۹۱۹۲۰۳
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

درک کویت: لیورپول قهرمان لیگ برتر است

درک کویت ستاره هلندی سابق و محبوب لیورپول می‌گوید مرسی‌سایدی‌ها امسال تا یک قدمی قهرمانی لیگ برتر رفتند و موفق نشدند اما امسال جام قهرمانی را بالای سر خواهند برد.

ورزش سه: درک کویت، ستاره هلندی سابق لیورپول که بین هواداران این تیم از محبوبیت زیادی برخوردار است می‌گوید شاگردان یورگن کلوپ امسال همه ویژگی‌ها و عناصر لازم برای قهرمانی در لیگ برتر را دارند و دیگر مثل گذشته در یک قدمی قهرمانی از رسیدن به جام بازنخواهند ماند.

لیورپول در فصل ۲۰۰۸-۲۰۰۹ زمانی که درک کویت در این تیم بازی می‌کرد تا یک قدمی قهرمانی لیگ برتر پیش رفت ولی در نهایت عنوان قهرمانی به منچستریونایتد رسید. لیورپولی‌ها سال گذشته هم تا یک قدمی جام جلو رفتند ولی در نهایت آن را به منچسترسیتی واگذار کردند.

درک کویت در گفتگو با وبسایت لیورپول گفت:" ما در فصل ۲۰۰۸-۲۰۰۹ به قهرمانی خیلی نزدیک شدیم و فقط با اختلافی جزئی از قهرمانی بازماندیم. با وجود بازیکنانی مثل استیون جرارد، جیمی کاراگر، ماسکرانو، تورس و دیگران که همه بازیکنان خیلی خوبی بودند ما واقعا میلی‌متری کم آوردیم".

ستاره هلندی سابق لیورپول در ادامه گفت:" اگر به تیم کلوپ نگاه کنید این لیورپول هر فصل رشد می‌کند و حالا به جایی رسیده که امسال صد در صد قهرمان لیگ برتر خواهد شد. ما هم مثل لیورپول کلوپ تیم خاصی بودیم ولی در آخرین لحظه کم آوردیم. امیدوارم این تیم بالاخره موفق شود جام را بدست آورد چون معتقدم این لیورپول حتی از لیورپول ما هم بهتر است".

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج