جاباما
۹۱۸۲۳۷
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

سرنوشت بچه‌های «خانه دوست کجاست»

سرنوشت بچه‌های «خانه دوست کجاست» در «درخت زندگی»فیلم «درخت زندگی» با روایتی از سرنوشت و زندگی آینده بازیگران فیلم «خانه دوست کجاست» عباس کیارستمی اکران می‌شود.

ایسنا: سرنوشت نابازیگران کودک که در فیلم‌های موفق حضور پیدا می‌کنند و در مقطعی در کانون توجه قرار می‌گیرند، اما بستری برای رشد آن‌ها فراهم نیست تا میان دنیای بیرون و رویاهای‌ خود توازن برقرار کنند، موضوع یک مستند با نام «درخت زندگی» به کارگردانی هومن بابانوروزی قرار گرفته و این داستان در یک اثر ۶۰ دقیقه‌ای روایت شده است.

بابانوروزی در این مستند به سراغ این رفته که بابک احمدپور ۴۰ ساله، بازیگر نقش پسربچه‌ فیلم «خانه دوست کجاست» که تلاش می‌کرد دفتر مشق دوستش را به او برساند، بعد از ۳۰ سال کجاست و چه می‌کند؟ آیا توانسته حضورش در سینما را تداوم ببخشد؟

طبق اعلام روابط عمومی این فیلم، مستند «درخت زندگی» از ۲۹ مهر ماه در گرونه سینمایی هنر و تجربه روی پرده‌ می‌رود.

عوامل این فیلم عبارتند از: تحقیق، تدوین و کارگردان: هومن بابانوروزی، تهیه‌کننده: سهیلا فرهادیانی، انتخاب موسیقی: هومن بابانوروزی، ترجمه: حسام حسین‌پور، زیرنویس: رضا تاری‌وردی، صدابردار: مهرداد دادگری، صداگذاری و میکس: مهرشاد ملکوتی، تصویربردار: افشین گودرزی، اصلاح رنگ و نور: پویان آقابابایی، عکاس: سهیلا فرهادیانی، مدیر روابط عمومی: مازیار چشمه‌علایی، مدیر تولید: هدی بابانوروزی، مجری طرح: استودیو کلوزآپ فیلم و با حضور بابک احمدپور، احمد احمدپور و خدابخش دفاعی.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج