جاباما
۹۱۶۶۵۹
۱۵ نظر
۵۰۰۵
۱۵ نظر
۵۰۰۵
پ

فرکی: به دعوت بازیکن سپاهان خوش بینیم

سرمربی تیم فوتبال پیکان در واکنش به شائبه‌هایی که پیرامون دعوت بازیکن سپاهان به تیم ملی مطرح شده است گفت: به این اتفاق خوش‌بین هستیم و اعتقاد داریم ویلموتس وارد این مسائل نمی‌شود.

خبرگزاری مهر: تیم فوتبال پیکان فصل نوزدهم رقابت های لیگ برتر را با هدایت حسین فرکی شروع کرد و امیدوار بود با حضور مربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران یکی از مدعیان بالای جدول باشد. با این حال این تیم در شش هفته ابتدایی لیگ صاحب یک پیروزی، دو مساوی و سه شکست شده و با کسب ۵ امتیاز در رده سیزدهم جدول رده بندی قرار دارد.

این تیم براساس قرعه کشی صورت گرفته باید روز ۲۵ مهرماه در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی به مصاف سپاهان برود. با این حال احتمالا سازمان لیگ این دیدار را به خاطر حضور سه بازیکن سپاهان در اردوی تیم ملی به تعویق خواهد انداخت.

سپاهان در لیست اولیه تیم ملی دو ملی پوش داشت اما دعوت امید نورافکن به جمع ملی پوشان با چند روز تاخیر باعث شد این تیم هم سه ملی پوش داشته باشد و دیدارش با پیکان در جام حذفی به تعویق بیفتد.

دعوت امید نورافکن به تیم ملی شائبه هایی در مورد رایزنی سپاهان با محمدرضا ساکت را مطرح کرد. حسین فرکی سرمربی تیم فوتبال پیکان اما نگاه خوش بینانه ای به این موضوع دارد و در گفتگو با خبرنگار مهر به این شائبه پاسخ داد.

* دعوت نورافکن خارج از فهرست اولیه تیم ملی این شائبه را ایجاد کرده که سپاهان اعمال نفوذ کرده تا با داشتن سه ملی پوش دیدارش با پیکان را به تعویق بیندازد. تحلیل شما چیست؟

- بنده چنین قضاوتی نمی کنم چون هنوز سازمان لیگ به طور رسمی تعویق بازی را به باشگاه پیکان اعلام نکرده است. تا آن زمان ما اظهار نظری نمی کنیم و تابع تصمیم سازمان لیگ هستیم.

* یعنی دعوت نورافکن خارج از فهرست ابتدایی تیم ملی عادی است؟

- ما به این موضوع خوش بین هستیم و دوست نداریم قضاوتی داشته باشیم. ضمن اینکه نمی خواهیم با چنین ذهنیت هایی به سرمربی تیم ملی بی احترامی کنیم. فکر نمی کنم آقای ویلموتس سرمربی باشد که وارد این مسائل شود. ایشان قطعا مصلحت تیم ملی را بهتر از دیگران می دانند و بر همین اساس بازیکن دعوت کرده است.

* اگر سازمان لیگ بازی را به تعویق بیندازد واکنش باشگاه پیکان چیست؟

- ما تابع سازمان لیگ هستیم. البته هنوز که چنین خبری به ما اعلام نشده و برنامه ریزی ها و تمرینات ما برای روز ۲۵ مهرماه است. اگر هم سازمان لیگ برنامه را تغییر داد ما سراغ برنامه دومی می رویم که در نظر گرفته بودیم و بازی تدارکاتی برگزار می کنیم.

* ممکن است پس از اعلام رسمی تعویق بازی واکنش متفاوتی داشته باشید؟

- تا این لحظه تصمیمی نداریم. هر وقت سازمان لیگ این موضوع را رسما اعلام کرد ما ورود خواهیم کرد. فعلا قضاوتی نمی کنیم.

* پیکان در فصل نوزدهم لیگ برتر نوسان داشته است. دلیل این اتفاق را چه می دانید؟

- آمار نشان می دهد که ما در حمله و دفاع یکسان عمل کرده ایم. اما باید تمرکز بیشتری روی دفاع داشته باشیم. ما از نظر فنی عملکرد خوبی داشتیم و در برخی بازیها مثل دیدار با نساجی و شاهین مستحق باخت نبودیم. البته این هم جزیی از فوتبال است و برخی اتفاقات رخ می دهد که در اختیار سرمربی نیست. اشتباهات فردی و داوری و ...

* جایگاه پیکان در جدول برای شما راضی کننده است؟

- طبیعی است که از موقعیت مان در جدول راضی نیستیم. انتظار داشتم امتیازات بیشتری جمع می کردیم اما همانطور که اشاره کردم برخی اتفاقات فوتبالی این اجازه را به ما نداده است که بتوانیم در جایگاه خوبی قرار بگیریم. اگر امتیازات بازیهایی که حق مان باخت نبود را می گرفتیم طبیعتا الان یکی از تیم های مدعی و بالای جدول بودیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • احسان

      خبرنگار به زور می خواست حرف تو دهن فرکی بذاره(:

      شیوه سوال کردن خبرنگار پرسپولیسی رو ببینید.

      پاسخ ها

      • علی

        ابن موضوع چه ربطی به پرسپولیس داره مرد حسابی یخورده عقلت بکار بنداز

    • بدون نام

      تو نوبت اول محبی و نیازمند و منصوری دعوت سدند این میشه سه تا اقای نویسنده بعد نورافکن هم اضافه شد میشه ۴ تا
      برو سوادت رو زیاد کن

    • علی

      تا ساکت در این فوتبال هست همین اش وهمین کاسه ست

    • بدون نام

      تو رو خدا ببین کیا شدند نویسنده،اول برو خوب تحقیق کن بعد متن بنویس.اولا سرورتون سپاهان نیازمند،منصوری، ومحبی و تو اردوی تیم ملی داشت و با نور افکن میشند چهار نفر دوما اگه یه خورده از فوتبال چیزی بدونید، میفهمید که نور افکن با تایید بیشتر مربیا حقش بود دعوت بشه با این بازیهایی که برای سپاهان انجام داده.بعدشم هی به زور میخوایید حرف تو دهن فرکی بزارید.یه خورده خجالت بکشید.یا طرفدار قرمز هستید یا آبی.تا کور شود هر آنکه نتواند دید.این تیم اسمش سپاهانه و با این چرت و پرتا خراب نمیشه

      پاسخ ها

      • علی

        من تو اصفهان زندگی میکنم سپاهان از بیخ خراب هست به یکی بگو که نشناستون بعد هم هروقت دولت دست گذاشت روی قرمز وابی وشروع کرد به تخریب این دوتا تیم شما سری بین بی سر ها در اوردید تمام مقام هایتان صدقه سره حکومته نمیگم که تیم حکومت هستید ولی اگر یخورده عقل سیاسی داشته باشی که بعید میدونم میفهمیدی چی میگم در برابر آبی وقرمز هیچی نیستید در عوض تا دلت بخواد ذوب اهن بین بافرهنگ های اصفهانی محبوبیت داره نه شما که تمام هواداراتون از قهدریجون زینبیه. خمینی شهر.گز وگرگاب.فلاورجون.میدون کهنه میباشند بگم دوباره........

      • علی11

        این آقای علی از نظر عاطفی و بدنی بد جوری از اصفهانیا آسیب دیده، وقتی هم کسی تو عمل کاری ازش بر نمیاد، با حرف زدن خودشو خالی میکنه، خودش میدونه چی به چیه

    • بدون نام

      احسنت به کاربر علی حق مطلب را ادا کردی برادر من تهرانیم ولی عاشق ذوب آهن تیم مرد مردونه بازی میکنه وقتی فینال آسیا رو از دست داد کلی اشک ریختم ولی سپاهان کثیفه نمی گم طرفداراش من برای اونهام احترام قائلم ولی تشکیلاتش واقعا مافیاییه

      پاسخ ها

      • علی

        واقعا ذوب اهن یکی از تیم های با کلاسه افسوس که اقای اذری رفت ولی جواب علی 11 روبدم که منم منظورم همین بود که طرفدار های سپاهان یکی امسال تو هستند خیلی خوب شد که گفته هام روتایید کردی بارکلا
        قضاوت با خود مردم!!!!!!!!

      • م.امینی

        این علی که داره به مردم اصفهان بخاطر فوتبال توهین میکنه معلومه خیلی کثافته

      • م.امینی

        این علی که داره به مردم اصفهان بخاطر فوتبال توهین میکنه معلومه خیلی کثافته

      • sep

        اقا یه سوال استقلال شش تا بازی کرده یه برد داشته پس بازیکنانش اماده نیستن این تیم قرمز از شش تا بازی سه تاشا باختن پس دلیلی نمیشد از اون تیم بازیکن دعوت کند. اقای تهرانی بهتره مافیا را همانجا تو تهران دنبالش بگردی. سپاهان هرچی خرج کند یه تیم خصوصی هست میتونی بری تو بورس و سهام سپاهان بخری(71 درصد مجتمع فولاد خصوصیه) اما این دوتا تیم دولتیه و پول بیت‌المال میدن به اونا که به برانکو 24 میلیارد و به شفر 15 میلیارد بدن. حالا خیلی ناراحت کنندس از تیم اول چهارتا بازیکن دعوت کرده اند میگی مافیا فکر کنم هنوز جاش میسوزد

    • م.امینی

      سه سال لنگ باحمایت وزیر ورزش و فغانی قهرمان زوری شد امسال که جون ندارند توزمین راه برند حسادت میکنند که تیمی دیگه اول بشه.بترکه چشم حسود

    • علی

      م امینی من به مردم اصفهان توهین نکردم تواگر سن وسالت قد بده اگر هم نه برو از بزرگترات سوال کن تا بهت بگن همیشه هوادارن ذوب نسبت به سپاهانیا باکلاستر بودن نمونش بازی هایی که ذوب داره بدون حاشیه برگزار میشه در عوض باز یهای سپاهان رو نگاه کن که چه اتفاقاتی در استادیوم و در سطح شهر رخ میده من خودم اصفهانی هستم احتمالا دوبرابر تو هم سن دارم پس به همشهری های خودم توهین نمیکنم نمیدونم شما چرا به خودت گرفتی وتوهین میکنی !!!!!!

      پاسخ ها

      • طاها

        علی اصفهانی نیست دروغ میگه توی اظهارنظراولش گفت ساکن اصفهانم، به مردم پر افتخار برخوار وخمینی شهر توهین کرد از روی حسد وکینه ،من به اون توصیه می کنم بره راجع مردم این مناطق تحقیق کافی بکنه ( در اقتصاد ،مفاخر فرهنگی، وافتخارات جنگ تحمیلی)

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج