جاباما
۹۱۹۹۸۹
۷ نظر
۵۰۰۹
۷ نظر
۵۰۰۹
پ

کمبود اتوبوس در مرز‌های ایران و عراق وجود ندارد

رئیس اتحادیه اتوبوس‌رانی کشور بابیان اینکه بخش زیادی از زائران هم‌اکنون در مسیر بازگشت هستند، گفت: کمبود اتوبوس در هیچ‌یک از مرزهای ایران-عراق نیست.

خبرگزاری مهر: رئیس اتحادیه اتوبوس‌رانی کشور بابیان اینکه بخش زیادی از زائران هم‌اکنون در مسیر بازگشت هستند، گفت: کمبود اتوبوس در هیچ‌یک از مرزهای ایران-عراق نیست.

محسن مسلم خانی ضمن بیان اینکه با توجه به‌پیش بینی استقبال بسیار زیاد مردم از مراسم معنوی اربعین لذا امسال برنامه‌ریزی‌های خوبی صورت گرفت، ابراز داشت: بخش زیادی از زائران به عتبات عالیات مشرف و برخی نیز برگشتند به‌نحوی‌که طی ۲۴ ساعت این آمار به ۳۰۰ هزار نفر رسیده است.

وی ضمن بیان اینکه برای جابه‌جایی زائران یک هزار و ۲۰۰ دستگاه اتوبوس در عراق مستقر هستند، افزود: با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته از ستاد اربعین امسال هیچ مشکلی مبنی بر نبود کمبود اتوبوس در هیچ‌یک از مرزها وجود نداشت.

رئیس اتحادیه اتوبوس‌رانی کشور بابیان اینکه برای ایمنی بیشتر مسافران برای اتوبوس‌ها سقف ساعات رانندگی تعیین‌شده است، ابراز داشت: ناظران در کشور عراق و مرزها و پایانه‌ها مستقر هستند که علاوه بر رسیدگی به این موضوع به سرویس‌دهی مناسب این ناوگان نیز نظارت خواهند داشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بله خب همه اتوبوسهای شهرهای دیگه رو منتقل کردید لب مرز

    • بدون نام

      بله ، ولی برای دانشگاه رفتن دانشجویان ما دراین ایام اتوبوس وجود نداشت.

    • بدون نام

      با سلام وخسته نباشید به تمام عزیزان ودسندر کاران که این مراسم را پشتبانی کردن وزحمت کشیدن ایشالله زنده باشن وسلامت با برکت امامان معصوم انشالله همه عزیزان زوار بسلامت ودست پر برگردن به لطف خدا. امین

    • بدون نام

      درست می فرمایند کمبود در مرزها نیست بل در تمام کشور بجز مرزهاست، بی تدبیری و ندانم کاری مسیولین برای مسافران بین شهریست.

    • بدون نام

      اتوبوس هایه شهرایه دیگه نیست

    • بدون نام

      خدمات رایگانی که به زائرین عزیز داده میشه محل تامینش دقیقا از کجاست؟

    • بدون نام

      چرا چرت میگی... بنده خودم تاریخ 18 مهر لب مرز چذابه به خاطر نبود وسیله ی نقیله مجبور شدم سوار تریلر بشم... اونم دو بار در یک روز... که برم نجف... تازه نصف راه رو هم رفتم با قیمت 100 تمن... برگشت هم 200 دادم... کو... چرا ما اتوبوس و... ندیدیم... کشور کویت 100 تا اتوبوس داده بود به عراق... البته ما تاریخ 22 ام غروب لب مرز بودیم شاید بعد ما اتوبوس بردن اونطرف.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج