جاباما
۹۲۰۰۰۷
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

کاهش کیفیت هوای تهران در برخی ساعات

بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، افزایش موقتی غلظت آلاینده‌ها طی امروز (۲۷ مهر) کاهش نسبی کیفیت هوای در پایتخت را به دنبال دارد.

خبرگزاری ایسنا: بر اساس پیش‌بینی‌های انجام‌شده در شرکت کنترل کیفیت هوای تهران با حاکمیت جو آرام در نخستین ساعات امروز (۲۷ مهر) غلظت آلاینده‌ها به‌ویژه ذرات معلق در برخی مناطق افزایش پیدا می‌کند و کاهش کیفیت هوا در برخی مناطق را به دنبال دارد.

به‌تدریج با رشد ناپایداری روزانه از غلظت آلاینده‌ها کاسته می‌شود و به دلیل کاهش تردد خودروها طی امروز، شرایط مطلوب کیفیت هوا برای اکثر مناطق پایتخت پیش‌بینی می‌شود همچنین در اواخر وقت امروز نیز با افزایش حجم ترافیک در برخی مناطق شاهد تجمع آلاینده‌ها به‌ویژه ذرات معلق و برقراری شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس خواهیم بود.

با افزایش نسبی سرعت باد در ساعات اولیه فردا (۲۸ مهر) از غلظت آلاینده‌ها کاسته می‌شود. هر چند با آغاز تردد خودروها و کاهش سرعت باد در برخی ساعت صبح شرایط برای تجمع آلاینده‌ها و برقراری شرایط نامطلوب در پاره‌ای از مناطق فراهم می‌شود.

افزایش ناپایداری جوی همراه با وزش باد، رشد ابر و گاهی بارش پراکنده در برخی ساعات بعد ازظهر، کاهش غلظت آلاینده‌ها و بهبود نسبی کیفیت هوای اکثر مناطق پایتخت را به دنبال دارد همچنین در ساعات پایانی فردا با تداوم ناپایداری جوی و افزایش نسبی سرعت باد شرایط برای تجمع آلاینده‌ها محدود می‌شود و غلظت آلاینده‌ها نسبت به روز قبل از میزان کمتری برخوردار خواهد بود.

بر اساس اطلاعات شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، کیفیت هوای ۲۴ ساعت گذشته پایتخت منتهی به ۸ صبح امروز با میانگین ۶۵ در شرایط سالم قرار داشت و کیفیت هوای هم اکنون نیز با میانگین ۶۴ همچنان در شرایط سالم است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج