۹۱۸۲۵۳
۱۱ نظر
۵۰۸۱
۱۱ نظر
۵۰۸۱
پ

فیلم‌هایی که احتمال دارد رکورد «انتقام‌جویان: پایان‌بازی» را بشکنند

به‌رغم اینکه «انتقام‌جویان: پایان‌بازی» رکورد پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینما را در اختیار دارد، هیچ بعید نیست که این فیلم در آینده‌ای نزدیک جای خود را به یکی دیگر از فیلم‌های پرفروش بدهد. به همین دلیل در ادامه با هم به فهرستی از فیلم‌هایی اشاره خواهیم کرد که احتمال دارد رکورد «انتقام‌جویان: پایان‌بازی» را بشکنند و به پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینما تبدیل شوند.

برترین‌ها: سروصدای مجموعه فیلم‌های «انتقام‌جویان: پایان‌بازی» گوش فلک را هم کر کرده و جایی نیست که صحبتی از فروش چشمگیر نسخه آخر این مجموعه فیلم‌ها مطرح نباشد. این فیلم تنها در آمریکای شمالی چیزی حدود ۳۵۰ میلیون‌دلار فروش کرد و افتتاحیه جهانی «انتقام‌جویان: پایان بازی» چیزی حدود ۱.۲ میلیارددلار برآورد می‌شود. در مجموع نیز «انتقام‌جویان: پایان‌بازی» توانست با فروشی حدود ۲.۷ میلیارددلار به پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینما تبدیل شود و رکورد «آواتار» را پشت‌سر بگذارد.

در این بین همان‌گونه که در جریان هستید رقابت تنگاتنگی را میان فیلم‌های پرفروش شاهد هستیم و به‌رغم اینکه «انتقام‌جویان: پایان‌بازی» رکورد پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینما را در اختیار دارد، هیچ بعید نیست که این فیلم در آینده‌ای نزدیک جای خود را به یکی دیگر از فیلم‌های پرفروش بدهد. به همین دلیل در ادامه با هم به فهرستی از فیلم‌هایی اشاره خواهیم کرد که احتمال دارد رکورد «انتقام‌جویان: پایان‌بازی» را بشکنند و به پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینما تبدیل شوند.

جنگ‌ستارگان: ظهور اسکای‌واکر (Star Wars:The Rise Of Skywalker)

فیلم‌هایی که احتمال دارد رکورد «انتقام‌جویان: پایان‌بازی» را بشکنند

این فیلم در دنیای فیلم‌های جنگ‌ستارگان به‌عنوان «اپیزود نهم جنگ‌ستارگان» نیز شناخته می‌شود و قرار است در تاریخ ۲۹ آذر سال‌جاری اکران شود. اگر به‌دنیای فیلم‌های جنگ‌ستارگان علاقه داشته باشید حتماً به‌خوبی در جریان هستید که این فیلم‌ها در آمریکای شمالی همیشه فروش چشمگیری دارند و پیش‌بینی می‌شود «جنگ‌ستارگان: ظهور اسکای‌واکر» نیز فروش خوبی را تجربه کند.

این سکه روی دیگری نیز دارد و باتوجه به عدم موفقیت دو نسخه قبلی فیلم‌های جنگ‌ستارگان، کار فیلم «جنگ‌ستارگان: ظهور اسکای‌واکر» دشوار شده و این فیلم باید هواداران قدیمی و طرفداران جدید دنیای جنگ‌ستارگان را راضی نگه دارد. از طرف دیگر فروش جهانی «جنگ‌ستارگان: ظهور اسکای‌واکر» نیز اهمیت بیشتری پیدا می‌کند چرا که این مجموعه فیلم‌ها در آمریکا عموماً فروش خوبی را تجربه می‌کنند، اما در اروپا و چین طرفداران «جنگ‌ستارگان» دائم در نوسان هستند که این امر پیش‌بینی دقیق فروش جدیدترین فیلم «جنگ‌ستارگان» را دشوارتر کرده است.

«جورج لوکاس» (George Lucas)، نگارش داستان «جنگ‌ستارگان: ظهور اسکای‌واکر» را بر عهده داشته و گارگردانی این فیلم را «جی. جی آبرامز» (J.J. Abrams) انجام می‌دهد. حضور این اسامی بزرگ در اپیزود نهم مجموعه فیلم‌های جنگ‌ستارگان، بخت این فیلم را برای تبدیل‌شدن به پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینما، پررنگ‌تر کرده است.

دنیای ژوراسیک ۳ (jurassic world ۳)

فیلم‌هایی که احتمال دارد رکورد «انتقام‌جویان: پایان‌بازی» را بشکنند

تجربه نشان‌داده است فیلم‌های دنیای ژوراسیک همیشه فروش چشمگیری را تجربه کرده‌اند و «دنیای ژوراسیک ۳» نیز که قرار است در سال ۲۰۲۱ اکران شود، از همین حالا به یکی از امید‌های پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینما تبدیل شده است. برای اثبات این ادعا کافی است نگاهی به فهرست فیلم‌های پرفروش داشته باشید. بر اساس این فهرست، اولین نسخه از فیلم‌های پارک ژوراسیک به‌راحتی توانست صدر جدول پرفروش‌ترین فیلم‌های تاریخ سینما را از آن خود کند تا اینکه در نهایت «تایتانیک» (Titanic)، از راه رسید و این عنوان را از آن خود کرد.

فیلم «دنیای گمشده: پارک ژوراسیک» نیز فروش خوبی داشت و تنها چیزی حدود ۵۰۰ میلیون‌دلار نسبت به نسخه اول این فیلم کاهش فروش را تجربه کرد. سومین نسخه از فیلم‌های «پارک ژوراسیک» نیز فروش خوبی در گیشه داشت، اما قادر به تکرار موفقیت‌های نسخه اول و دوم این فیلم‌ها نشد. در نتیجه پرونده فیلم‌های «ژوراسیک» تا سال ۲۰۱۵ بسته شد تا اینکه در این سال فیلم جدیدی از این دنیا با نام «دنیای ژوراسیک» (Jurassic World) به‌روی پرده رفت و درکمال تعجب فروشی نزدیک به ۱.۷ میلیارددلار را در ابعاد جهانی تجربه کرد.

این فیلم در حال حاضر سکوی ششمین فیلم پرفروش تاریخ سینما را در اختیار دارد. با این حساب هیچ بعید نیست که دایناسور‌های فیلم «دنیای ژوراسیک ۳» بر ابرقهرمان‌های فیلم «انتقام‌جویان: پایان‌بازی» چیره شوند و سومین نسخه از مجموعه فیلم‌های «دنیای ژوراسیک» به پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینما تبدیل شود.

انتقام‌جویان ۵ (Avengers ۵)

فیلم‌هایی که احتمال دارد رکورد «انتقام‌جویان: پایان‌بازی» را بشکنند

کافی است نگاهی به سیر صعودی فروش مجموعه فیلم‌های «انتقام جویان» بیاندازید تا متوجه شوید که فیلم‌های بعدی این مجموعه نیز به‌احتمال زیاد فروش چشمگیری را تجربه خواهند کرد. اگر اخبار فیلم‌های مارول را دنبال کرده باشید حتماً در جریان هستید که در حال حاضر خبری از «انتقام‌جویان ۵» مطرح نشده و این فیلم حتی در فاز چهارم دنیای مارول نیز وجود ندارد. اما مثل روز روشن است، که دیر یا زود خبر‌های خوشی از «انتقام‌جویان ۵» خواهیم شنید.

به‌احتمال زیاد در این فیلم شخصیت‌های منفی و مثبت زیادی اضافه خواهند شد و شاید هم تقابلی از قهرمانان «انتقام‌جویان» را با «مردان ایکس» شاهد باشیم. بعید به‌نظر می‌رسد در پنجمین نسخه از انتقام‌جویان شاهد حضور هنرپیشه‌هایی مانند «رابرت داونی جونیور» (Robert Downey Jr) در نقش آیرون‌من، «کریس ایوانز» (Chris Evans) در نقش کاپیتان آمریکا و «اسکارلت جوهانسون»، در نقش «بیوه‌سیاه» (Black Widow) باشیم. اما باز هم به‌احتمال زیاد طبق روال فیلم‌های «انتقام‌جویان»، در پنجمین نسخه از این فیلم‌ها شاهد حضور دوجین هنرپیشه در نقش ابرقهرمان‌های مختلف باشیم که در این زمینه می‌توان به حضور «اسپایدرمن» (SpiderMan) و بلک‌پنتر (Black Panter) اشاره کرد.

با این حساب می‌توان گفت اگر خبری از ساخت «انتقام‌جویان ۵» درکار باشد به‌احتمال زیاد این فیلم به عنوانی پرفروش تبدیل خواهد شد و چه‌بسا که رکورد پرفروش‌ترین فیلم‌های تاریخ سینما را جابه‌جا کند.

بلک‌پنتر ۲ (Black Panter)

فیلم‌هایی که احتمال دارد رکورد «انتقام‌جویان: پایان‌بازی» را بشکنند

مدت زیادی از اکران اولین قسمت «بلک‌پنتر» نمی‌گذرد و این فیلم در آمریکا رقم هنگفتی معادل ۷۰۰ میلیون‌دلار فروش داشت و مجموع فروش «بلک پنتر» به ۱.۳ میلیارددلار رسید. به‌این ترتیب با یک حساب سرانگشتی می‌توان گفت «بلک‌پنتر» یکی از پرفروش‌ترین فیلم‌های انفرادی ابرقهرمانی است و این فیلم فروشی بیشتر از تمامی بتمن‌ها، سوپرمن‌ها، اسپایدرمن‌ها، آیرون‌من‌ها و فیلم‌های کاپیتان آمریکا داشت.

با این حساب کاملاً مشخص است که «بلک‌پنتر ۲» آینده‌ای روشن را در اختیار داشته باشد و به‌رغم اینکه در حال حاضر خبری از ساخت دومین نسخه از فیلم «بلک‌پنتر» در کار نیست. به‌احتمال زیاد مراحل ساخت این فیلم شروع شده است و با یکی دیگر از فیلم‌های ابرقهرمانی طرف هستیم که شانس زیادی برای تبدیل‌شدن به پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینما را در اختیار دارد.

سریع و خشن ۹ (Fast And Furious ۹)

فیلم‌هایی که احتمال دارد رکورد «انتقام‌جویان: پایان‌بازی» را بشکنند

زمانی که اولین نسخه از مجموعه فیلم‌های «سریع و خشن» در سال ۲۰۰۱ اکران شد، کسی فکرش را نمی‌کرد که این فیلم‌ها به محبوب‌ترین آثار سینمایی تبدیل شوند، اما این اتفاق افتاد و فیلم‌های «سریع و خشن»، یکی پس از دیگری فروش بهتری را تجربه کردند؛ و با نگاهی به روند صعودی فروش این فیلم‌ها، به‌راحتی می‌توان انتظار داشت که نهمین فیلم از این فیلم‌ها فروشی خیره‌کننده‌ای را به‌دنبال دارد.

اگر اخبار دنیای سینما را دنبال کرده باشید، حتماً در جریان هستید که «سریع و خشن ۹» قرار است در سال ۲۰۲۰ اکران شود و پیش‌بینی‌های ضد و نقیضی از چشم‌انداز فروش این فیلم را شاهد هستیم. از آنجایی که قرار نیست در «سریع و خشن ۹»، خبری از «دواین جانسون» (Dwayne Johnson) و «جیسون استاتهام» (Jason Statham) باشد، گفته می‌شود که این فیلم به‌دلیل عدم حضور ستارگان اصلی، با رکود روبرو خواهد شد. اما از طرف دیگر با توجه به سابقه‌ای که از فروش فیلم‌های «سریع و خشن» داریم، احتمال پرفروش شدن نهمین مجموعه از این فیلم‌ها دور از ذهن نیست و چه بسا که «سریع و خشن ۹» تخت‌گاز به سمت رتبه اول پرفروش‌ترین فیلم‌های تاریخ سینما پیش برود.

منجمد ۲ (Frozen ۲)

فیلم‌هایی که احتمال دارد رکورد «انتقام‌جویان: پایان‌بازی» را بشکنند

به‌احتمال زیاد نسخه اول کارتون «منجمد» را دیده‌اید و خاطره‌های خوشی با این کارتون دارید، حتی اگر این کارتون را ندیده باشید، باز هم تصاویر «السا» و «آنا» (Elsa And Anna)، دو خواهر مهربان و بامزه این کارتون را در گوشه‌و‌کنار دیده‌اید. این کارتون سینمایی در سال ۲۰۱۳ به‌نمایش درآمد و به‌سرعت توانست به پرفروش‌ترین کارتون سینمایی تاریخ تبدیل شود.

با نگاهی به آمار فروش چشمگیر نسخه اول کارتون «منجمد» می‌توان گفت که بعید به‌نظر می‌رسد که نسخه دوم این کارتون بتواند «انتقام‌جویان: پایان‌بازی» را شکست دهد. اما این نکته را نباید فراموش کنیم که «منجمد ۲» به نسخه اول این مجموعه کارتون‌ها تکیه دارد و موفقیت جهانی «منجمد»، فروش گزاف دومین نسخه از این مجموعه کارتون‌ها را نیز تضمین می‌کند. تریلر‌ها و تبلیغاتی که تاکنون از «منجمد ۲» منتشر شده است نیز حکایت از کارتونی جذاب و بامزه دارد که لحظه‌های شاد و مفرحی را برای کودکان و بزرگسالان فراهم می‌کند. در نتیجه هیچ بعید نیست «منجمد ۲» به یکی از پرفروش‌ترین فیلم‌های تاریخ سینما تبدیل شود.

بتمن (Batman)

فیلم‌هایی که احتمال دارد رکورد «انتقام‌جویان: پایان‌بازی» را بشکنند

در دنیای ابرقهرمان‌ها، «بتمن» شخصیت شناخته‌شده‌ای است و مجموع فیلم‌های بتمن تاکنون نزدیک به ۲.۴ میلیارددلار فروش داشته‌اند و از آنجایی که تاریخ انتشار بیشتر فیلم‌های «بتمن» به ۱۰ سال پیش باز می‌گردد، نسخه جدید «بتمن» را به‌عنوان بختی برای تبدیل‌شدن به پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینما می‌شناسیم.

طرفداران «بتمن» حتماً به‌خاطر دارند که فیلم «شوالیه تاریکی» (The Dark Knight)، چیزی حدود ۵۳۳ میلیون‌دلار در آمریکا فروش کرد و این فیلم در سال ۲۰۰۸ به‌لحاظ آمار فروش در آمریکا، در مقام دوم پس از «تایتانیک» قرار گرفت. این فیلم در بازار‌های جهانی نیز فروش خوبی را تجربه کرد و بیشتر از یک میلیارددلار فروش داشت.

در این بین حتماً در جریان هستید که نسخه جدید فیلم «بتمن» قرار است در سال ۲۰۲۱ اکران شود و سازندگان این فیلم وعده‌داده‌اند که نسخه‌ای کاملاً مستقل و جدید از «بتمن» را روایت خواهند کرد. اگر اخبار فیلم‌های «بتمن» را دنبال کرده باشید حتماً در جریان هستید که «رابرت پتینسون» (Robert Pattinson)، لباس «بتمن» را در جدیدترین نسخه از این فیلم برتن خواهد کرد و تمامی این موارد دست‌به‌دست هم داده است تا «بتمن» جدید به شانسی برای تبدیل‌شدن به پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینما شناخته شود.

ایندیانا جونز ۵ (Indiana Jones)

فیلم‌هایی که احتمال دارد رکورد «انتقام‌جویان: پایان‌بازی» را بشکنند

از قرار معلوم «هریسون فورد» (Harrison Ford)، قصد ندارد از بازی در نقش «ایندیانا جونز» دست بکشد و به‌رغم اینکه چیزی حدود ۷۷ سال دارد، قرار است در پنجمین نسخه از فیلم‌های «ایندیانا جونز» حضور پیدا کند. این فیلم در سال ۲۰۲۱ روی پرده می‌رود و طبق معمول انتظار داستانی پرهیجان و مخاطره‌آمیز را از دنیای «ایندیانا جونز» انتظار داریم.

با نگاهی به سن و سال «هریسون فورد» می‌توان این‌گونه برداشت کرد که حضور او در «ایندیانا جونز ۵»، آخرین بازی او در این نقش خواهد بود و با این حساب پیش‌بینی می‌کنیم «هریسون فورد» برای پنجمین مجموعه از این فیلم‌ها حسابی سنگ‌تمام بگذارد و چه بسا که این فیلم به پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینما تبدیل شود.

فیلمی جدیدی از دنیای جنگ‌ستارگان

فیلم‌هایی که احتمال دارد رکورد «انتقام‌جویان: پایان‌بازی» را بشکنند

برای شما از بخت فیلم «جنگ‌ستارگان: ظهور اسکای‌واکر» گفتیم و همان‌گونه که در جریان هستید به‌غیر از سه‌گانه «اسکا‌ی‌واکر»، دیزنی به‌عنوان تولید کننده این فیلم‌ها، چندین فیلم دیگر را نیز برای دهه آتی در نظر دارد. در خبر‌ها نیز حتماً شنیده‌اید که «دیوید بنیاف» (David Benioff) و «دی. بی‌وایس» (D. B. Weiss)، به‌عنوان شورانر‌های سریال «بازی تاج و تخت»، (Games Of Thrones)، وظیفه ساخت سه‌گانه‌ای جدید در دنیای جنگ‌ستارگان را بر عهده دارند.

دیزنی نیز برنامه منظمی برای پخش فیلم‌های جدیدی از دنیای «جنگ‌ستارگان» در پیش گرفته است و این فیلم‌ها قرار است در کنار ادامه‌های فیلم «آواتار» در تعطیلات ماه دسامبر در سال‌های آتی به نمایش گذاشته شود. به این ترتیب می‌توان گفت دیزنی از زمان‌بندی پخش مجموعه فیلم‌های دنیای مارول، درس خوبی گرفته و می‌خواهد با پخش فیلم‌های جدیدی از دنیای «جنگ‌ستارگان» هیجان را برای مخاطبین این فیلم‌ها افزایش دهد و از این طریق فروش بیشتری را برای فیلم‌های بعدی از دنیای «جنگ‌ستارگان» شاهد باشیم. با این حساب پیش‌بینی می‌شود در کنار «جنگ‌ستارگان: ظهور اسکای‌واکر»، بخت‌های دیگری نیز از فیلم‌های «جنگ‌ستارگان» برای تبدیل‌شدن به پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینما وجود داشته باشد.

نسخه‌ای جدید از آواتار (Avatar)

فیلم‌هایی که احتمال دارد رکورد «انتقام‌جویان: پایان‌بازی» را بشکنند

«جیمز کامرون» (James Cameron)، مدت‌های زیادی است که وعده گسترش دنیای «آواتار» را با فیلم‌های بیشتر داده است. در نهایت نیز خبر رسید که «کامرون» برنامه ساخت ۴ فیلم جدید در دنیای «آواتار» را درسر دارد و بودجه هنگفتی معادل ۱ میلیارددلار برای ساخت این فیلم‌ها کنار گذاشته است. چنین سرمایه‌گذاری در دنیای سینما مبلغ بسیار گزافی به‌حساب می‌آید و کاملاً مشخص است که این فیلم‌ها به عناوین بسیار پرفروشی تبدیل خواهند شد.

اولین نسخه از این فیلم‌ها در سال ۲۰۲۱ اکران خواهد شد و با یک حساب سرانگشتی می‌توان گفت چیزی حدود ۱۲ سال میان پخش اولین نسخه از «آواتار» و نسخه بعدی این فیلم فاصله افتاده است. این فاصله نیز به افزایش عطش هواداران به تماشای فیلمی جدید در دنیای «آواتار» افزوده است و فروش بیشتر این فیلم را به‌دنبال خواهد داشت.

فیلم جدیدی که کسی فکرش را هم نمی‌کند پرفروش شود

فیلم‌هایی که احتمال دارد رکورد «انتقام‌جویان: پایان‌بازی» را بشکنند

اگر نگاهی به تاریخ پرفروش‌ترین فیلم‌های سینما بیاندازید، متوجه خواهید شد که سینما نیز مانند دیگر حرفه‌ها، فراز و فرود‌های عجیب و غریبی دارد. برای نمونه می‌توان به فیلم «تایتانیک» اشاره کرد که در زمان ساخت، هیچ‌کسی فکرش را نمی‌کرد این فیلم به یکی از پرفروش‌ترین فیلم‌های تاریخ تبدیل شود. حتی زمان ساخت فیلم «آواتار» نیز کارشناسان دنیای سینما بعید می‌دانستند که این فیلم فروش چشمگیری را تجربه کند. «انتقام‌جویان: پایان‌بازی» نیز مثال دیگری از قابل‌پیش‌بینی نبودن فروش فیلم‌ها به‌حساب می‌آید و بعید به‌نظر می‌رسید یک فیلم ابرقهرمانی بتواند هنری‌ترین فیلم‌های سینما را کنار بگذارد و پرفروش شود.

از طرف دیگر آمار نشان داده است که بسیاری از علاقه‌مندان سینما، از تماشای دنباله‌هایی که برای فیلم‌ها ساخته می‌شود خسته شده‌اند و به‌دنبال فیلم‌های جدیدی می‌گردند که حرف‌های تازه‌ای برای گفتن داشته باشد. با این حساب چه بسا پرفرو‌ش‌ترین فیلم بعدی تاریخ سینما، فیلمی جدید باشد که تاکنون هیچ پیش‌زمینه‌ای از آن نداشته باشیم. در نتیجه حرف ما را به خاطر داشته باشید که اگر در چند سال اخیر فیلم جدید و ناشناخته‌ای توانست رکورد پرفروش‌ترین فیلم‌های تاریخ سینما را پشت‌سر بگذارد، تعجب نکنید.

در پایان پیشنهاد می‌کنیم شما هم حدس و گمان‌های خود برای فیلم‌هایی که شانس تبدیل‌شدن به پرفروش‌ترین فیلم سینما دارند را در قسمت نظرات با ما و سایر خواننده‌ها به‌اشتراک بگذارید.

منبع: looper

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • فرزاد وکیلی

      واقعا چیزی از سینما نمیفهمی بجز آواتار اینایی که گفتی محاله بتونن رکورد بزنن

    • بدون نام

      فیلم جدید مسعود ده نمکیو فراموش کردید

    • امیر

      همشون اشغال بودن سریع خشن که اصلا امکان نداره فروش خوبی داشته باشه فقط جنگ ستارگان و اواتار پتانسیلش دارن پارک ژوراسیک چی میگه خخخخ

    • امیر

      همشون اشغال بودن سریع خشن که اصلا امکان نداره فروش خوبی داشته باشه فقط جنگ ستارگان و اواتار پتانسیلش دارن پارک ژوراسیک چی میگه خخخخ

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کارشناس کی بودی تو

    • بدون نام

      پس فیلم‌های منوچهر هادی چرا تو لیست نیست؟!

    • هرچی دوست داری

      انتقام جویان 5 ؟؟؟؟
      انتقام جویان بدون آیرن من و بیوه ی سیاه مگه انتقام جویان میشه؟ به نظرم نسازن بهتره

      پاسخ ها

      • غزل

        واقعا
        کاپیتان آمریکا رو جا انداختی

    • بدون نام

      کسی فکرشو نمیکرد رکورد اواتار روزی شکونده بشه. انتقامجویان ک اومد بعد مدتها تونست رکوردشو بگیره و بشینه صدر باکس افیس. اصلا فیلم انتقامجویان هم واسه مارول ی فیلم بزرگ بود و تکمیل کننده‌ی 11 سال فعالیتش. فکر میکنم این رکورد رو تا مدتها نشه شکست

    • بدون نام

      هرکدومو قبول کنم بتمنو نمی تونم قبول کنم

    • بدون نام

      به نظر من فیلم جدید ماورایی استاد ایرج ملکی رکورد همه شون رو میزنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج