۹۱۴۴۷۹
۲ نظر
۵۰۰۳
۲ نظر
۵۰۰۳
پ

انصاری‌فرد: به خانواده هادی نوروزی تبریک می‌گویم

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مراسم بزرگداشت و سالگرد درگذشت مرحوم هادی نوروزی حضور یافت.

سایت رسمی باشگاه پرسپولیس: محمدحسن انصاری‌فرد در جریان سخنرانی خود در مراسم سالگرد و بزرگداشت زنده‌یاد هادی نوروزی که امروز در کپورچال برگزار شد، اظهار داشت: پیش از حضور در مراسم بغض سنگینی داشتم و نمی‌توانستم حرف بزنم. خدا را شکر این بغض ترکید.

امروز در حالی مرور خاطرات هادی نوروزی هنوز برای ما سخت است که عزادار یک مرد بزرگ یعنی استاد کاشانی هم شده‌ایم.

وی ادامه داد: خانواده پرسپولیس، بزرگ‌ترین خانواده دنیاست. افتخار می‌کنیم که خدمتگزار این خانواده هستیم. خدمتگزار کسانی هستیم که نام‌شان در این باشگاه جاودانه است و هوادارانی که این‌قدر با معرفت هستند. امثال هادی نوروزی نام‌شان در پرسپولیس جاودانه شده است. این مسئله حتماً دلایل قوی خودش را دارد. او همیشه رعایت شئونات را کرد و این عزت را هرکسی به دست نمی‌آورد.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس همچنین بیان کرد: من به بچه محل‌های هادی هم تبریک می‌گویم که هم یک چنین بچه محلی داشتند و هم خودشان این‌قدر بامعرفت هستند که یاد او را زنده نگه می‌دارند. این مراسم کار بزرگی است. این محبت و دوستی و مرام و معرفت است که باقی می‌ماند. من از اهالی روستا و عزیزان دیگری که در این مسیر تلاش می‌کنند، تشکر می‌کنم. دیدن این صحنه‌ها، ما را هم مصمم‌تر و محکم‌تر می‌کند تا بتوانیم دل آنها را که برای این باشگاه می‌تپد، شاد کنیم.

انصاری‌فرد خاطر نشان‌کرد: من به خانواده هادی به ویژه به پدر، برادر، مادر، همسر و یادگارهای او هم تسلیت و هم تبریک می‌گویم که هادی عزیز در جایگاهی قرار گرفته است که در چهارمین سالگرد درگذشتش چنین جمعیتی گرد هم آمده‌اند. از خدای متعال می‌خواهم ما هم بتوانیم مسیری را برویم که اگر یک روز از دنیا رفتیم قدری از این شکوه و مقام برای ما هم باشد. همچنین باز هم در اینجا از استاد کاشانی یاد می‌کنم که فقدان او قابل جبران نخواهد بود.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پایان افزود: با توجه به اتفاقی که افتاد حال خوبی ندارم و زیاد وقت حاضرین را نمی‌گیرم. فقط می‌خواهم ما را هم دعا کنید تا در انجام کاری که در حال انجامش هستیم خدا ما را یاری کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      انصاریفرد یه ریا کار به تمام معناست

    • بدون نام

      تسلیت باید بگی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج