جاباما
۹۱۴۱۵۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

پیوس: جونیور در حد پرسپولیس نیست!

فرشاد پیوس یکی از برترین مهاجمان تاریخ پرسپولیس در خصوص خرید برزیلی پرسپولیبس می گوید: او نه گلزن است و نه دوندگی و فضا‌سازی دارد. چرا خریداری شده را باید از مدیران سابق پرسپولیس پرسید!

خبرورزشی: پنج هفته از لیگ نوزدهم گذشته و خط حمله پرسپولیس فقط ۳ گل در این رقابت‌ها زده است. آماری غیرقابل قبول برای مدعی اصلی قهرمانی که به عملکرد ضعیف مهاجمان این تیم برمی‌گردد. سراغ فرشاد پیوس رفتیم. آقای گل سابق فوتبال ایران تک‌تک مهاجمان پرسپولیس را زیر ذره‌بین برد.

مشکل علیپور زدن گل اول است

به شخصه علی علیپور را خیلی دوست دارم. پسر بی‌حاشیه و خوبی است که خیلی هم در تیم زحمت می‌کشد. او یک مهاجم فداکار و دونده است که شم گلزنی خوبی هم دارد، اما به نظر من مشکل او زدن گل اول در تیم پرسپولیس است

پیوس: جونیور در حد پرسپولیس نیست!

او اگر گل اول خودش را بزند راه می‌افتد و به قول معروف موتور گلزنی اش روشن خواهد شد. علی اعتماد به نفس بالا و شجاعت زیادی دارد که پشت ضربه پنالتی ایستاد. او ان‌شا‌ءا... از همین بازی با شهرخودرو گلزنی اش را آغاز خواهد کرد.

براندائو در اندازه بازی در پرسپولیس نیست!

امیدوارم من اشتباه کرده باشم، اما جونیور براندائو در حد و اندازه‌های بازی در پرسپولیس نیست. او نه گلزن است و نه دوندگی و فضا‌سازی دارد. چرا خریداری شده را باید از مدیران سابق پرسپولیس پرسید! مهاجمی که از خارج می‌آید باید بهتر از بازیکن داخلی باشد، اما متأسفانه دلالان به هر شکل ممکن به هدف خود رسیده و بازیکن بی‌کیفیت به تیم‌ها می‌دهند.

عبدی باید بیشتر میدان ببیند

به اعتقاد من اگر قرار است به امثال جونیور براندائو بازی بدهند بهتر است مهدی عبدی و امثال ایشان میدان ببینند. این جوان ۲۰ ساله گل مهمی در شهرآورد زد ولی نباید دیگر به آن گل فکر کند. عبدی به دلیل جوانی قدرت دوندگی فراوانی دارد و در عین حال به چهارچوب خوب ضربه می‌زند.

به نظرم اگر مهدی عبدی دوندگی خودش را مدیریت کرده و بیشتر در محوطه جریمه جایگیری کند موفق‌تر خواهد شد. او اگر اسیر غرور و حاشیه نشود در آینده یک علی علیپور دیگر برای پرسپولیس خواهد شد.

اسدی کجاست؟ عالیشاه می‌تواند مکمل خوبی برای علیپور باشد

قبل از شروع فصل محمدامین اسدی جوان جزو نفرات اصلی گابریل کالدرون بود، اما نمی‌دانم الان کجاست؟ او هم از جونیور برزیلی ضعیف‌تر نیست، اما به نظرم امید عالیشاه می‌تواند مکمل خوبی برای علیپور باشد. عالیشاه قدرت دریبلینگ و پا به توپ خوبی دارد که از ترکیب تیم دور مانده است. البته گابریل کالدرون سرمربی تیم است و مسئول اول فنی اوست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج