۹۲۰۳۰۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

پورموسوی: در موفقیت این تیم ذره‌ای تردید ندارم

تیم ملی جوانان هفته گذشته و در سه بازی تدارکاتی سنگینی که برگزار کرد به نتایج خوبی دست یافت و این نتایج نشان می دهد به خوبی برای بازی های مقدماتی جام ملت ها آماده شده است.

ورزش سه: تیم امید در مصاف با پارس جنوبی لیگ برتری به نتیجه مساوی بدون گل دست یافت. این تیم استقلال را با نتیجه یک بر صفر شکست داد. و همین نتیجه را در برابر تیم خوشه طلایی یکی از تیم های خوب دسته اول تکرار کرد. تیم ملی جوانان در دوره قبلی بازی ها در مرحله مقدماتی حذف شده بود و به همین بهانه شانس حضور در جام ملت ها و جام جهانی زیر ۲۰ سال را از دست داد.

سیروس پورموسوی، سرمربی تیم ملی جوانان در خصوص نتایج بازی های به دست آمده می گوید: واقعیت این است که ما در هفته سپری شده قصد داشتیم در محل برگزاری بازی های مقدماتی جام ملت ها یعنی استادیوم دستگردی سه بازی دوستانه با تیم های هم سطح خود انجام دهیم تا به نوعی شبیه سازی بازی ها را داشته باشیم.

به همین بهانه از تیم های عمان، عراق، سوریه و هند برای حضور در تهران و انجام بازی های دوستانه دعوت کردیم که پاسخ منفی شنیدیم. ضمن اینکه هنوز استادیوم دستگری برای اینکه در اختیار ما قرار گیرد، آماده نشده است! با این حال جا دارد من از آقای فراز کمالوند، رضا حسن زاده و محسن عاشوری که در کوران بازی های لیگ برتر و دسته اول پیشنهاد بازی دوستانه با ما را پذیرفتند تشکر کنم و اینکه تیم هایشان در این بازیها با جدیت بازی کردند.

این بازی ها از نظر فنی برای ما دستاوردهای مثبتی داشت. اینکه بچه ها به خودباوری رسیدند که می توانند دست به کارهای بزرگی بزنند. همان طور که مطلع هستید تیم ملی جوانان با حضور دردو تورنمنت روسیه و کافا به تجربه بین المللی خوبی دست پیدا کرده است.

هم چنین ما دو بازی هم با تیم اندونزی داشتیم و تنها نیاز به این داشتیم در ایران و در استادیوم محل برگزاری بازی ها به میدان برویم که بنا به دلایلی که گفتم این شرایط مهیا نشد و در نهایت بازی با تیم های پارس جنوبی، امید استقلال و خوشه طلایی را برنامه ریزی کردیم. من از بازیکنان این سه تیم هم تشکر می کنم که با جدیت فوتبال بازی کردند.

سرمربی تیم ملی جوانان ادامه داد: ما از نظر روحی و روانی به شرایط خوبی رسیده ایم و نتایج این سه بازی به ما کمک کرد که بهتر خود را پیدا کنیم. البته هنوز ایرادهایی در کار ما دیده می شود که باید آنرا برطرف کنیم. من جا دارد از فدراسیون فوتبال، سازمان تیم های ملی ، کمیته جوانان و کمیته فنی تشکر کنم که با وجود شرایط اقتصادی ویژه ای که بر کشور حاکم است در تدارک و ایجاد شرایط مناسب برای تیم ملی جوانان در حد امکان تلاش کردند و چیزی کم نگذاشتند.

طبیعتا در صورت صعود از گروه و برای صعود به جام جهانی باید شرایط تغییر کند و اردوهای تدارکاتی و هم چنین بازی های دوستانه قوی تری را پشت سر بگذاریم. هر چندالان وقت صحبت کردن در این خصوص نیست چرا که مانع اول فعلا بازی های مقدماتی جام ملت ها است.

سرمربی تیم ملی جوانان در پاسخ به این سوال که تا چه زمانی با تیم ملی جوانان قرارداد دارد؟ گفت: قرارداد من تا پایان بازی های مقدماتی جام ملت ها خواهد بود و ماه آینده به پایان می رسد. در حال حاضر به این موضوع اصلا فکر نمی کنم و تمرکز من به روی بازی های پیش رو است.

اما قطعا در صورت صعود از گروه که خیلی به آن امیدوار هستم باید جلسه بگذاریم و در مورد آینده صحبت کنیم و اینکه حتما برای صعود به جام جهانی شرایط باید تغییر کند. در صورت صعود و توافق با فدراسیون فوتبال با افتخار در خدمت تیم ملی جوانان خواهم بود و در غیر اینصورت همیشه برای مربی و تیم ها راه های متعددی برای ادامه مسیر وجود دارد.

اینجا من به طور جدی باید از بازیکنانم تشکر کنم که با همه توان در بازی ها حاضر می شوند و دستورات تاکتیکی را در زمین پیاده می کنند. قدردان باشگاه ها و هم چنین مربیان آنها هستم که برای این بچه ها زحمت می کشند. ما اگر به موفقیتی دست پیدا کنیم که من ذره ای در آن با وجود این بازیکنان تردید ندارم نقش باشگاه ها و مربیان آنها نیز پر رنگ است.

سیروس پورموسوی در پایان از مدیران استادیوم دستگردی خواست زمین بازی ها را هر چه سریعتر در اختیار تیم ملی جوانان قرار دهند تا با شرایط بازی در این استادیوم و هم چنین بازی زیر نور عادت کنند. او دراین باره گفت: اگر زمین بازی ها پیش از شروع مسابقات در اختیار تیم ملی جوانان قرار نگیرد بین ایران میزبان و نپال میهمان هیچ تفاوتی وجود نخواهد داشت. به خصوص که قرار است بازی های ایران زیر نور برگزار شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج