جاباما
۹۲۰۶۷۵
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

پیولی: شایسته پیروزی مقابل لچه بودیم

استفانو پیولی، سرمربی تیم فوتبال میلان معتقد است شاگردانش مستحق پیروزی مقابل لچه بوده‌اند و تساوی نتیجه عادلانه‌ای نبوده است.

خبرگزاری تسنیم: استفانو پیولی در پی تساوی ۲-۲ شب گذشته (یکشنبه) شاگردانش مقابل لچه در هفته هشتم سری A ایتالیا در اولین بازی که روی نیمکت سرمربیگری میلان نشست، پس از این بازی در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت ایتالیا» گفت: باباکار و کالدورنی، بازیکنانی که سابقه کار با آنها را داشته‌ام، من را در این دیدار کمی به دردسر انداختند.

جای تأسف دارد که بردمان را در دقایق پایانی بازی از دست دادیم، اما هدف ما کسب پیروزی بود که به خاطر اشتباهات خودمان آن را از دست دادیم. من چندین حرکت خوب، کیفیت بازی و روحیه خوبی از بازیکنانم دیدم، اما وقتی بازی را باز می‌گذارید، ممکن است در پایان سورپرایزی نامطلوب شوید.

وی افزود: بازیکنان میلان به توانایی‌های خود واقف هستند و حقیقت این است که آنها پیراهن باپرستیژی را به تن دارند. آنها قادر خواهند بود عملکرد خود را ارزیابی کنند و ما هم عملکرد آنها را مورد آنالیز قرار خواهیم داد. ما در این بازی دنبال توپ بودیم و چشم از بازیکنان دیگر حریف برداشتیم.

به نظرم ما شایسته پیروزی در این بازی بودیم. ما در برخی پست‌ها خوب بودیم و نکات مثبتی دیدیم، اما در برخی از پست‌های دیگر اینطور نبودیم. سعی کردیم از خط دفاعی سه نفره‌مان بازیسازی کنیم، اما ممکن است در بازی هفته آینده با رم از سیستم بازی متفاوتی استفاده کنیم.

سرمربی میلان تصریح کرد: پس از تنها چند روز تمرین با این تیم، متوجه شدم که باید روی برخی ایده‌ها کار کنیم که برای آینده خوب خواهد بود. با این حال کارهای زیادی برای انجام دادن، داریم. امیدوار بودم که در شب تولدم هدیه‌ای بگیرم، اما با این حال نکات مثبتی از تیمم دیدم و امیدوارم از اشتباهات‌مان در این بازی درس بگیریم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      میلان تیم پر افتخار

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج