۹۱۴۹۵۱
۳ نظر
۵۰۰۱
۳ نظر
۵۰۰۱
پ

عربشاهی: کالدرون در چیدمان و تعویض مشکل دارد

ضیا عربشاهی، بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است هافبک‌های این تیم به دنبال کارهای انفرادی هستند.

خبرگزاری تسنیم: ضیا عربشاهی درباره شکست یک بر صفر تیم فوتبال پرسپولیس مقابل شهر خودرو اظهار داشت: فکر می‌کنم کالدرون هنوز بازیکنان مورد نظرش را نشناخته و هر بازی ترکیبش را تغییر می‌دهد. این برای یک مربی که در اروپا، آمریکای لاتین و کشورهای عربی کار کرده، عملکرد بدی خواهد بود. کالدرون تعویض‌های خوبی هم انجام نمی‌دهد. می‌خواهم بدانم چرا نعمتی را که خوب بازی می‌کرد، در دقیقه ۹۰ از زمین بیرون کشید و ماهینی را به زمین فرستاد؟

وی با انتقاد از عملکرد حسین ماهینی تصریح کرد: او می‌خواست چه کاری در ۴-۳ دقیقه انجام دهد؟ غیر از اینکه با حضور ماهینی در سمت راست متزلزل شدیم، او چه کاری انجام داد؟ کالدرون پس از سه ماه تمرین و هفت مسابقه ترکیب مورد نظرش را نمی‌شناسد. محمد نادری فصل گذشته عالی بازی کرد و عملکرد خیلی خوبی در چند بازی اول داشت، اما یک بازی روی نیمکت نشست و سپس به عنوان مهاجم بازی کرد. این موضوع نشان‌دهنده ضعف سرمربی تیم است. کالدرون در شناخت بازیکنان تزلزل دارد و هواداران نگران هستند.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس با اشاره به شکست سرخپوشان در دیدارهای بزرگ این فصل خاطرنشان کرد: پرسپولیس از شش هفته، سه شکست داشته است که این اتفاق تاکنون برای تیم بزرگی چون پرسپولیس رخ نداده بود. هواداران در تهران و شهرستان‌ها سنگ تمام می‌گذارند و دوست ندارند تیم‌شان این‌گونه نتیجه بگیرد. کالدرون در چیدمان و نیز تعویض‌ مشکل دارد. اکنون باید از او حمایت کنیم تا در چیدمان تیم و تعویض‌هایش هوشیار شود.

«پرسپولیس روی نیمکت و در زمین، بهترین بازیکنان را در اختیار دارد.»، عربشاهی ضمن بیان این جمله به تسنیم گفت: شهر خودرو در این مسابقه خیلی خوب توپ را به حرکت درآورد و مدافعان این تیم به خوبی به محوطه جریمه اضافه می‌شدند،‌ اما پرسپولیس در کارهای ترکیبی مشکل دارد. تیم پرسپولیس سه بازیکن در تیم ملی ایران و یک بازیکن در تیم ملی عراق دارد، اما به جز امیری، دیگر آنها به دنبال کارهای انفرادی هستند. هافبک‌های پرسپولیس دوست دارند پا به توپ شوند و به جای اینکه توپ را به حرکت دربیاورند، خودشان را خسته می‌کنند.

وی با اشاره دوباره به لزوم حمایت پرسپولیسی‌ها از گابریل کالدرون بیان کرد: حمایت ما از سرمربی تیم به این معنی نیست که ضعف‌های او را نگوییم. پیشکسوتان و هواداران از کالدرون حمایت می‌کنند، اما او نباید به رویه فعلی ادامه دهد، بلکه باید هوشیارانه عمل کند. کالدرون تاکنون نشان نداده که بازیکن باهوشی بوده است، چون بازیکن باهوش می‌تواند مربی باهوشی باشد.

پیشکسوت پرسپولیس با اشاره به غیبت سیدجلال حسینی در این تیم اظهار داشت: الان بازیکنی که بخواهد تیم را رهبری کند، نداریم. حسینی الان ۳۶ ساله است، اما فصل گذشته یکی از بهترین بازیکنان لیگ برتر بود و غیبتش به پرسپولیس لطمه زده است. البته گل‌هایی که خوردیم، اتفاقی بوده است. بیرانوند دروازه‌بان خوبی است، اما باید باتجربه‌تر عمل کند و از غرورش کاسته شود. از کسی که حرف اول را در پست دروازه‌بانی در آسیا می‌زند، تعجب می‌کنم که چنین گل‌هایی می‌خورد.

عربشاهی با انتقاد از عملکرد جونیور براندائو تصریح کرد: او ضعیف‌ترین بازیکن تاریخ پرسپولیس است. نمی‌دانم دست چه کسی در کار بوده که پیراهن اسطوره باشگاه به او رسیده است. به جرأت می‌گویم باشگاه پرسپولیس متعلق به پروین و هواداران این تیم است و ما در دهه ۶۰، پشت ماشین او لباس عوض می‌کردیم. در این زمینه یا ایرج عرب مقصر بوده است، یا محسن خلیلی، چون مربی خارجی درباره شماره پیراهن بازیکنان تصمیم نمی‌گیرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سنجد

      بیخود میکنید یکیو خدا تومن پول میدین بهش از او سر دنیا میارید ،حالا هر دوم جوگیر یه مقاله میدین بیرون که فلانه و بیسانه...
      پول مفته دیگه از جیب مردم بدبخت بزنید بریزید توو حلقوم تیمای در پیت ،تا ۲۰۰۰ سال دیگه فوتبال ایران همینه حالا هی پول مردم رو بدزدید بدین ب اینا

      پاسخ ها

      • محمدزمانیان

        اره درست میگی همه چی شده پول ب اسم استقلال پرسپولیس پوله مردم
        می ره تو جیبه ی سری از ادم

    • بدون نام

      فوتبال بدون قلعه نویی خراست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج