۹۱۸۱۳۲
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

هشدار درموردِ تعویضِ پول زائران با دینار

رئیس پلیس آگاهی ناجا نسبت به تعویض پول زائران با دینار و دیگر ارز‌ها رایج هشدار داد.

خبرگزاری ایسنا: سردار محسن حسن‌خانی از برقراری امنیت و آرامش کامل در مرزهای چهارگانه خبر داد و گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی به‌صورت محسوس و نامحسوس کار رصد و پایش دقیق محل‌های تردد زائران را برعهده دارند.

وی ادامه داد: پلیس آگاهی ناجا به عنوان یکی از متولیان استقرار نظم و امنیت ماموریت دارد با به کارگیری تمام نیرو و امکانات موجود و نیروهای کمکی از پلیس آگاهی استان های هدف، هرگونه فعالیت احتمالی سارقان و مجرمان سابقه‌دار را رصد و در سریع‌ترین زمان ممکن نسبت به شناسایی و دستگیری آنان اقدام کند.

حسن‌خانی در خصوص وظایف و ماموریت‌های پلیس آگاهی نیز گفت: تقویت اشراف اطلاعاتی برای تامین امنیت زائران اربعین، ارتقای توان کشف جرم و مبارزه با انواع سرقت به‌ویژه جیب‌بری، قاپ‌زنی و سرقت‌های به عنف از اهمیت بالایی در خدمت به زائران برخوردار است.

رئیس پلیس آگاهی ناجا از اجرای طرح‌های عملیاتی در مرزهای چهارگانه خبر داد و اظهارکرد: فعالیت‌های گشت‌زنی گسترده‌ای به‌صورت پیاده و موتوری در نقاط مختلف مرزی در حال اجرا است و کارآگاهان پلیس آگاهی، محل‌های تردد و تجمع زائران را به‌صورت محسوس و نامحسوس زیر نظر دارند.

بر اساس اعلام سایت پلیس، وی با بیان اینکه آرامش و امنیت زوار جزو خطوط قرمز پلیس به شمار می‌رود، تصریح کرد: پلیس آگاهی از ایجاد هرگونه مزاحمت در زمان تردد زائران جلوگیری و با مجرمان با قاطعیت برخورد می‌کند.

حسن‌خانی با اشاره به لزوم تهیه ارز از بانک‌ها و صرافی‌های مجاز قبل از حرکت به سمت مرزها هشدار داد: زائران هنگام تهیه ارز باید نکات ایمنی را مورد توجه قرار دهند و فریب افراد سودجو را برای تعویض دینار یا سایر ارزهای جعلی و قلابی نخورند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج