۹۲۱۳۶۸
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

سرخاب: استقلال فریب نتایج جم را نخورد

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: نتایج گذشته در مسابقاتی مانند لیگ که تورنمنت‌های طولانی است خیلی ملاک نیست.

خبرورزشی: عباس سرخاب هشدار می‌دهد بازی با تیم پارس جنوبی می‌تواند برای استقلال یک فرصت خوب برای ادامه صعود به رده‌های بالاتر باشد. مهاجم اسبق استقلال مطمئن است بازی جمعه هفته جاری از دیدار‌های قبلی این تیم بهتر خواهد بود.

استقلال این هفته باز هم با یک تیم جنوبی دیگر بازی دارد؟

بله! استقلال همیشه روبه‌روی تیم‌های جنوبی خوب بازی می‌کند. در جنوب ایران فوتبال روی زمین برگزار می‌شود و استقلال کلاً روبه‌روی تیم‌هایی که این سبک بازی را انجام می‌دهند بهتر فوتبال بازی می‌کند.

چرا؟

بازیکنان استقلال هم عادت به بازی روی زمین دارند و این می‌تواند در مواجهه با تیمی که فوتبال را به سبک استقلال ارائه می‌دهد تا حد زیادی به این تیم کمک کند که بتوانند راحت‌تر حملات‌شان را دفع کرده و یا روی دروازه‌شان حمله کنند. البته استقلال در این چند بازی آخر نشان داده نیم‌نگاهی هم به ارسال‌های جناحین دارد و در چپ و راست توسط زکی‌پور و وریا غفوری توپ‌های خوبی روی دروازه حریفان ارسال می‌کند. این می‌تواند دست استقلال را باز بگذارد که در هر دو روش شانسش را امتحان کند.

استقلال در دیدار‌های اخیر خوب گل می‌زند؟

هنوز آنچنان که باید و شاید نتوانسته روی دروازه حریفانش فشار وارد کند. البته استقلال گل‌های خود را توسط هافبک‌ها و مدافعانش هم زده و باید این را در نظر گرفت که در پست حمله هنوز کادر مهاجمانش را تمام و کمال در اختیار نداشته است. با این همه اگر استقلال با همه توان در جم به میدان برود می‌تواند یک برد روحیه‌بخش دیگر در دیدار با پارس جنوبی به دست بیاورد.

از نتایج پارس جنوبی خبر دارید؟

نتایج گذشته در مسابقاتی مانند لیگ که تورنمنت‌های طولانی است خیلی ملاک نیست. ممکن است یک تیم در دیدار‌های هفته‌های قبل فقط یک برد داشته باشد ولی در هفته هشتم برنده شود. از این رو تیمی می‌تواند بهتر نتیجه بگیرد که روی همان بازی تمرکز داشته باشد.

در این استقلال نقطه قوت کجاست؟

تقریباً همه بخش‌های مختلف تیم در یک سطح هستند. ایراد از روی خط دروازه وجود داشته تا نوک خط حمله و در نقطه مقابل گوشه‌های امیدوارکننده‌ای را هم در همه خطوط دیده‌ایم. این برای تیمی مانند استقلال که ۱۶، ۱۷ بازیکنش را تغییر داده طبیعی است ولی دیگر باید از این پس تیم به قوام و هماهنگی بهتری دست پیدا کند. الان با احتساب لیگ و جام حذفی تیم ۹ مسابقه برگزار کرده که دو مسابقه اش ۱۲۰ دقیقه‌ای بوده و قطعاً بازیکنان پس از این همه ساعت بازی کنار هم شناخت کافی از یکدیگر پیدا کرده‌اند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      برو سرخاب سفیداب داورا دارن جورشونو میکشن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج