۹۲۱۲۳۸
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

۵ طلا در انتظار سانداکاران تیم مردان ایران

سانداکاران تیم‌ ملی ووشوی مردان ایران، با شکست دادن رقبای خود راهی دیدار پایانی اوزان‌ مختلف این رقابت‌ها شدند.

خبرگزاری ایسنا: از ساعت ۱۷:۳۰ امروز (سه‌شنبه) ۳۰ مهر‌ماه ۱۳۹۸، مبارزات مرحله نیمه‌نهایی بخش ساندای مسابقات ووشوی قهرمانی‌ جهان ۲۰۱۹ چین در اوزان‌ مختلف پیگیری شد و‌ ۵ سانداکار ایران نیز به مصاف حریفان‌ خود‌ رفتند که در پایان، هر پنج سانداکار ایران‌ توانستند با شکست رقبای خود راهی فینال اوزان مختلف شده‌ و به یک قدمی مدال طلا برسند.

به این ترتیب در وزن ۶۵ کیلوگرم، عرفان آهنگریان با پیروزی قاطع مقابل "کلمنت" از فیلیپین راهی فینال این وزن شد تا فردا در مبارزه پایانی به مصاف "ماگومد عبدالسالیکوف" از روسیه برود. او پیش از این رقبایی از برزیل، اندونزی و ویتنام را شکست داده بود.

در وزن ۷۰ کیلوگرم، محسن محمدسیفی در مرحله نیمه‌نهایی برابر "ژیائو یانگ لی" از چین در حالی که جو سالن به سود این حریف چینی بود به برد رسید تا دومین فینالیست ایران در بخش ساندای مردان شود. او فردا در فینال به مصاف "الکساندر راسی" از لبنان می‌رود. سیفی پیش از این پس از یک دور استراحت حریفانی از اندونزی و کره جنوبی را مغلوب کرد.

در وزن ۷۵ کیلوگرم، یوسف صبری در نیمه‌نهایی این‌ وزن در همان راند اول با شکست دادن "محمد دیها" از تونس فینالیست شد. او پیش از این با پیروزی مقابل "یوان بنبرا" از فرانسه در ۵۰ ثانیه ابتدایی مسابقه، راهی نیمه‌نهایی شده بود. صبری در دیدار پایانی باید با حریفی از مراکش مبارزه کند.

در وزن ۸۰ کیلوگرم، علی خورشیدی در نیمه‌نهایی این‌وزن با "عید جئورجیس" سانداکار لبنانی دیدار کرد که با پیروزی در این مبارزه راهی فینال شد. او پیش از این برابر "امره باتان" نماینده ترکیه به پیروزی رسیده بود. او در دیدار پایانی باید مقابل نماینده کشور میزبان (چین) روی سکو برود.

در وزن ۸۵ کیلوگرم، میلاد عارفی‌مقام در مرحله نیمه‌نهایی مقابل "سعد جئورجیوس" از لبنان به پیروزی رسید تا پنجمین فینالیست ساندای ایران در این رقابت‌ها باشد. او در مرحله یک‌چهارم مقابل "زینال اصلان" از ترکیه پیروز شد.

مبارزات فینال بخش ساندا، بامداد فردا (چهارشنبه) برگزار خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج