۹۲۰۹۱۷
۴ نظر
۵۰۰۰
۴ نظر
۵۰۰۰
پ

گل‌محمدی: نمی‌توانم درباره منصوریان صحبت کنم

سرمربی تیم فوتبال شهر خودرو گفت: پیروزی مهمی مقابل ذوب آهن بدست آوردیم.

خبرگزاری فارس: یحیی گل محمدی پس از برتری یک بر صفر شهر خودرو مقابل ذوب‌آهن اظهار داشت: از این برد خوشحالم. بازی خیلی مهمی برای ما بود. با توجه به اینکه دوست نداشتیم خارج شویم هدف ما کسب سه امتیاز بود. هرچند که با سختی به آن رسیدیم.

بازی شاید آن جذابیت روی زمین و ایجاد موقعیت را نداشت، اما در هر صورت هر دو تیم انگیزه داشتند و فکر می‌کنم همین باعث شده بود که احساسات بر مسائل فنی غلبه کرد.

گل‌محمدی: نمی‌توانم درباره منصوریان صحبت کنم

وی ادامه داد: پیش بینی می‌کردیم که بازی فیزیکی و سختی باشد. خوشبختانه بازیکنان ما کم نیاوردند و در دوئل‌ها پیروز بودند و در مجموع بازی کم اشتباهی را انجام دادیم.

سرمربی شهر خودرو در مورد ذوب‌آهن گفت: حریف هم بازیکنان و کادرفنی خوبی دارد که در ضربات ایستگاهی و اوت‌های دستی خطرناک نشان داد. تا جایی که توانستیم از موقعیت‌های آنها روی دروازه مان جلوگیری کنیم.

گل محمدی با اشاره به باخت مقابل نفت مسجد سلیمان عنوان کرد: پس از این شکست بچه‌ها حالت روحی خوبی نداشتند، اما امروز عکس العمل خوبی به آن باخت نشان دادند و توانستند با دوندگی بیشتر همه چیز را فراموش کنند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا ذوب‌آهن این قابلیت را دارد که بازگردد یا خیر، گفت: من در جایگاهی هستم که نمی‌توانم در مورد مربی دیگری صحبت کنم و این درست نیست. اما این نظر کلی است که ثبات در فوتبال می‌تواند نتیجه بدهد. به نظرم مسئولان ذوب‌آهن هم صبر پیشه کنند و فرصت دهند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      افرین اقا یحیی دم ت گرم با این تیمت

    • بدون نام

      آره منصوریان بمونه ذوب آهن بره دسته یک بعد منصوریان بشه مربی سقوطی و تو دلت خنک شه لنگی .......تیم ها گاهی برای وارد کردن شوک نیاز به تغییر مربی دارن در طول فصل چون تیم به بن بست تاکتیکی میرسه در جهان تیمی وجود نداره که چندین سال متوالی تونسته در شرایط اوج باقی بمونه حتی تیم داریم 10سال قهرمان شده بعد 10سال تا آستانه سقوط با همون مربی رفته .....منصوریان که به 1 سال هم نکشید ...تو ایران چون ابزار و امکانات و دانش کافی و سخت ابزاری وجود نداره بنابراین ما مربیان طراز اولی نداریم حتی به یک نفر هم نمیرسه ......فک.میکنید برانکو بعداز سه سال ول کرد رفت دلیلش چی بود چون استخوان بندی تیمش حفظ شده بود دیگه این سال آخری پرسپولیس مثل سال اول برانکو خوب بازی نمیکرد وزیاد گل نمیزد همش یک هیچ یک هیچ میبرد تازه سابقه بازی های آخر لیگ قبلی که قهرمان شدن 6 هفته یک برد نیاوردن اینو میگن بن بست تاکتیکی ......ترسید آمار درخشانش خراب شه .....منصوریان به درد سرمربی گری نمیخوره بدرد یک تمرین دهنده میخوره چون انگیزه داره میتونه تو تمرین شوک به جوون ها بده .......

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شر و ور نوشتی!!!!!توچه میدونی فوتبال چیه؟اگه منصوریان تمرین دهنده است حتما تومربی هست!!!!

      • بدون نام

        شر و ور نوشتی!!!!!توچه میدونی فوتبال چیه؟اگه منصوریان تمرین دهنده است حتما تومربی هست!!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج