جاباما
۹۲۱۳۱۱
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

واکنش والورده به بند عجیب قرارداد رونالد کومان

ارنستو والورده سرمربی اسپانیایی بارسلونا، اسلاویاپراگ را رقیبی دشوار برای تیمش توصیف کرد.

ورزش سه: بارسلونا فردا شب در خانه اسلاویاپراگ به مصاف این تیم خواهد رفت و قصد دارد با کسب سه امتیاز این دیدار، در پایان دور رفت به هفت امتیاز برسد. ارنستو والورده در کنفرانس مطبوعاتی پیش از این دیدار در مورد تعلیق ال کلاسیکو و البته بند قرارداد رونالد کومان، سرمربی هلند مبنی بر امکان عقد قرارداد با بارسلونا صحبت کرد.

ارنستو والورده گفت: اسلاویاپراگ تیمی تهاجمی بوده و بالا بازی می کند. من در دو سال گذشته همین روند را دیده ام و این تیم ها بازی را ریسک پذیرتر می کنند. ایبار نیز این کار را انجام داد و فردا نیز ما در خانه اسلاویا همین سبک را خواهیم دید. ما می دانیم که اسلاویا تیمی است که بیشترین دوندگی را در لیگ قهرمانان داشته است.

واکنش والورده به بند عجیب قرارداد رونالد کومان

روز شنبه ما برابر ایبار مجبور شدیم با سرعت بالایی بازی کنیم و فردا نیز شرایط اینگونه است. اسلاویا استقرار بسیار خوبی در حمله و دفاع دارد. اسلاویا تیم بزرگی است، آنها در مقابل اینتر شخصیت خود را نشان دادند و برابر دورتموند نیز خیلی خوب بازی کردند.

در این دو دیدار مشخص شده که ما باید انتظار بازی دشواری برابر اسلاویا داشته باشیم. آنها با تعداد نفرات بالا حمله کرده و هجومی بازی می کنند، اما این سه امتیاز برای بارسلونا بسیار مهم خواهد بود.

افشای بند قرارداد رونالدو کومان: در شرایط مربیانی مثل من همیشه چنین شایعاتی وجود دارد، اما این اخبار برای من اهمیتی ندارد.

تعویق ال کلاسیکو: من حدس می زدم که ال کلاسیکو به خاطر اتفاقاتی که در بارسلون رخ می دهد به تعویق افتد، اما من در گذشته گفتم که بهتر است بازی کرده و همه چیز را عادی ببینیم. ما باید اعتماد داشته باشیم که همه چیز خوب است و نمایشی از بلوغ را نشان دهیم. من امیدوارم که جنگ های ناچیز بین فدراسیون و سازمان لیگ به ما ضربه نزند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      به کام زغال تعویق شد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج