جاباما
۹۲۲۱۸۴
۷ نظر
۵۰۰۴
۷ نظر
۵۰۰۴
پ

استراماچونی: همیشه در کنار شجاعیان هستیم

سرمربی استقلال می‌گوید تیمش سزاوارانه مقابل پارس جنوبی به پیروزی رسید.

خبرگزاری ایسنا: آندره‌آ استراماچونی بعد از پیروزی دو بر صفر تیمش مقابل پارس جنوبی جم، درباره حضورش با داریوش شجاعیان در نشست خبری پس از این دیدار گفت: شخصا از داریوش شجاعیان درخواست کردم در نشست خبری حاضر شود تا به او انرژی بدهیم و از طرف همه بازیکنان، کادرفنی و بقیه اعضا این کار را انجام دهم. شاید شما ندانید که شجاعیان چه شرایط سختی دارد اما من این را درک می‌کنم.

رختکن استقلال همیشه در کنار داریوش است. نه به دلیل موضوعات فنی بلکه به دلیل شخصیت خوب این بازیکن در کنار او هستیم. شجاعیان توقع نداشت من او را دعوت کنم و به همین دلیل به موهای خود نرسیده است. (باخنده)

استراماچونی: همیشه در کنار شجاعیان هستیم

وی در ادامه درباره سبک بازی آبی ها و تغییرات این تیم بعد از گل دوم، تصریح کرد: امروز استقلال نمایش خوبی داشت. تنها تیمی هستیم که در ۸ روز سه دیدار داشتیم.

ما دو موقعیت خیلی خوب برای گل سوم داشتیم و در ۱۵ دقیقه آخر نیز با ۱۰ بازیکن بازی کردیم. مشکلی برای دو قلوی فرشید باقری پیش اومد و ریگی نیز در دفاع چپ حضور داشت. به بازیکنانم برای نمایش شجاعانه تبریک می‌گویم.

سرمربی استقلال در پایان و در پاسخ به سوالی درباره مشکلات تیمش در ضربات ایستگاهی، اظهار کرد: ما باید پیشرفت کنیم. این تازه شروع سفر ما با تیم است و اما این برای من سخت است که بخواهم یک ترکیب را پشت هم داشته باشم زیرا همیشه مشکل داریم. امروز ما دو بازیکن یعنی یزدانی و چشمی را برای توپ‌های بلند نداشتیم.

می‌دانستیم پارس جنوبی بازیکنان خوبی دارد که از کناره‌ها ارسال می‌کنند اما ما برای سومین دیدار کلین شیت کردیم و باید به همین شکل شرایط را ادامه دهیم و وضعیت را بهتر کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      به تیم داوری تبریک بگو نه به تیم کیسه

    • علیبرززززز

      آره مشخصه مکتب کیسه
      پادوانی یادمان مونده

    • بدون نام

      سر پارس جنوبی تو آزادی همه دیدن که


      بریدن ؛ دوپنالتی ویه گل سالم رو داور برا پارس جنوبی ضایع کرد ؛ حالا تشریف بیارید تبریز ببینیم چند مردحلاج هستید تراکتور منتظر ه آقای استرا ما چونی فقط وقتی وادادی عصبی نشو هوار هم نکش

    • بدون نام

      شما برو دعا کن به جون کمیته داوری خجالت بکشید واقعا تعصف بار است

    • بدون نام

      بله به همین شکل با کمک داوری شرایط ادامه بدهیم

    • بدون نام

      دوباره کیسه کش ها یک برد مقابل تیم پایین جدولی آوردند و شروع کردند به موعظه گری. به استراماگونی بگویید شاهنامه آخرش خوش است .

    • بدون نام

      تیم بزرگ کیسه همینجوری در کنار پادوانی بیچاره هم بود،در کنار بازیکن مصدوم بودن رو از پرسپولیس یاد بگیرید کیسه تنان،کامیابی میا،انصاری،ربیع خواه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج