۹۱۹۸۷۴
۵۱۴۴
۵۱۴۴
پ

نامه تضمین دریافت هدیه از «فرشته دندان»

بسیاری از کودکان در کشورهای مختلف عادت دارند بر اساس یک رسم سنتی با افتادن نخستین دندان شیری خود از فرشته دندان ها هدیه بگیرند. البته همانطور که قابل پیشبینی است فرشته دندان وجود خارجی ندارد و این والدین هستند که به ازای این اتفاق به فرزندان خود از طرف فرشته دندان هدیه می دهند.

انتخاب: بسیاری از کودکان در کشورهای مختلف عادت دارند بر اساس یک رسم سنتی با افتادن نخستین دندان شیری خود از فرشته دندان ها هدیه بگیرند. البته همانطور که قابل پیشبینی است فرشته دندان وجود خارجی ندارد و این والدین هستند که به ازای این اتفاق به فرزندان خود از طرف فرشته دندان هدیه می دهند.

کودکان در سنین پایین با قرار دادن دندان شیری زیر بالش خود صبح فردا از والدین هدیه می گیرند. اما اگر دندان کودک گم شود تکلیف چیست؟

این اتفاقی است که در یک مدرسه ابتدایی در ایالات متحده رخ داد. یعنی دندان یک کودک کنده و گم شد و او نیز شروع به گریه کرد چرا که دیگر نمی توانست به فرشته دندانها ثابت کند دندانش افتاده و باید هدیه بگیرد. بر همین اساس نیز یک فکر جالب به ذهن مدیر مدرسه این کودک رسید. او یک نامه توصیه نامه و تضمین برای فرشته دندانها نوشت و در آن تایید رسمی کرد که دندان کودک واقعا افتاده و در مدرسه گم شده است. به همین دلیل نیز از فرشته دندان درخواست کرد با دیدن این نامه زیر بالش کودک هدیه دندانش را بدهد.

کورت آنجلی ، مدیر مدرسه ابتدایی ژیلت نوشت: " فرشته عزیز ، به عنوان یک مدیر آموزش دیده و یک دندانپزشک تجربی، می توانم تأیید کنم که قطعاً شکافی در لثه دانش آموزم وجود دارد که صبح وقتی به مدرسه آمد با یک دندان شیری پر شد بود. لطفاً این نامه را به عنوان تأیید رسمی دندان گمشده بپذیرید بر اساس نرخ رسمی دندان شیری، هدیه ای به این کودک بدهید."

نکته سرگرم کننده ماجرا این بود که آنجلی همچنین در نامه ای مجزا به فرشته دندان نوشت که خودش نیز در سال ۱۹۸۷ یک دندان شیری از دست داده اما هدیه نگرفته است و بی صبرانه منتظر هدیه خود است."

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج