جاباما
۹۱۶۱۳۲
۷ نظر
۵۰۰۹
۷ نظر
۵۰۰۹
پ

واکنش ستاد امر به معروف به تجمع مقابل مجلس

دبیرستاد امر به معروف و نهی از منکر استان تهران انتساب برگزاری هرگونه تجمع به ستاد امر به معروف و نهی از منکر را تکذیب کرد.

روزنامه ایران: دبیرستاد امر به معروف و نهی از منکر استان تهران انتساب برگزاری هرگونه تجمع به ستاد امر به معروف و نهی از منکر را تکذیب کرد.

روزگذشته و در پی فراخوان‌هایی در فضای مجازی و برخی مساجد و محله‌های تهران، جمعیتی حدود ۱۰۰ نفر مقابل مجلس شورای اسلامی و در اعتراض به مجوز ورود بانوان به ورزشگاه برگزار شد. در تراکت‌های مرتبط با فراخوان این تجمع از عنوان «امت حزب‌الله» و «ستاد مردمی آمران به معروف و ناهیان از منکر» استفاده شده بود.

با این حال دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر تهران انتساب این تجمع به ستاد یاد شده را رد کرد.

سردار محمد یزدی گفت: اساساً سیاست و رویکرد ستاد به‌عنوان یک نهاد حاکمیتی، ورود مستقیم به عرصه ترویج معروفات یا مقابله با منکرات نیست و مشخصاً در یک سال گذشته ستاد استان تهران بیشترین انرژی خود را برای «مردمی کردن» و «نهادینه کردن» گفتمان عمومی امر به معروف و نهی از منکر، آن هم با تأکید بر حوزه «مطالبه‌گری از مسئولان و دستگاه‌های حاکمیتی» قرار داده است و در این راستا تاکنون برنامه‌های آموزشی و فرهنگ‌سازی خوبی را به‌طور فراگیر برای اقشار و حوزه‌های مختلف اجرایی کرده است.

فرمانده سپاه حضرت رسول(ص) تهران در مورد تصمیم اخیر این عده از شهروندان تهرانی در برپایی تجمع مقابل مجلس، بدون تأیید یا ردّ آن افزود: ما به‌عنوان ستاد امر به معروف و نهی از منکر، قطعاً نگرانی‌هایی از بابت کم‌کاری یا بعضاً وادادگی‌هایی که در حوزه فرهنگ مشاهده می‌شود و رهبر انقلاب چند سال پیش از آن تحت عنوان «ولنگاری فرهنگی» نام بردند، داریم و این نگرانی‌ها را که بخشی از مطالبات مردمی واصله به ستاد است از طریق همکاری‌ها و تعاملات بین‌دستگاهی دنبال خواهیم کرد.

سردار یزدی افزود: از طرفی نیز امیدواریم مسئولان برگزاری این اجتماع چنان که از دغدغه‌های رهبر انقلاب بر انجام «کار تمیز فرهنگی» به‌جای اقدامات نابخردانه و بعضاً مرموز، ولی به نام آتش به‌اختیار و... آگاهند، هوشیاری و هدایتگری کافی را در صورت برگزاری برنامه داشته و کاملاً مراقب نفوذی‌ها و خنّاس‌ها باشند و البته مسئولان حفظ نظم و انضباط نیز مانند هر روز و لحظه مراقبت کافی را برای حفظ نظم و انضباط و امنیت عمومی مردم که خود یک معروف بزرگ و ماحصل خون شهیدان در جمهوری اسلامی است در نظر دارند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • shanjani.............

      '''' لطفا این صد نفر را به جرم اخلال در امور ''' ترافیک'''' شناسایی و سپس بازداشت نمایید!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تو برو دوغتو بنوش

    • ر ی

      چی بگن ما دعوت کردیم یا عامل شدیم و فقط صد نفر اومدن.
      شکر خدا با ماست

    • بدون نام

      خوب چرا وقتی مردم برا مطالبات خودشون میان بیرون مفسد و خرابکار میگید ولی این تجمعات رو مجاز؟؟؟ که معلوم حرف خود خودتون هست

    • بدون نام

      با هم تبانی میکنند اون میندازه گردن این، این میندازه گردن اون!

    • بدون نام

      کار الله کرم بوده خودش دیروز اعلام کرده بود

    • بدون نام

      اگر راست میگفتند تجمع میکردن برا دفاع از مردم لردگان . اینا که خیلی به فکر مردم هستند. ورود خانم ها به ورزشگاه مهم هست یا مردم روستای چنار محمودی!؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج