جاباما
۹۱۹۴۸۹
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

زلاتان: در سرما مثل وایکینگ‌ها می‌شوم!

زلاتان ابراهیموویچ می‌گوید برف و سرما در ایالت مینه‌سوتا مانع از درخشش او در پلی‌آف لیگ MLS آمریکا نخواهد بود چرا که او در آب و هوای سرد مثل وایکینگ‌ها خواهد شد.

ورزش سه: زلاتان ابراهیموویچ ستاره بزرگ فوتبال سوئد که این روزها در تیم لس‌آنجلس گلکسی در لیگ MLS آمریکا بازی می‌کند با توجه به اخبار منتشر شده مبنی بر اینکه بازی این تیم با مینه‌سوتا یونایتد در پلی‌آف لیگ MLS احتمالا در برف و سرما برگزار خواهد شد گفت این شرایط آب و هوایی مانع از درخشش او نخواهد شد چرا که به گفته خودش سرما، وایکینگ درون او را بیدار خواهد کرد.

زلاتان که در سوئد به دنیا آمده می‌گوید آب و هوا در مینه‌سوتا هر چه باشد بر درخشش او برای تیمش لس‌آنجلس گلکسی تاثیری نخواهد داشت.

ستاره بزرگ سوئدی در این باره گفت:" من اهل سوئد هستم و در برف به دنیا آمده‌ام. وقتی برف می‌بارد من به وایکینگ تبدیل می‌شوم. وقتی هم هوا گرم است شیر می‌شوم. ما خودمان را با هر شرایط بیرونی که با آن روبرو بشویم تطبیق می‌دهیم".

ابراهیموویچ در سال ۲۰۱۹ میلادی برای لس‌آنجلس گلکسی در ۲۹ مسابقه به میدان رفته و برای این تیم ۳۰ گل به ثمر رسانده. گلکسی که سال گذشته نتوانسته بود به مرحله پلی‌آف لیگ MLS راه یابد امسال به لطف درخشش زلاتان توانسته با این مرحله راه یابد و حالا باید با مینه‌سوتا دیدار کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • امیر

      چقد این ادم فروتنو خاکی..

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج