۹۲۱۹۴۱
۴ نظر
۵۰۰۲
۴ نظر
۵۰۰۲
پ

واکنش یک منتقد سینمایی به ادعای خبر ۲۰:۳۰

شاهرخ دولکو با انتشار یک توئیت از گزارش بخش خبری بیست و سی درباره رفع توقیف و اکران «خانه پدری» انتقاد کرد.

خبرآنلاین: بخش خبری بیست‌وسی در واکنش به اکران فیلم توقیفی «خانه پدری» گزارشی پخش کرد که بر طبق آن هیچ منتقد و سینماگری با اکران این فیلم موافق نبوده است. این در حالی‌است که در روزهای گذشته و از زمان انتشار خبر رفع توقیف این فیلم منتقدان و سینماگران بسیاری در صفحات شخصی‌اش از این اتفاق ابراز خرسندی کرده بودند.

شاهرخ دولکو منتقد سینمایی در واکنش به گزارش فرهنگی بخش خبری بیست‌وسی درباره اکران «خانه پدری» نوشت: از نظر بخش محترم خبر ۲۰:۳۰ هیچ مننقد و سینماگر و فعال فرهنگی‌ای با نمایش فیلم خانه پدری موافق نیست. کلا همه مخالفن. واقعا نمی‌فهمم وقتی تمام این اساتید مخالف نمایش این فیلم هستند سازمان سینمایی برای کی و چی این جور فیلم‌ها رو اکران می‌کنه. آقای سازمان سینمایی! به خودت بیا مرد.

واکنش یک منتقد سینمایی به ادعای خبر ۲۰:۳۰

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • هومن

      والا بدم میاد از فیلم هایی که چهره ی بدی از کشورم رو نشون میده به نظرم به نوع خیانت نابخشودنیه. اونم در شرایطی که تموم کشورها همیشه تو فیلم هاشون از کشورشون خوب میگن. اقای اصغر فرهادی دومرتبه بخاطر فیلم های که به طور خیلی غلیظ ما ایرانی ها رو بی غیرت، وحشی بی خانواده، روانی، بی ناموس، دزد و معتاد و زن باز، و... نشون میداد اسکار گرفت و تو فیلم اخرش که راجع به ایران نبود اصلا جایزه نگرفت هیچ ازشم یه ذره تقدیر نکردن حالا دوباره میخواد تو ایران فیلم بسازه و از قبل میشه حدس زد تم داستان فیلم نامه اش چیه و دهها کارگردان دیگه که از سالها قبل همین راه رو رفتن به نظرم باید به خاطر خراب کردن ذهنیت دنیا نسبت به ایران محاکمه بشن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دقیقا .مخصوصا فرهادی

    • هومن

      استادم میگفت یه روز یکی از همسایه ها تو انگلیس یه فیلم ایرانی رو به زنم نشون میده گویا فیلم دختری با کفش های کتونی بوده و به زنم میگه تو این فیلم یه معلم که متاهلم هست قصد فریب و تجاوز به یه دختر رو داره شما دیگه چه ملتی هستین ادم باید ازشما بترسه و زنم وقتی بهش گفت واقعا ایران اینجور کشوری نیست و این فقط تو فیلمه اون همسایه با تعجب گفت اگه نیست چرا ساختند ایا کشور شما هیچ ارگانی نداره این فیلم نامه ها رو قبل از ساخت یه نگاه بندازه این اگه تو انگلیس بود اون کارگردان ها به شدیدترین وجه تنبیه میشدن

    • سهیل

      شاهرخ خان کلن ننویس ،لطفا کلا
      شماها باید از هرلحاظ منتقد سرشناس باشی ،املا اشتباه درخور شخصیت یک منتقد نیست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج