۹۱۴۶۹۱
۶ نظر
۵۰۰۳
۶ نظر
۵۰۰۳
پ

یواخیم لو: نویر دروازه‌بان اول آلمان است

سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان بار دیگر تأکید کرد نویر دروازه‌بان اول این تیم است اما در بازی دوستانه با آرژانتین، تِراِشتگن درون دروازه مانشافت خواهد ایستاد.

خبرگزاری تسنیم: یواخیم لو ضمن اعلام تازه‌ترین لیست تیم ملی فوتبال آلمان برای دو بازی پیش‌روی این تیم درباره وضعیت پست دروازه‌بانی مانشافت که اخیراً حاشیه‌ساز شده است، گفت: پش از صحبتی که با دو دروازه‌بان داشتم، تصمیم گرفتم مارک‌آندره تِراِشتگن در بازی دوستانه با آرژانتین در درون دروازه ما بایستد و از نویر هم در بازی با استونی در مرحله انتخابی یورو ۲۰۲۰ استفاده کنم.

وی افزود: همه ما باید بابت داشتن دو دروازه‌بان در سطح کلاس جهانی یعنی نویر و تراشتگن خوشحال باشیم. من نگرانی خاصی بابت این پست ندارم به خصوص اینکه می‌دانیم کوین تراپ و برند لنو هم می‌توانند چه کارهایی انجام دهند. با این حال تأکید می‌کنم که نویر کاپیتان ما است، بنابراین اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، در بازی‌های مرحله انتخابی یورو مانوئل دروازه‌بان اول ما است. اصل عملکرد البته برای تک‌تک بازیکنان اعمال می‌شود و همه باید با هم رقابت کنند.

یواخیم لو: نویر دروازه‌بان اول آلمان است

تِراِشتگن اخیراً پس از اینکه در دو بازی تیم ملی فوتبال آلمان مقابل تیم‌های هلند و ایرلند شمالی در مرحله انتخابی یورو 2020 توسط یواخیم لو مورد استفاده قرار نگرفت و دوباره پشت مانوئل نویر 33 ساله ماند، لب به اعتراض گشود و از نیمکت‌نشینی‌ ادامه‌دار خود در تیم ملی آلمان ابراز ناراضایتی کرد. دروازه‌بان 27 ساله بارسلونا در حالی اعتراض خود به این موضوع را علنی کرد که در سال‌های اخیر در بیشتر موارد و در زمانی که نویر مصدوم نبوده، جایی در ترکیب اصلی مانشافت نداشته است.

مانوئل نویر اما تِراِشتگن را متهم به این کرد که نباید ناامیدی خود را علنی می‌کرد و تأکید کرد اظهارات وی به نوعی بی‌احترامی به دیگر دروازه‌بانان تیم ملی آلمان یعنی برند لنو و کوین تراپ است که آنها هم برای بازی برای تیم ملی آلمان می‌جنگند. تِراِشتگن هم در ادامه در واکنش به اظهارات نویر گفته بود: «شما نمی‌توانید بگویید ما رقابتی برای پست دروازه‌بانی داریم و سپس انتظار داشته باشید که بازیکنان بابت بازی نکردن خوشحال باشند. فوتبال یعنی خوشحالی اما ناراحتی و ناامیدی هم دارد. نیازی نیست نویر در مورد حس شخصی من نظر بدهد و اظهارات مرا ارزیابی کند».

تیم ملی فوتبال آلمان چهارشنبه هفته پیش‌رو در ورزشگاه سبگنال ایدونا پارک در دیداری دوستانه پذیرای آرژانتین است و چهار روز پس از این بازی در مرحله انتخابی یورو 2020 در دیداری خارج از خانه به مصاف استونی می‌رود.

همچنین بازیکنان دعوت شده به تیم ملی آلمان را در تصویر زیر می‌توانید مشاهده کنید.

یواخیم لو: نویر دروازه‌بان اول آلمان است

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • لوگوی ۴ سوراخه

      ترشتگن خیلی دور برداشته ولی به نظر من نویر میتونه ۵ ساله دیگه برای آلمان گلری بکنه ترشتگن نصفه نویر همه نیست نویر یک رهبر واقعی تو زمینه

    • دونالد ترامپ

      لنو از هردو اينها بهتره

    • بدون نام

      ترشتگن بهترین دنیاست چرا زر میزنین

    • بدون نام

      ترشتگن بهترین دنیاست چرا زر میزنین

    • بدون نام

      معلومه نویر از گل های بچه گانه ای که میخوره ارزش دروازه بانی نداره فقط اسمشو بزرگ کردن

    • بدون نام

      بازم حق بارسایی ها خورده شد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج