۹۲۱۸۵۱
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

منچستریونایتد در اندیشه جذب مولر از بایرن مونیخ

باشگاه منچستریونایتد وضعیت مهاجم آلمانی تیم فوتبال بایرن مونیخ را زیرنظر دارد و ممکن است در ماه ژانویه نسبت به جذب او اقدام کند.

خبرگزاری تسنیم: نشریه آلمانی «بیلد» گزارش داد باشگاه منچستریونایتد در حال سبک و سنگین کردن اوضاع برای احتمال به خدمت گرفتن توماس مولر در پنجره نقل‌وانتقالات زمستانی پیش‌رو است.

شیاطین سرخ پس از جدایی روملو لوکاکو و الکسیس سانچس از این تیم در تابستان اخیر اکنون نیاز به یک مهاجم دارند و اولگنار سولسشایر، سرمربی نروژی منچستریونایتد هم اخیراً به طور علنی اعلام کرد که این باشگاه در پنجره زمستانی شانس خود را برای به جذب یک مهاجم امتحان خواهد کرد.

منچستریونایتد در اندیشه جذب مولر از بایرن مونیخ

اخیراً همین نشریه آلمان مدعی شده بود که توماس مولر بعد از 20 ساله تصمیم به ترک بایرن مونیخ گرفته است. مولر که سال 2000 به تیم جوانان بایرن پیوست و از آنجا به تیم اصلی این باشگاه راه یافت، در فصل جاری زیر سایه فیلیپه کوتینیو قرار گرفته و در برخی از بازی‌های تیمش نیمکت‌نشین بوده است.

مولر 30 ساله که در سال‌های اخیر با وجود دریافت پیشنهادهای قابل‌توجه از باشگاه‌های مختلف ترجیح داد در بایرن مونیخ بماند، به نظر می‌رسد که نمی‌‌‌خواهد تا پایان قراردادش با این تیم که 30 ژوئن سال 2021 است در آلیانتس آره‌نا بماند.

باشگاه منچستریونایتد در گذشته بارها به دنبال جذب توماس مولر بوده که موفق به این کار نشده چون نه خود این بازیکن قصد ترک بایرن را داشته، نه اینکه این باشگاه آلمانی قصد فروش او را داشته است، اما این بار داستان می‌تواند متفاوت باشد.

کارل هاینتس رومنیگه، رئیس وقت باشگاه بایرن مونیخ و مدیر اجرایی فعلی این باشگاه پیش از این گفته بود که بایرن مونیخ در تابستان 2015 پیشنهادی اغواکننده از منچستریونایتد بابت فروش توماس مولر دریافت کرده بود که نشریه «کیکر» آلمان فاش کرد رقم پیشنهادی منچستری‌ها در آن زمان 88.1 میلیون پوند (120 میلیون یورو) بوده است.

مهاجم تیم ملی فوتبال آلمان این فصل در 8 بازی بوندس‌لیگایی برای بایرن به میدان رفته که تنها در سه بازی از ابتدا در ترکیب اصلی بوده و در 5 بازی به عنوان بازیکن جانشین به میدان رفته است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج