۹۱۹۴۱۴
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

استقلال - فجر؛ جدال برای صعود

تیم‌های فوتبال استقلال و فجرسپاسی از ساعت ۱۶:۵۰ امروز از مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف هم خواهند رفت و این در حالی است که آبی‌های تهران برای صعود به جمع هشت تیم برتر رقابت‌ها مانند بازی اول خود باید با تیمی از دسته اول رقابت‌های فوتبال ایران جدال کنند.

فرهیختگان: تیم‌های فوتبال استقلال و فجرسپاسی از ساعت ۱۶:۵۰ امروز از مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف هم خواهند رفت و این در حالی است که آبی‌های تهران برای صعود به جمع هشت تیم برتر رقابت‌ها مانند بازی اول خود باید با تیمی از دسته اول رقابت‌های فوتبال ایران جدال کنند. استقلال در بازی قبلی خود به‌سختی از پس تیم محمد نصرتی، یعنی گل‌ریحان‌ البرز برآمد و از سوی دیگر فجری‌ها دست به کار بزرگی زده و موفق شده‌اند فولاد خوزستان با سرمربیگری جواد نکونام را در ضربات پنالتی حذف کنند.

وضعیت دو تیم

استقلالی‌ها بعد از ناکامی‌های ابتدای فصل خود و قبل از تعطیلی مجدد رقابت‌های لیگ به دو برد روحیه‌بخش در لیگ و جام حذفی دست پیدا کردند تا هوادارانش به آینده این تیم بیش از هر زمان دیگری امیدوار شوند. هرچند استراماچونی، سرمربی ایتالیایی استقلال همچنان اذعان دارد که دستش برای ارائه تاکتیک‌های مختلف در این تیم همچنان بسته بوده و تیمش در خط حمله برای گلزنی نیز با ضعف‌هایی مواجه است.

این در حالی است که استقلال برای رفع این نقیصه به دنبال هوپر انگلیسی بود که این مهاجم به‌دلایل مختلف از عقد قرارداد با این تیم بازمانده تا تیم استرا با شکل و کیفیت قبل برای دیدار امروز مقابل فجری‌ها صف‌‌آرایی کند. از سوی دیگر فجری‌ها که چند سالی از غیبت‌شان در لیگ برتر و سطح اول فوتبال ایران سپری می‌شود، امسال و تا اینجای کار از وضعیت خوبی در جدول رقابت‌ها برخوردار هستند و از مدعیان صعود به‌شمار می‌روند. شاگردان داود مهابادی در پایان هفته هشتم رقابت‌های لیگ دسته اول با ۱۷ امتیاز و یک امتیاز فاصله نسبت به دو صدرنشین ۱۸ امتیازی در رده سوم و از مدعیان اصلی صعود به شمار می‌روند.

گلر پنالتی‌گیر به استقلال رسید

نکته قابل توجه در این دیدار رویارویی سعید جلالی‌راد، گلر فجرسپاسی با استقلالی‌ها اشاره کرد. جلالی‌راد که در بازی با فولاد در مرحله قبلی نیز در ضربات پنالتی خوش درخشیده و تیمش را به جمع ۱۶ تیم برتر رقابت‌ها رساند، دو فصل پیش نیز در ترکیب پدیده با عملکردی استثنایی و مهار ضربه پنالتی امید ابراهیمی در دقایق پایانی دیداری که استقلال در مشهد میهمان بود، شاگردان شفر را از رسیدن به‌عنوان قهرمانی دور کرد و حالا این گلر در‌صورتی‌که بازی امروز به ضربات پنالتی کشیده شود با سابقه و ذهنیتی خوب مقابل آبی‌پوشانی خواهد ایستاد که همچنان با بحران گل کردن پنالتی‌هایشان دست و پنجه نرم می‌کنند.

استرا: در خانه هستیم پس باید صعود کنیم

آندره استراماچونی در نشست خبری پیش از دیدار با فجر شهید سپاسی شیراز، اظهار داشت: «اول از همه بگویم فجر سپاسی من را سورپرایز کرده و یکی از همکارانم را فرستاده بودم که بازی آخر این تیم را تماشا کند. معتقدم این تیم می‌تواند خطرناک باشد چون آنها تیمی هجومی هستند و فقط یک امتیاز با تیم اول جدول‌شان فاصله دارند. وقتی به داخل زمین می‌آیند مطمئنا چیزی برای از دست دادن ندارند و مثل بازی با فولاد می‌آیند ما را شکست دهند. من می‌خواهم از نظر ذهنی به تیمم آمادگی بدهم، چون ما در خانه بازی می‌کنیم و باید از این مرحله صعود کنیم.»

مهابادی: در بازی متوجه سورپرایز ما می‌شوید

داود مهابادی در نشست خبری پیش از دیدار برابر استقلال تهران، اظهار داشت: «بازی مهمی داریم، استقلال یکی از تیم‌های بزرگ آسیاست. یک تیم پرمهره است. امیدوارم بازی جذابی را شاهد باشیم.» سرمربی فجرسپاسی در مورد اینکه چه سورپرایزی در دیدار با استقلال دارید، گفت: «در جریان بازی بهتر می‌توانم در این مورد صحبت کنم. با شروع بازی بهتر می‌توانیم این مساله را متوجه شویم.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • احمد حیدری

      به امید خدا استقلال صعود میکنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج