۹۱۴۹۷۳
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

دو گلر در کمین دروازه‌بان استقلال

لیگ برتر از هفته ششم عبور کرد و در پایان این هفته دو تیم سپاهان و تراکتور بدون شکست و بدون گل خورده بالاترین تیم‌های جدول هستند.

خبرگزاری مهر: فصل نوزدهم از مسابقات لیگ برتر از هفته ششم عبور کرد و سپاهان به همراه تراکتور هر کدام با ۱۴ امتیاز در رده‌های اول و دوم جدول قرار دارند. در انتهای جدول هم دو تیمی قرار گرفته‌اند که به تازگی از لیگ دسته اول راهی لیگ برتر شده بودند و ممکن است با ادامه این روند خیلی زود به لیگ یک بازگردند.

رقابت دو دروازه‌بان ملی پوش

گرچه رکورد طولانی ترین دقایق گل نخوردن در لیگ برتر در اختیار سید حسین حسینی از استقلال است، اما این احتمال وجود دارد که رکورد مزبور در این فصل توسط رشید مظاهری یا پیام نیازمند شکسته شود. نیازمند و مظاهری در پایان هفته ششم به رکورد ۱۰۰ درصد کلین شیت رسیده‌اند و رقابت شدیدی با یکدیگر راه انداخته‌اند تا عنوان بهترین دروازه‌بان فصل را از آن خود کنند. مظاهری و نیازمند تاکنون ۵۴۰ دقیقه دروازه تیم‌های خود را بسته نگه داشته‌اند تا نقش مهمی در صدرنشینی تراکتور و سپاهان داشته باشند.

پرسپولیس بدون مساوی

پرسپولیس تنها تیم لیگ است که تاکنون همه بازیهایش طرف برنده و طرف بازنده داشته است. شاگردان کالدورن در نیمی از بازیها پیروز شده و در نیمی دیگر از بازیهای شان شکست خورده‌اند و تاکنون هیچ یک از دیدارهای این تیم با نتیجه مساوی به پایان نرسیده است. سرخ پوشان تنها تیم بدون مساوی لیگ هستند.

در حالی که سه تیم سپاهان، تراکتور و شهر خودرو هر کدام با ۴ پیروزی دارای بیشترین برد هستند، سه تیم ذوب آهن، گل گهر و شاهین بوشهر تاکنون پیروزی به دست نیاورده‌اند. شاهین بوشهر با ۵ شکست دارای بیشترین شکست است و دو تیم سپاهان و تراکتور هم تیم‌های بدون شکست این فصل هستند.

بهترین و بدترین‌ها در دفاع و حمله

نساجی و پیکان هر یک با ۱۲ گل زده دارای بهترین خطوط حمله مسابقات هستند و گل گهر به همراه فولاد با تنها ۳ گل زده ضعیف ترین خط دفاعی را دارند. ضعیف ترین خط دفاعی هم به تیم شاهین بوشهر با ۱۳ گل خورده تعلق دارد و بهترین خطوط دفاعی هم بدون گل خورده در اختیار تراکتور و سپاهان است.

اولین نتیجه غیر از مساوی

نفت مسجد سلیمان که در هفته ششم اولین پیروزی‌اش را به دست آورد، برای اولین بار در این فصل دیدارش را با نتیجه‌ای به جز مساوی به پایان رساند. شاگردان تارتار در هر ۵ دیدار قبلی مقابل حریفان مساوی شده بودند و در هفته ششم مقابل پیکان با گل دقیقه ۹۱ سنت شکنی کردند تا با نتیجه‌ای به جز مساوی کارشان را خاتمه دهند.

بهترین گلزن و پاسور

بهترین گلزن لیگ برتر تا پایان هفته ششم شهریار مقانلو، مهاجم تیم پیکان است. مقانلو تا پایان این هفته با ۵ گل در صدر جدول گلزنان برتر قرار گرفته است. او ۲ گل از این ۵ گل را از روی نقطه پنالتی به ثمر رسانده است.

بهترین پاسور مسابقات نیز تا پایان هفته ششم امید نورافکن است. نورافکن در بازی مقابل ذوب آهن چهارمین پاس گل فصلش را هم داد تا از این نظر در بالاتر از دیگر بازیکنان قرار گیرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سیوان

      بجز تراکتور و سپاهان نفت مسجدسلیمان هم تیم بدون شکسته درسته وسط جدوله ولی باخت نداره

    • yaser

      پرسپولیس نیز با زدن ۳ گل یکی از ضعیف ترین تیم هاست یا خبر ندید یا اگه میدید کامل بدید مشنگ ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج