۹۱۵۴۰۱
۲ نظر
۵۰۱۰
۲ نظر
۵۰۱۰
پ

پنتاگون: من هیزم این آتش را بیشتر نمی‌کنم

وزیر دفاع آمریکا در میان جنجال‌های اخیر بر سر تماس تلفنی روسای جمهور آمریکا و اوکراین اظهار کرد، هدفش این است که "این وزارتخانه را دور از مسائل سیاسی نگه دارد."

ایسنا نوشت: وزیر دفاع آمریکا در میان جنجال‌های اخیر بر سر تماس تلفنی روسای جمهور آمریکا و اوکراین اظهار کرد، هدفش این است که "این وزارتخانه را دور از مسائل سیاسی نگه دارد."

مارک اسپر، وزیر دفاع آمریکا در پاسخ به سوالی درباره آگاهی‌اش از تهدید اوکراین به توقف کمک نظامی ۴۰۰ میلیون دلاری به این کشور توسط دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا گفت: تمرکز وزارت دفاع بر "ارزش‌های نظامی در زمینه کمک به کشوری مانند اوکراین است" و اینکه آیا متحدان آمریکا به این کشور کمک می‌کنند یا خیر.

گزارش‌های منتشر شده حاکی از آن هستند که دونالد ترامپ در تماسی تلفنی که ۲۵ ژوئیه با همتای اوکراینی خود داشت، از او درخواست کرده که درباره جو بایدن، رقیب انتخاباتی ترامپ و پسرش تحقیقاتی صورت دهد و احتمال "فساد" آن‌ها را بررسی کند و با اهرم توقف کمک نظامی آمریکا به اوکراین، رییس جمهور این کشور را تحت فشار قرار داده است.

این تماس تلفنی و محتوای آن هم‌اکنون هدف تحقیقات استیضاح دونالد ترامپ قرار گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری هیل، اسپر افزود: همانطور که پیشتر گفته‌ام، این یک مساله سیاسی است. من هیزم این آتش را بیشتر نمی‌کنم. کنگره در حال بررسی این مساله است و تحقیقاتی نیز در جریان است. ما به موقع پاسخ همه این سوال‌ها را خواهیم داد اما در حال حاضر در تلاش هستم تا وزارت دفاع را از این موضوع دور نگه دارم.

او درباره کمک آمریکا به اوکراین گفت: بیشتر مبلغ این کمک امنیتی تا پایان سال پرداخت می‌شود و هرگز احساس نکرده‌ام که توقف ارسال این کمک مالی تاثیری بر امنیت ملی آمریکا داشته است.

در حالی که مایک پامپئو، وزیر امور خارجه آمریکا تایید کرده که به تماس تلفنی ترامپ و همتای اوکراینی‌اش گوش داده، هیچ مقامی از وزارت دفاع آمریکا این گفتگو را نشنیده است.

اسپر پیشتر اعلام کرده بود، در خصوص این مساله و هر مساله دیگر، هر اطلاعاتی را که بتواند، در اختیار قانونگذاران خواهد گذاشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      روسها،بلند می خندن!

    • محمدرضا بختیار

      ای فضای حاکم بر سران نیروی نظامی کشور ما هم اینچنین می شد نه کاملا بر عکس!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج