جاباما
۹۲۱۸۳۹
۲ نظر
۵۰۰۴
۲ نظر
۵۰۰۴
پ

ژاپن: کلیه طرف‌ها به برجام عمل کنند

نخست وزیر ژاپن در دیدار با معاون حقوقی ریاست جمهوری کشورمان گفت: ژاپن همچنان از برجام حمایت کرده و از کلیه طرف‌ها می‌خواهد به تعهدات خود عمل کنند.

خبرگزاری مهر: لعیا جنیدی معاون حقوقی رئیس جمهور کشورمان در ادامه دیدار با مقامات ژاپن، امروز (پنج‌شنبه) با شینزو آبه نخست وزیر ژاپن دیدار کرد.

در ابتدای این دیدار آبه ضمن تشکر از حضور ایشان در مراسم امپراتور ژاپن گفت: سال جاری نودمین سالگرد برقراری روابط دیپلماتیک بین ایران و ژاپن است و طی این مدت دیدارها و گفتگوهای خوبی بین مقامات دو کشور صورت گرفته است.

ژاپن: کلیه طرف‌ها به برجام عمل کنند

وی ادامه داد: سفر من به ایران و همچنین ملاقات اخیر با حسن روحانی رئیس جمهور کشور شما در حاشیه اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل متحد ازجمله این گفتگوها بود.

نخست وزیر ژاپن با اشاره به اهمیت برجام در زمینه حفظ صلح و امنیت بین‌المللی تاکید کرد: ژاپن همچنان از برجام حمایت کرده و از کلیه طرف‌ها می‌خواهد به تعهدات خود عمل کنند.

لعیا جنیدی هم ضمن ابراز خوشحالی از حضور در ژاپن، دیدارهای مقامات عالی دو کشور را یکی از نشانه‌های اهمیت روابط دوستانه و تاریخی دو کشور دانست و اظهار داشت:حامل سلام گرم حسن روحانی رئیس جمهور ایران هستم.

وی همچنین ضمن قدردانی از تلاش‌های ژاپن در حمایت از برجام افزود: ایران همواره به تعهدات برجام عمل کرده و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی هم ۱۴ بار این موضوع را تائید کرده است. لازمه تدام برجام اجرای تعهدات همه طرف‌ها و برخورداری ایران از مزایای آن است.

در این دیدار دو طرف همچنین در خصوص توسعه همکاری‌های دو کشور و برقراری صلح و ثبات در منطقه خاورمیانه گفت‌وگو و تبادل نظر کردند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بخاطر این که از هر راهی وارد شدم کا ی نکردند بخاطر همین از اینجا فرستادم
      به بزرگی خودتان من بی تربیت راببخشید
      چون‌کفرگفتم کافرنگفته اما دلیل قانع کننده دارم حروقت رسیدید جای من.
      گفتم شاید به غیرت بعضی ها بر بخورد بایند این شهر اعدالت را اجرا کنند تا از این بیشتر کسی کشته نشود چون ....از....برای....

    • بدون نام

      ژاپن ازخواب بیدارشودومستقل شود!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج