۹۱۹۸۹۲
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

علت شروع ضعیف یونایتد از نگاه سولسشائر

اوله گونار سولسشائر می‌گوید نتایج ضعیف ابتدای فصل از قبل هم پیش بینی شده اند.

وبسایت نود: اوله گونار سولسشائر سرمربی نروژی منچستریونایتد اعلام کرده که نتایج ضعیف این تیم در ابتدای فصل قابل پیش بینی بوده اند، چرا که باشگاه به برنامه ای بلندمدت می‌اندیشد.

منچستریونایتد با کسب تنها ۲ پیروزی از ۸ بازی نخست خود در لیگ برتر ۹ امتیاز اندوخته و با حضور در رده دوازدهم، ضعیف ترین شروع خود در ۳۰ سال اخیر را تجربه می‌کند. منچستریونایتد، یکشنبه در اولدترافورد در شرایطی میزبان لیورپول ۲۴ امتیازی و صدرنشین است که غیبت پل پوگبا، داوید ده‌خیا و جسی لینگارد قطعی شده و حضور آنتونی مارسیال و آرون فن‌بیساکا هم در هاله ای از ابهام قرار گرفته است.

اکنون سرمربی نروژی منچستریونایتد بر این نکته تاکید می‌کند که هم او و هم کادر مدیریتی باشگاه برای موفقیت در آینده برنامه دارند و به ثمر نشستن این برنامه، ممکن است به قیمت نتایج ضعیف در کوتاه مدت تمام شود. او تاکید کرده که باشگاه به دنبال ایجاد تحول در ترکیب خود در پنجره های نقل و انتقالاتی آینده است و شاید رسیدن نتایج مورد انتظار، اندکی زمان بر باشد.

سولسشائر در کنفرانس مطبوعاتی خود پیش از دیدار یکشنبه در این خصوص گفت:

"من مرتبا با اد وودوارد صحبت می‌کنم. و همان گونه که بارها گفته ام، ما واقعا یک برنامه داریم. تصمیماتی گرفته ایم که ممکن است در کوتاه مدت به ما زیان برساند اما می‌دانیم که در بلندمدت به نفع ما خواهد بود و این بخشی از همان برنامه است.

نتایج همیشه مهم ترین چیز بوده اند. اگر نتایج و عملکرد مناسب را داشته باشیم سریع تر به جلو خواهیم رفت اما من مطمئنم که به آن نقطه خواهیم رسید. برنامه ریزی برای پنجره نقل و انتقالاتی بعدی و پنجره تابستانی همچنان ادامه دارد. باید ببینیم تیم چگونه به جلو حرکت خواهد کرد."

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج