جاباما
۹۱۸۳۴۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

بازدید از ۳۱۵ ساختمان در حال ساخت

مدیر کل هماهنگی امور مناطق شهرداری از پایان دور دوم نظارت‌های ستادی اداره کل امور مناطق شهرداری تهران خبر داد و گفت: در ۱۰ ماه با حضور در نواحی شهر تهران عملکرد شهرداران نواحی را بررسی کردیم.

خبرگزاری ایسنا: مدیر کل هماهنگی امور مناطق شهرداری از پایان دور دوم نظارت‌های ستادی اداره کل امور مناطق شهرداری تهران خبر داد و گفت: در ۱۰ ماه با حضور در نواحی شهر تهران عملکرد شهرداران نواحی را بررسی کردیم.

مصطفی موسوی لاری در خصوص دومین دور نظارت‌های دوره‌ای مناطق ۱۲۲ گانه شهرداری تهران گفت: این طرح از سال گذشته برای نظارت بهتر بر عملکرد شهرداران نواحی با محوریت نظارت بر حوزه نگهداشت شهر و خدمات شهری اجرا شد.

وی با اشاره به اینکه این دور با تمرکز بر شهرسازی برگزار شد، افزود: در ۱۰ ماه حدود ۳۱۵ ساختمان در حال ساخت، ۱۱۳ اسکان کارگری، ۱۱۹ سرای محله، ۱۸۲ بوستان و ۸۲ پل عابر پیاده را بازدید و عملکرد شهرداران نواحی در این حوزه را بررسی کردیم.

مدیر کل هماهنگی امور مناطق شهرداری با بیان اینکه پیش از این نظارت ستادی بر نواحی شهرداری متمرکز نبود، عنوان کرد: در دور اول این بازدیدها تمرکز بر مسائل مرتبط با حضور و استفاده خانواده در فضاهای شهری به خصوص بوستان ها بود البته در این دوره تقسیم کار صورت گرفت و معاونین اداره کل هماهنگی امور مناطق هم هر یک حضور و نظارت بر حوزه های اجتماعی، نگهداشت، مالی و برنامه ریزی را داشتند و در نهایت در ۱۰ ماه عملکرد شهرداران نواحی در تمام این حوزه‌ها بررسی شد.

موسوی لاری هدف از این نظارتها را بررسی عملکرد شهرداران نواحی و بهبود وضعیت اداره شهر عنوان کرد و گفت: در حال حاضر حدود ۶۰ هزار پرونده ماده صد در شهرداری تهران داریم که اگر نظارت های مستمر و دقیق نواحی انجام می شد، شاید بسیاری از این پرونده‌ها به ماده ۱۰۰ نمی رسید.

بنا براعلام شهرنوشت، وی تصریح کرد: دور سوم بازدیدهای دوره‌ای نواحی ۱۲۲ گانه را بعد از اربعین آغاز می کنیم. این دور با محوریت پروژه‌های دارای اولویت در سال ۹۸ است و هفته‌ای دو روز بازدید خواهیم داشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج