۹۱۶۷۱۹
۴ نظر
۵۰۱۰
۴ نظر
۵۰۱۰
پ

نایب رئیس کمیسیون عمران بیان کرد:

آخرین جزئیات حادثه‌ی قطار زاهدان - تهران

نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: باید حادثه قطار زاهدان - تهران با ارائه گزارش از سوی همه بخش‌های دخیل در آن با دقت مورد بررسی قرار گیرد تا در نهایت با تحقیقات کارشناسی علت وقوع این حادثه روشن شود.

خبرگزاری ایسنا: نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: باید حادثه قطار زاهدان - تهران با ارائه گزارش از سوی همه بخش‌های دخیل در آن با دقت مورد بررسی قرار گیرد تا در نهایت با تحقیقات کارشناسی علت وقوع این حادثه روشن شود.

آخرین جزئیات حادثه‌ی قطار زاهدان - تهران

سید ابوالفضل موسوی بیوکی درباره آخرین بررسی‌های کمیسیون عمران برای پیگیری حادثه قطار زاهدان- تهران، بیان کرد: در این هفته سومین جلسه بررسی جزئیات این حادثه با حضور فرمانده نیروی انتظامی استان سیستان و بلوچستان، فرمانده نیروی انتظامی راه آهن، معاون سیاسی- امنیتی استانداری سیستان و بلوچستان، مدیر عامل راه آهن جمهوری اسلامی و کمیته رسیدگی به سوانح راه آهن برگزار شد.

وی در ادامه اظهار کرد: بر اساس گزارش ها بیش از ۱۷۰ پیچ از ریل راه آهن باز شده بوده که دو علت می تواند داشته باشد. یا به قصد دزدی این کار انجام شده و یا می تواند انگیزه خرابکاری پشت این ماجرا باشد. بر اساس گزارش نیروی انتظامی منطقه تاکنون باز شدن پیچ ها سابقه داشته اما بلافاصله ترمیم می شدند. باید بررسی های دقیق انجام شود تا علت اصلی روشن گردد.

نماینده مردم یزد در مجلس تصریح کرد: نیروهای امنیتی اظهار داشتند که ماجرا امنیتی نبوده است، اما از سوی دیگر شواهد نشان می دهد تعداد پیچ های باز شده و قیمت آن ها ارزش دزدی نداشته است. اکنون موضوع از اهمیت ویژه ای برخوردار است و باید تحقیقات و کار کارشناسی ادامه یابد تا دلیل اصلی این حادثه روشن شود.

وی در ادامه با بیان اینکه «امنیت در خطوط ریلی و جاده های کشور از اهمیت ویژه ای برخوردار است» تصریح کرد: باید این حادثه با ارائه گزارش از سوی همه بخش های دخیل در آن با دقت مورد بررسی قرار گیرد. تامین امنیت در سراسر کشور به ویژه مناطق شرقی از اولویت ویژه ای برخوردار است. باید تمام حاکمیت برای برقراری امنیت در بخش های شرقی کشور تلاش کنند. با تامین امنیت در مناطق شرقی به ویژه استان سیستان و بلوچستان این مناطق می توانند در سایه آرامش مسیر رشد و توسعه را طی کنند. این امر یاری مردم را نیز می طلبد.

قطار «زاهدان- تهران» در منطقه «شورو» زاهدان در روز سوم مهرماه از ریل خارج شد که در اثر این حادثه بیش از ۴۲ نفر مصدوم شده و پنج نفر از مسافران این قطار نیز جان خود را از دست دادند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مملکت روی نفت خوابیده ولی پولش ..

    • بدون نام

      مملکت روی هرچه خوابیده باشد!؟؟وقتی فهم درک شعورخیرخواهی وووونداشته باشیم بیشترازاین بدبخت بیچاره وووخواهیم شد!

    • داریوش

      بازشدن پیچها به قصد خرابکاری بوده وگرنه بردن اون اهن الات ریل کار اسونی نبوده و اشخاص اگر به قصد دزدی اون کارا انجام می دادن مطمینن زمان انتقال ریلها لو میرفتن پس دلیل اینکار خرابکاری بوده.باتشکر

    • محمدرضا بختیار

      شما که مدعی پیشرفت ال و ول با رو دل هستید خوب یعنی هزینه نگهداری و کنترل خطوط ریلی در کشور را به صورت جی پی اس یا پهپادی یا عوامل محافظ ریلی انسانی ندارید یا با در آمدهای خطوط ریلی فاقد گشتزنی های مکانیکی و نظارتی نیروی انسانی شرکت ها و زیر مجموعه های ریلی هستید بابا سوزنبان ندارید احمق ها دهقان فداکار مرد دیگه حواستون را جمع جمع کنید!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج