۹۱۹۷۳۴
۲۳ نظر
۵۰۰۲
۲۳ نظر
۵۰۰۲
پ

ابتکار: حضور زنان در ورزشگاه، نشاط به دنبال دارد

معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده گفت: فراهم کردن زمینه برای حضور زنان در ورزشگاه‌ها علاوه بر اینکه گامی مهم در چارچوب موازین شرعی و مقررات و ضوابط فرهنگی است، افزایش دهنده نشاط و کاهش دهنده اختلافات است.

ایرنا نوشت: معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده گفت: فراهم کردن زمینه برای حضور زنان در ورزشگاه‌ها علاوه بر اینکه گامی مهم در چارچوب موازین شرعی و مقررات و ضوابط فرهنگی است، افزایش دهنده نشاط و کاهش دهنده اختلافات است.

معصومه ابتکار با تاکید بر اینکه ورزش یک ضرورت برای تمام اقشار جامعه است و در مسیر تعالی این ضرورت، باید زنان را هم به حضور در مسابقات ورزشی و هم فعالیت‌های ورزش همگانی و قهرمانی تشویق کنیم، خاطرنشان کرد: این روند یقینا به اعتمادسازی، امید و نشاط بیشتر کمک می کند.

معاون رئیس جمهوری با تاکید بر اینکه ورزش می‌تواند به ارتقای شاخص‌های سلامتی، اقتصادی، اجتماعی و روحی روانی کمک کند، گفت: در واقع ورزش مسیری است که می‌تواند همگان به ویژه زنان را به بسیاری از اهداف نزدیک کند.

تشویق مردان برای حضور بیشتر زنان چشمگیر است

این مقام مسئول، همچنین در بخشی دیگر از این گفت‌وگو از حال و هوای حضور خود در ورزشگاه آزادی که نخستین حضور و مطالبه زنان پس از چهل سال چشم انتظاری بود، گفت.

وی درباره این روز پر شور و نشاط اظهار داشت: حال و هوای پرنشاط و با امید در ورزشگاه پیچیده بود. با هر کس که صحبت می‌شد چه زنان و چه مردان، خیلی خوشحال بودند و تشکر می‌کردند.

معاون رئیس جمهوری در تعریف تجربه این حضور، به شور و شعف مردان از ورود زنان به ورزشگاه اشاره کرد و گفت: پدری را دیدم که با سه دختر خود از مشهد به تهران جهت حضور در ورزشگاه آمده بود و می‌گفت که قسم خورده بودم اگر راه ورزشگاه برای دختران باز نشود، هرگز در مسابقات ورزشی شرکت نکنم. امروز هم خیلی خوشحال هستم که دخترانم آزادانه در ورزشگاه حضور دارند.

وی ادامه داد: یکی دیگر از مردان با لبخندی پرمعنا بر لب عنوان می‌کرد که من با خوشحالی تمام فرزندم را نگهداری کردم تا همسرم در ورزشگاه راحت شاهد این بازی باشد.

به گفته ابتکار، همه متفق القول بودند که اتفاق خیلی خوبی بوده و احساس کردیم فضای ورزشگاه به خاطر حضور زنان آرام‌تر، گرم‌تر و بانشاطتر بود. زنان هم بسیار پرانرژی بودند و هیچ مورد خاص یا مشکلی ندیدیم که بخواهد نگرانی ایجاد کند.

معاون رئیس جمهوری درباره چشم انداز معاونت برای ادامه این حضور، خاطرنشان کرد: امیدوارم حضور زنان در ورزشگاه و قرار گرفتن در سکوهای آن، همان‌طور که رئیس جمهور هم تاکید کردند، استمرار پیدا کند. ضمن اینکه از تمام کسانی که باعث شدند این اتفاق خوب رخ دهد، تشکر می‌کنم و بسیار به استمرار و تداوم این حضور امیدواریم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ؟؟؟

      پاسخ ها

      • محمد

        از پسرات چخبر؟ امریکا بهشون خوش میگذره؟!

      • حق

        ابتکار خدا لعنتت کنه هر کسی که بخاطر سوء استفادهای خودش و سرپوش گذاشتن رو فساد و.... الکی برخی مسائل بی ارزش و بد رو الکی بزرگ میکنه و خدا ایمان، عفاف و..... به چالش میکشه، امیدوارم خدا با خودش و عزیزانش به بدترین شکل تلافی کنه.... آمین

    • مم

      زن با دختر زمین تا اسمون فرق داره باید تیتر بزنی
      با نوان. چطور شما اومدین توی اینکار

    • بدون نام

      ۴۰ساله که شما ها با نشاط مخالف هستید

    • ناصر‌‌‌‌.

      زن.ومرد ندارد.همه.انسانند.

    • اقدم

      عجب

    • بدون نام

      در عرصه هایی که خانومهای ایرانی حضور دارند اگر بهتر از آقایان نبودند کمتر هم نیستند.به امید روزی که تبعیض جنسی در ایران و دیگر کشورهای عزیز اسلامی و غیر اسلامی ریشه کن بشه.و هیچ بشری به خاطر جنسی‌یتش به گروگان گرفته نشه.از این باب ایران عزیز با حداقل میزان تبعیض در مورد خانومها در کشورهای منطقه خواریست بزرگ در چشمان کوچک آنها که توان دیدنش را ندارند.

    • بدون نام

      کاش یکم ازین نشاط رو هم واسه بازی با بحرین میذاشتیم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آره جون عمه

    • بدون نام

      کاش یکم ازین نشاط رو هم واسه بازی با بحرین میذاشتیم

    • سید ناصر

      دروغ که هوناق نیست بگو وای کور خوندی دیدیم استقبال صدهزاری بانوان را همشون از اداره مطبوع خودت بودن

    • غلام

      امیدوارم مشکل کشور با این موضوع رفع شود

    • بدون نام

      نشاط موقعی به دست میاد که معشیت و کسب و کار جوانان ومشکلات مردم حل شود خودتون رو گول نزنید اونی که مردم رو حساب میکنین خودتون هستین

      پاسخ ها

      • بدون نام

        از همین جا باید شروع کرد

    • فری

      اِهن راست میگی
      چرا تا قبل از اینکه فیفا فشار بیاره می خواست فوتبال ایران رو به خاطر عدم‌ورود خانمها به ورزشگاه تحریم کنه این حرفها رو نمیزدی
      حالا که‌تحت فشار فیفا ورود خانمها تقریبا آزاد شده همتون زبون در آوردید ودَم از حمایت میزنید
      متاسفم برای شما وامثالهم

    • بدون نام

      بشین بیسواد،راست میگی تفریحات سالم دختران وخانمهاراکه همیشه نیازدارنددرفضای تمام شهرها،فراهم کن بعدبرس به ورزشگاه!!! چه امکانات اولیه درآزادی برای خانمهافراهم کردی؟
      مگرهمه امکان رفتن به ورزشگاه آزادی و....دارند؟!کارتان شده فرافکنی!

    • بدون نام

      حضور زنان در همه جا نشاط به دنبال دارد خخخخ

    • بدون نام

      بععععععله ۱۴ تاگل به تیم ضعیف!!!!!!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مقابل بحرین هیچ

    • بدون نام

      نشاط درامریکا پیش فرزندان شما هاست وبس حدالاقل شماها که فرزندانت درامریکا وخارج ازایران هستند درباره نشاط اظهار نظر ندهید

    • بدون نام

      واقعا حضور زنان در ورزشگاه نشاط دارد ولی فوتبال با بودن زنان شادی بیشتری می گیرد

    • بدون نام

      از اینکه تیم ایران مقابل بحرین شکست خورد خیلی ناراحت شدم وگریه می کردم که خاله شهلا به دادم رسید که خاله جون گریه نکن ناراحت نباش و ......بعد خاله شهلا گفت سمیرا جون بازی بعدی می ریم ورزشگاه تیم را تشویق می کنیم اون وقت 3 تا گل می زنند اصلاً غصه نحور @@

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج