۰۲
۲ نظر
۵۰۰۲
پ

انصاری‌فرد: ضایعه درگذشت کاشانی قابل جبران نیست

مدیر عامل پرسپولیس گفت: جعفر کاشانی از مفاخر فوتبال ایران، پرسپولیس و از بنیانگذاران باشگاه بودند، به عنوان بازیکن و چه به عنوان مدیر، خدمت بسیاری کردند.

خبرگزاری مهر: محمد حسن انصاری فرد در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: ما امروز یک انسان و یک مرد بزرگ را از دست دادیم. نه فقط ما که فوتبال ایران او را از دست داد. شک ندارم که همه ما در آینده جای خالی ایشان را احساس خواهیم کرد.

وی ادامه داد: آقای جعفر کاشانی از بزرگان تاریخ فوتبال ایران و تاریخ باشگاه پرسپولیس بودند و نیازی به گفتن نیست که از بنیانگذاران پرسپولیس به حساب می‌آمدند. این ضایعه قابل جبران نیست چرا که آقای کاشانی به عنوان یک مدیر چه در فدراسیون فوتبال و چه در باشگاه پرسپولیس، منشاء خدمات بسیار و سهیم در رقم خوردن افتخارات فراوان بودند.

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: ایشان از تحصیلکرده‌های فوتبال و از مفاخر باشگاه‌های شاهین و پرسپولیس بودند که شخصیت بزرگی داشتند. همچنین بسیار صادق بودند. چنانکه همین اواخر به من گفته بودند کسالت دارند و ممکن است نتوانند برای انجام کارها، به قدر کافی وقت بگذارند و به همین دلیل تمایل دارند، فردی بیاید که بتواند با انرژی بیشتری به پرسپولیس کمک کند.

انصاری فرد درباره این موضوع تصریح کرد: این اواخر بود که یک بار به من گفتند به دلیل کسالتی که با آن مواجه هستند، کشش لازم را ندارند و ممکن است دیگر نیایند. می‌گفتند؛ واقعا حالم خوب نیست و توان جسمی لازم را ندارم، به همین دلیل نمی‌توانم قوی کار کنم. لازم است کسی در پرسپولیس باشد که وقت بیشتری بگذارد و به حل مشکلات کمک کند. من، ایشان را تا در خروجی ساختمان همراهی کردم ولی دوباره در آخرین لحظه، همان صحبت‌ها را مطرح کردند. من هم از ایشان خواستم یک مدت استراحت کرده و کارهای درمانی را دنبال کنند. بهتر که شدند، در این باره صحبت شود.

مدیر عامل پرسپولیس در پایان گفت: نمی‌دانم، شاید خودشان احساس کرده بودند که قرار است اتفاقی بیفتد. خیلی تاکید می‌کردند که انرژی لازم برای باشگاه گذاشته شود و مثل همیشه روی مسائل اخلاقی هم تاکید داشتند. از آن دست آدم‌هایی بودند که واقعا صرف حضورشان نعمت و قوت قلب است و شاید آن طور که لازم است بعضی متوجه نباشند که چه سرمایه معنوی بزرگی از دست رفته است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      روحس شاد

    • بدون نام

      قابل توجه مینا خانم به که مرحوم چند بار توهین و تهمت زد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج