جاباما
۹۱۸۷۴۵
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

خانمحمدی: کالدرون از باقری بیشتر استفاده کند

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: پرسپولیس از نظر کارهای هجومی مشکل دارد و این مساله به فلسفه کاری و چیدن بازیکنان داخل زمین برمی‌گردد.

خبرگزاری فارس: حسن خانمحمدی در خصوص عملکرد پرسپولیس در ۶ بازی ابتدایی لیگ گفت: با تغییرات مدیریتی و رفتن برانکو، طبیعی بود که تیم در شرایط آرمانی نباشد. از الان نمی‌توان گفت که پرسپولیس تیم موفقی بوده یا نه، اما به نظرم این تیم می‌تواند رفته رفته بهتر شود. از کالدرون باید حمایت کرد و باید به سلیقه تاکتیکی او احترام گذاشت. از حالا نمی‌توان در باره عملکرد این تیم در ۶ بازی اول نظر قاطعی داد، اما فعلا کارنامه سرخپوشان خیلی خوب نیست.

وی درباره اینکه از نظر شما مشکل پرسپولیس چیست، افزود: به نظر من شناخت کالدرون نسبت به بازیکنان و لیگ ایران کم است. او بعد از اینکه رفیعی را نخواست، نشان داد که به دنبال فوتبال قدرتی است و از بازیکنان طراح و خلاق کمتر استفاده می‌کند. این شرایط با پرسپولیسی که در زمان برانکو بازی می‌کرد فرق دارد. باید دید که بازیکنان تا انتهای فصل چه عملکردی خواهند داشت.

این پیشکسوت پرسپولیس درباره اینکه برخی‌ معتقدند که کالدرون باید از کریم باقری بیشتر استفاده کند، تصریح کرد: بله نظر من هم همین است که او باید از آقای باقری بیشتر استفاده کند، او می‌تواند بسیار تاثیرگذار باشد؛ چراکه سال‌ها در پرسپولیس بوده و جو این تیم را می‌شناسد و از طرف دیگر با فوتبال ایران آشناست. شاید برای این حرف زود باشد اما به نظر من کالدرون در تعویض‌ها و مهره‌چینی اشکالاتی دارد و باید به همین خاطر از کریم باقری بیشتر استفاده کند. با این همه من اعتقاد دارم باید از کالدرون حمایت کرد و به او فرصت داد.

خانمحمدی در خصوص اینکه آینده این تیم از نظر شما چطور خواهد بود اظهار داشت: ما ۶ بازی متفاوت از پرسپولیس دیدیم که ۳ برد و ۳ باخت را رقم زد. تیم شرایط ایده‌آلی نداشته و به نظرم طبیعی است، اما پرسپولیس می‌تواند بهتر از این باشد. به مربی این تیم باید زمان داد.

وی در مورد اینکه خیلی‌ها نقطه ضعف پرسپولیس را خط حمله این تیم می‌دانند، گفت: بله خیلی‌ها این مسئله را ایراد می‌گیرند و به نظرم پرسپولیس در ساختار هجومی دچار مشکل است. ما از نظر تیمی خوب حمله نمی‌کنیم و این مسئله به فلسفه کاری مربی و مهره‌چینی او برمی‌گردد. باید بازیکنان به صورت زوج کارهای ترکیبی انجام دهند تا در خط حمله عملکرد بهتری داشته باشیم. با این شیوه می‌توان آمار گلزنی را بالا برد،‌ اما این مسئله به کالدرون برمی‌گردد که چطور بازیکنان را کنار هم بچیند. برانکو این کار را خیلی خوب انجام می‌داد، هر چند که او هم در کارش ضعف‌هایی داشت، اما ضعف‌های برانکو از کالدرون کمتر بود. به نظر من باید تا نیم فصل به پرسپولیس و کالدرون فرصت داد تا این تیم بتواند خودش را پیدا کرده و نتایج خوبی بگیرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمدمهدی

      احسنت،حرف دلمو زدی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج