جاباما
۹۱۵۸۴۸
۹ نظر
۵۰۰۱
۹ نظر
۵۰۰۱
پ

پیروانی: فکر نکنم تیم امید المپیکی شود

سرمربی پیشین تیم فوتبال امید ایران اعتقاد دارد احتمال صعود این تیم به المپیک ۲۰۲۰ توکیو کم است.

خبرگزاری تسنیم: غلامحسین پیروانی درخصوص کناره‌گیری فرهاد مجیدی از هدایت تیم فوتبال امید ایران گفت: نمی‌دانم او خودش استعفا کرده یا استعفایش دادند! اگر استعفا کرده، کار زیبایی انجام داده است. وقتی برخی باشگاه‌های ما تیم‌های پایه خود را به دست مربیان قمارباز می‌دهند که پیچ می‌اندازند و تیمشان را مربیگری می‌کنند، انتظار چه نتیجه‌ای در تیم‌های ملی پایه دارید؟

وی تصریح کرد: باشگاه به مربی می‌گوید خودت از بازیکنان پول بگیر و تیم را اداره کن. با این حال توقع دارید تیم امید خوبی داشته باشیم؟ اگر یک نفر بهترین بازیکن ایران باشد اما اگر پولی به هیچ کدام از مربیان پرداخت نکند، در هیچ تیمی جایی نخواهد داشت. متأسفانه کسی هم با این موضوع برخورد نمی‌کند. وقتی بذری نمی‌کاریم، انتظار داریم چه چیزی درو کنیم؟ امیدوارم استیلی موفق باشد، اما احتمالاً او هم به بن‌بست می‌خورد.

پیروانی با انتقاد از سرمربی پیشین تیم ملی کشورمان اظهار داشت: کی‌روش دو بار تیم ملی را از جام ملت‌های آسیا حذف کرد. چه کسی جرأت انتقاد از او را داشت؟ به راحتی سرِ یک مربی ایرانی را می‌بُرند و نمی‌گذارند دست و پا بزند. آیا کسی از وینگادا که ایران را در بازی‌های آسیایی قعرنشین کرد، انتقاد کرد؟ تیم امید در زمان ما به کره جنوبی و ژاپن، تیم‌های سوم و چهارم المپیک باخت و تیم‌هایی چون عراق، ازبکستان و بحرین را با ۴-۳ گل شکست داد. مگر کم از ما انتقاد شد؟

سرمربی پیشین تیم امید ایران ادامه داد: می‌گویند «اینجاست آنجایی که برگشتن ندارد/ کس ایمنی از ظلم اهریمن ندارد». تنها کسی که جلوی کی‌روش ایستاد، فردی جگردار و «مَشتی» مانند مایلی‌کهن بود. وقتی از او پرسیدند چرا تیم امید حذف شد، گفت مگر کی‌روش نتیجه گرفته بود که ما نتیجه بگیریم. ایران از دو جام ملت‌های آسیا حذف شد، اما همه می‌گفتند تیم استیل خوبی دارد و خوب راه می‌رود! کی‌روش پهلوان‌کُش خوبی بود که همه از او تعریف می‌کردند. وقتی رحمتی را کشت، همه گفتند کار خوبی کردی!

پیروانی در پاسخ به این پرسش که آیا امیدهای ایران با استیلی می‌توانند طلسم صعود به المپیک را بشکنند یا خیر، خاطرنشان کرد: امیدوارم تیم امید به المپیک صعود کند، اما فکر نمی‌کنم این اتفاق رخ دهد. ما برای کسی بد نمی‌خواهیم، اما وقتی بذری نکاشته‌ایم، نباید انتظار درو کردن محصول خوبی داشته باشیم.

مجیدی کم برای فوتبال ایران زحمت نکشید و بازیکنی بااخلاق و محبوب بود. همانطور که امثال جعفر کاشانی و همایون بهزادی فوت کردند، ما هم مرگ را خواهیم دید، اما آن را باور نداریم. «اجل کاری به سیم و زر ندارد/ خدا بهتر ز پیغمبر ندارد». پهلوان‌کش نباشیم. پدر همه را درمی‌آورند و عیب‌های خود را می‌پوشانند. با علی دایی که اسطوره فوتبال ایران بود، آن رفتار را انجام دادند. همه اینها پهلوان‌کشی است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بابک

      آفرین به تو
      آخه استیلی باید بره هندونه فروشی کنه
      نه سرمربی بشه پاچه خوار

    • بدون نام

      تیم از پای بست ویران است

    • ناشناس

      خیلی دلنشین گفتی.بله کیروش چه ها که نکرد بعدتو برنامه نود تعریف وتمجید میشد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خداروشکرنودازبین رفت

    • علی

      درود بر غلامحسین پیروانی

      پاسخ ها

      • امیر

        خودش چه گلی به تیم ملی زد

    • تاج بزرگ آسیا، چهارفینال آسیا، دوقهرمانی آسیا⭐⭐حسرت نیاکان لنگی ها

      درودبر شرفت. فوتبال نیس که همش فساد و رابطه بازیه. استیلی اونجا باند فساد جمع کرده دور خودش. مجیدی خوب لوش داد دستشو رو کرد. اما کیه ک برکنارش کنه؟ وزارت نشینان حمایتش میکنن مسئولین با دزدا هستن

    • پیر مرد پرسپولیسی

      آره ،اگه دست اخوی شما بود حتما المپیکی می شد !!!

    • چهار فينال اسيا

      تو با استيلي مثل هم هستيد فرقي نداريد هر دو خوني لنگ داريد و عادت به فوتبال كثيف

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج