جاباما
۹۲۲۳۳۹
۷۰ نظر
۵۴۶۵
۷۰ نظر
۵۴۶۵
پ

اختلاف سنی زیاد در ازدواج‌های هالیوودی

اصطلاحی هست که می‌گوید، سن تنها یک عدد است؛ به‌خصوص برای افراد معروف و سلبریتی‌ها (مگراینکه صحبت از بازی در نقش‌های جوان و پرتحرک باشد و با بازیگری بالای ۴۰ سال روبرو باشیم). وقتی پای سلبریتی‌های هالیوود به بحث‌ها باز می‌شود، یکی از مسائلی که ناخودآگاه به ذهنمان خطور می‌کند، ازدواج و روابط آن‌هاست که ماجرا‌های زیادی دربردارد.

برترین‌ها: اصطلاحی هست که می‌گوید، سن تنها یک عدد است؛ به‌خصوص برای افراد معروف و سلبریتی‌ها (مگراینکه صحبت از بازی در نقش‌های جوان و پرتحرک باشد و با بازیگری بالای ۴۰ سال روبرو باشیم).

وقتی پای سلبریتی‌های هالیوود به بحث‌ها باز می‌شود، یکی از مسائلی که ناخودآگاه به ذهنمان خطور می‌کند، ازدواج و روابط آن‌هاست که ماجرا‌های زیادی دربردارد.

یکی از این ماجرا‌ها ازدواج سلبریتی‌های مرد و زن با افرادی بسیار کوچکتر از خودشان است؛ البته هرکسی می‌تواند هرتصمیمی که می‌خواهد درباره زندگی خصوصی‌اش بگیرد و ما هم قصد قضاوت کسی را نداریم، اما سلبریتی شدن ناخودآگاه مساوی است با قرار گرفتن جزئیات زندگی در معرض دید عموم.

بنابراین ما در این مطلب، سلبریتی‌های مردی را به شما معرفی می‌کنیم که با زنانی بسیار کوچکتر از خودشان ازدواج کرده‌اند که بعضی از این ازدواج‌ها هم دومین، سومین یا حتی هشتمین ازدواج آن‌ها بوده‌اند. بعضی از این ازدواج‌ها پایدار بوده و بعضی دیگر هم به‌سرعت باد و حتی با پایانی رسوایی برانگیز خاتمه پیدا کرد. با ما همراه باشید.

کلینت ایستوود و دینا رویز

اختلاف سنی زیاد در ازدواج‌های هالیوودی

کلینت و دینا ایستوود (همسر کلینت، بعد از ازدواج، نام خانوادگی‌اش را به فامیلی شوهرش تغییر داد)، ازدواجی طولانی مدت داشتند. این زوج در سال ۱۹۹۶ ازدواج کردند؛ ازدواجی به‌دور از چشم رسانه‌های هالیوودی در کنار ساحل کالیفرنیا. اختلاف سنی آن‌ها حدود ۳۵ سال بود.

کلینت در هنگام ازدواج با دینا که ازدواج دومش محسوب می‌شد، ۶۵ ساله بود. ازدواج این دو پس از ۱۷ سال و در سال ۲۰۱۶، پس از خیانت همسر ایستوود و رابطه‌اش با دوست دوران دبیرستانش و سپس رابطه کلینت ایستوود با همسر این مرد پایان یافت.

ریچارد گر و الخاندرو سیلوا

اختلاف سنی زیاد در ازدواج‌های هالیوودی

ریچارد گر، بازیگری که زمانی یکی از محبوب‌ترین ستاره‌های فیلم‌های رومانتیک-کمدی مانند «زن زیبا» (Pretty Woman) بود، در سال ۲۰۱۸ با روزنانه‌نگار و فعال مدنی اسپانیایی، «الخاندرو سیلوا» ازدواج کرد. این زوج از سال ۲۰۱۴ با یکدیگر آشنا شده بوده و قرار می‌گذاشتند.

سیلوا در زمان ازدواج، ۳۵ ساله و ریچارد هم ۶۸ ساله بود. این سومین باری است که ریچارد گر ازدواج می‌کند و سیلوا هم ازدواج دومش را با ریچارد انجام داده است. ریچارد چندی پیش در مصاحبه‌ای اعلام کرد: «من بالاخره همان زندگی آرام و شادی را که همیشه به دنبالش بودم، یافتم». سیلوا از ازدواج پیشینش، یک پسر به‌نام «آلبرت» دارد و ریچارد هم از ازدواج دومش یک پسر به‌نام «هومر».

ادی مورفی و پیج بوچر

اختلاف سنی زیاد در ازدواج‌های هالیوودی

ادی مورفی، کمدین معروف آمریکایی و پیج بوچر، مدل و بازیگر استرالیایی که حدود ۱۸ سال از ادی کوچکتر است، هنوز به‌طور رسمی بایکدیگر ازدواج نکرده‌اند. این دو نفر از سال ۲۰۱۲ همدیگر را می‌شناسند، از سال ۲۰۱۸ نامزد کرده‌اند و در ماه دسامبر، فرزند پسرشان به‌دنیا آمده است. این دومین فرزند پیج و دهمین فرزند ادی است.

بله درست خواندید! ادی مورفی، نه فرزند از چهار زن دیگر نیز دارد. او در مصاحبه‌ای در اینباره گفت: «بهترین بخش زندگی من، بچه‌هایم هستند. دنیای من حول آن‌ها می‌چرخد». گویا ادی و پیج در اینباره باهم تفاهم دارند، زیرا یکی از نزدیکانشان گفته که پیج رابطه نزدیکی با فرزندان ادی دارد. آن‌ها با یکدیگر به تعطیلات می‌روند و وقت می‌گذرانند. پیج عاشق مادر بودن است.

البته خیلی خوب است که پیج و ادی فرزندان زیادی دارند و عاشق بچه هستند، اما اینکه فکر کنیم وقتی فرزند اول ادی به‌دنیا آمد، پیج تنها ۹ سال داشت، کمی عجیب است.

لری کینگ و شون سوثویک

اختلاف سنی زیاد در ازدواج‌های هالیوودی

تا آنجا که ما می‌دانیم، لری کینگ، عاشق ازدواج است و این کار را هم خوب بلد است. او تاکنون هشت بار ازدواج کرده و به‌نظر می‌رسد که ازدواج آخرش با شون سوثویک که تقریبا همسن‌وسال دخترش است، بازهم مانند ازدواج‌های قبلی به مشکل برمی‌خورد.

در سال ۲۰۱۶، شایعه‌هایی منتشر شد، مبنی براینکه سوثویک، سال‌هاست که با یک سخنران مذهبی، رابطه عاشقانه و پنهانی دارد. لری کینگ در مصاحبه‌ای، این موضوع را تکذیب کرد، اما درواقع خودش نیز درباره اینکه با همسرش به زندگی ادامه دهد یا خیر، دچار شک شد. آن‌ها اتاق‌خواب‌هایشان را ازهم جدا کردند و خانواده لری نیز به او برای طلاق فشار می‌آوردند.

این اولین بار نیست که مشکلاتی برای ازدواج آن‌ها پیش می‌آمد. گویا این زوج، در سال ۲۰۱۰ نیز اقدام به طلاق کردند، اما سه ماه بعد از تصمیمشان منصرف شدند. بااین‌وجود، در تمام این سال‌ها، آن‌ها مانند زوج‌های خوشبخت برروی فرش قرمز حاضر شدند، به‌گونه‌ای که برخی فکر می‌کنند شاید تمام این داستان‌ها شایعه‌ای بیش نباشد. البته لری کینگ، آگوست امسال باز هم برای طلاق اقدام کرد.

استیو مارتین و آنه استرینگفیلد

اختلاف سنی زیاد در ازدواج‌های هالیوودی

استیو مارتین، یکی از بزرگترین کمدین‌های معروف، در سال ۲۰۰۷ و در مراسمی خصوصی با نویسنده نیویورکر، «آنه استرینگفیلد»، ازدواج کرد. آنه، ۲۶ سال از استیو مارتین جوانتر است، اما این باعث نشد که آن‌ها از تصمیم بچه‌دار شدنشان منصرف شوند. استیو در ۶۷ سالگی و در سال ۲۰۱۲، صاحب یک فرزند دختر شد، درحالیکه آنه، ۴۱ ساله بود.

استیو مارتین در اینباره گفته که احساس می‌کند بهترین زمان بچه‌دار شدن را انتخاب کرده، زیرا وقتی جوان بود، درمورد حرفه‌اش خودخواهانه رفتار می‌کرد، اما اکنون زمان زیادی برای وقت گذراندن با فرزندش دارد.

جانی دپ و امبر هرد

اختلاف سنی زیاد در ازدواج‌های هالیوودی

زمانی رابطه عجیب جانی دپ و امبر هرد، نقل محافل سینمایی بود و شبیه به فیلمنامه یک فیلم سینمایی پرفروش. این زوج بر سر صحنه فیلمبرداری فیلم سینمایی «خاطرات یک الکلی» (The Rum Diaries) ازهم خوششان آمد. در این فیلم، جانی نقش یک روزنامه‌نگار را بازی می‌کرد که عاشق شخصیت جوان و آزاد امبر هرد شده بود.

جانی دپ باوجود اینکه حدود ۲۲ سال بزرگتر از امبر بود، در سال ۲۰۱۲ با او قرار گذاشت و در سال ۲۰۱۴ نیز حلقه نامزدی‌اش را در مصاحبه‌ای نشان داد و اعلام کرد که دوست دارد صد فرزند با امبر داشته باشد. این روج در سال ۲۰۱۵ باهم ازدواج کردند. در آن زمان، جانی ۵۱ ساله و امبر ۲۸ ساله بود.

اما گویا این ازدواج رومانتیک، جنبه تاریکی نیز داشت. در سال ۲۰۱۴ شایعاتی پخش شد، مبنی براینکه جانی دپ به امبر هرد، آسیب فیزیکی وارد کرده است. این دو کمی بعد طلاق گرفتند و پس از آن ویدئو‌هایی از رفتار‌های خشمگینانه و جنون‌آمیز جانی دپ در فضای مجازی پخش شد.

جانی در دادگاه محکوم به پرداخت هفت میلیون دلار غرامت شد که امبر هرد آن را پس از دریافت به خیریه اهدا کرد و طی بیانیه‌ای نیز اعلام کرد: «رابطه ما بسیار احساسی و درعین‌حال خشونت‌آمیز بود، اما همیشه عشق در این رابطه وجود داشت».

نیکولاس کیج و آلیس کیم

اختلاف سنی زیاد در ازدواج‌های هالیوودی

نیکولاس کیج، ستاره سابق هالیوودی فیلم‌هایی همچون «روح‌سوار» (Ghost Rider) است که مدتیست خبر چندانی از او در فیلم‌های سینمایی نیست. باوجود اینکه دو همسر قبلی نیکولاس، همسن‌وسال خودش بودند، اما همسر سومش، آلیس کیم، حدود بیست سال از او جوانتر است.

نیکولاس کیج، کیم را در که یک پیشخدمت رستوران سوشی بود، در رستوران محل کارش در لس‌آنجلس ملاقات کرد و بدین ترتیب علاقه میان آن‌ها شکل گرفت. آن‌ها پس از مدت کمی اعلام نامزدی کردند و در سال ۲۰۰۴ نیز ازدواج کردند. در آن زمان، نیکولاس ۴۰ ساله و کیم ۲۰ ساله بود. نهایتا پس از ۱۱ سال زندگی، کیم درخواست طلاق داد.

کوین کاستنر و کریستین بامگارتنر

اختلاف سنی زیاد در ازدواج‌های هالیوودی

همسر دوم کوین کاستنر، کریستین، حدود ۲۰ سال از این ستاره هالیوودی جوانتر است، اما گویا کوین حاضر است هرکاری انجام دهد تا این رابطه خوب پیش برود. کوین ۴۹ ساله، مراسم ازدواجش با همسر ۳۰ ساله‌اش را به‌طور خصوصی برگزار کرد. شش سال بعد در سال ۲۰۰۴، این ستاره از کار در هالیوود کنار کشید تا به نگهداری از سه فرزندشان کمک کند.

او در مصاحبه‌ای گفته که در ابتدا درمورد تشکیل خانواده در این سن‌وسال شک داشته است. هنگامی که اولین فرزند کوین به‌دنیا آمد، او ۵۵ ساله بود. او می‌گوید در جایگاهی قرار گرفته که می‌تواند به‌راحتی نقش‌هایش را انتخاب کند و به‌همین دلیل، بسیار گزیده کار می‌کند تا زمان بیشتری را درکنار خانواده‌اش بگذراند.

او می‌گوید: «من راه رفتن بچه‌هایم را هرروز می‌بینم و تنها آرزویم موفقیت آن‌هاست و اینکه در ۲۰ سال آینده زنده باشم تا بتوانم از آن‌ها نگهداری کنم و دلم می‌خواهد من آن کسی باشم که درمورد مسائل مختلف و درمورد زندگی با آن‌ها حرف می‌زنم. دوست ندارم این چیز‌ها را از شخص دیگری بیاموزند».

وینسنت کسل و تینا کوناکی

اختلاف سنی زیاد در ازدواج‌های هالیوودی

وینست کسل و بازیگر معروف ایتالیایی، مونیکا بلوچی، تا سال ۲۰۱۳ زن‌وشوهر بودند و ۱۴ سال زندگی مشترک داشتند. این زوج تنها دوسال با یکدیگر اختلاف سن دارند. پس از طلاق، وینسنت با تینا، مدل فرانسوی که ۳۰ سال از او کوچکتر است، آشنا شد. تینا تنها هشت سال از دختر وینسنت و مونیکا بزرگتر است. این دو در سال ۲۰۱۸ باهم ازدواج کردند.

کسل پیش از ازدواجش در اینباره در مصاحبه‌ای گفت: «مرد در هر سنی توانایی این را دارد که زندگی جدیدی شروع کند، اما این مسئله درمورد زنان صدق نمی‌کند. زندگی همیشه منصفانه نیست. من ۵۲ ساله هستم و درحال ازدواج با یک دختر ۲۱ ساله هستم. من سرشار از عشق هستم و دوست دارم که با تینا بچه‎دار شوم». این تنها مرتبه‌ای نیست که کسل چنین نظرات توهین‌آمیزی نسبت به زنان ابراز می‌کند.

دیوید شوییمر و زوی باکمن

اختلاف سنی زیاد در ازدواج‌های هالیوودی

دیوید، بازیگر سریال معروف «دوستان» (Friends) در نقش «راس گلر» برخلاف شخصیت نقشی که در این سریال بازی کرده، در زندگی واقعی خوب می‌داند که چطور با خانم‌ها رفتار کند و آن‌ها را جذب خود کند. شوییمر، اولین بار وقتی ۴۳ ساله بود، ازدواج کرد؛ آن‌هم با عکاسی بریتانیایی که تنها ۲۵ سال داشت.

رابطه دیوید و زویی، به‌نوعی به رابطه راس و ریچل در سریال فرندز شباهت داشت. باکمن، پیشخدمت یکی از کافه‌های لندن بود و شوییمر هم مشتری کافه. زویی بعد از دوستی با دیوید برای اینکه به او نزدیکتر باشد، به لس‌آنجلس نقل‌مکان کرد و چندی بعد در مراسمی خصوصی با او ازدواج کرد. دیوید و زویی در سال ۲۰۱۷ عنوان کردند که زندگی مشترکشان به پایان رسیده است.

سیلوستر استالونه و جنیفر فالوین

اختلاف سنی زیاد در ازدواج‌های هالیوودی

سیلوستر استالونه، ستاره فیلم‌های اکشن هالیوودی در سال ۱۹۸۸، درحالیکه ۴۲ سالش بود، مدل ۱۹ ساله آمریکایی، جنیفر فالوین را در رستورانی در بورلی هیلز ملاقات کرد. ازدواج آن‌ها موفقیت‌آمیز بود و اکنون پس از ۲۲ سال زندگی مشترک، سه فرزند دختر دارند.

شاید استالونه در فیلم‌هایش بسیار خشن و مردانه به‌نطر برسد، اما گویا در زندگی‌اش اوضاع برعکس است. او در مصاحبه‌ای در سال ۲۰۱۰ در اینباره گفته: «همه‌چیز در خانه ما زنانه است. اسباب‌بازی‌ها، خدمتکاران، تمامی سگ‌ها. تنها یک سگ نر در منزل ما وجود دارد که آن هم متعلق به من است و مرد بعدی هم خودم هستم، اما من هیچوقت در زندگی‌ام این اندازه شاد نبودم.

من از زنم چیز‌های زیادی یاد گرفتم. ۱۹ سال طول کشید تا یاد بگیرم که همیشه حق با اوست. من فهمیده‌ام که یک زن (زن من که اینگونه است) می‌تواند تصمیم‌های هوشمندانه و عاقلانه‌ای در زندگی بگیرد.

من همیشه طفره می‌روم، اما او اینگونه نیست و همه‌چیز را خوب بررسی می‌کند؛ بنابراین نهایتا من به او گفتم عزیزم تمامی تصمیمات با تو. تو هرچه که بگویی من گوش می‌دهم و به تو اعتماد دارم. من قبلا هرگز اینگونه نبودم».

همفری بوگارت و لارن باکال

اختلاف سنی زیاد در ازدواج‌های هالیوودی

داستان عشق همفری بوگارت و لارن باکال به‌گونه‌ای بود که ترانه‌های عاشقانه‌ای برایش گفته شد و تا مدت‌ها به‌عنوان بزرگترین و عالی‌ترین عشق هالیوودی شناخته می‌شد.

این زوج، اولین بار وقتی همدیگر را ملاقات کردند که بوگارت ۴۴ ساله و باکال ۱۹ ساله بود. آن‌ها یک سال بعد در سال ۱۹۴۵ ازدواج کردند. زندگی عاشقانه آن‌ها ۱۳ سال ادامه داشت، تااینکه در سال ۱۹۵۷، همفری، ستاره افسانه‌ای هالیوود و فیلم «کازابلانکا» (Casablanca) به‌دلیل سرطان فوت کرد.

این زوج عاشق، چهار فیلم سینمایی بایکدیگر بازی کردند. باکال، درحالیکه در جوانی و در ۳۲ سالگی بیوه شده بود، پس از مدتی با «جیسون روباردز» بازیگر ازدواج کرد، اما کمی بعد طلاق گرفت.

باکال، رابطه کوتاهی نیز با «کرک داگلاس» داشت، اما هرگز نتوانست عشق اولش را فراموش کند؛ کسی که تنها عشق حقیقی‌اش بود. او در مصاحبه‌ای دراینباره گفت: «انتخاب تمامی مرد‌های زندگی‌ام اشتباه بود؛ به‌جز انتخاب بوگارت».

وارت بیتی و آنت بنینگ

اختلاف سنی زیاد در ازدواج‌های هالیوودی

وارن بیتی و آنت بنینگ در سال ۱۹۹۲ ازدواج کردند. اختلاف سنی میان آن‌ها ۲۱ سال بود، اما این مسئله تاثیری برروی تصمیم و زندگی آن‌ها نداشت. این زوج درطول فیلمبرداری فیلم سینمایی «باگزی» (Bugsy) بایکدیگر آشنا شدند.

بیتی در مصاحبه‌ای در سال ۲۰۱۶ با مجله پیپل گفت: «من یادم می‌آید که با دیدن آنت، چنان هیجان‌زده شدم که اشتیاق خوردن جوجه خوشمزه‌ای را که جلوی رویم بود، از دست دادم». بیتی و بنینگ، در طول این سال‌ها صاحب چهار فرزند شدند و بیتی در اینباره می‌گوید: «تولد چهار فرزندمان، بهترین اتفاق‌های زندگی من بودند و البته آشنایی با مادرشان». او می‌گوید که خانواده مهمتر از شهرت است.

بنینگ نیز در مصاحبه‌ای در سال ۲۰۱۹ درباره راز موفقیت سه دهه زندگی با ستاره سابق هالیوود و فیلم‌هایی همچون «بانی و کلاید» (Bonnie & Clyde) گفت: «هیچ رازی در اینباره وجود ندارد که زوج‌ها از آن بیخبر باشند. ما خانواده بسیار خوبی داریم و همینطور فرزندانی زیبا. ما دوران تلخ و شیرین زیادی را پشت‌سر گذاشتیم. اصل زندگی همین است و البته مهمترین چیز نیز همین است؛ باهم بودن».

منبع: nickiswift

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      همسر استالونه شبیه پلنگهای خودمونه!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خخخخ ضرر کرده البته علف بدهن بزی باید خوش بیاد که اونده

      • بدون نام

        اینا که منفی میدن همان پلنگ های خودمان هستند که از اجنه ها وحشتناک ترند

      • بدون نام

        از ظاهر قضاوت نکن منم همین فکر رو کردم ولی وقت زندگیشونو خوندم دیدم چقدر آدم خوبیه

      • بدون نام

        خخخخخخخخخخ شبیه زرافه هم هست

      • بدون نام

        ضعیفه هایی که یه مردسالاری قدرت و تداوم میدن

      • بدون نام

        زنی که با مردی خیلی پیرتر از خودش ازدواج کنه(ده سال پیرتر و بیشتر) به مردسالاری تداوم میده و یک ضعیفه ست

      • بدون نام

        خزعبلات وینسنت کسل رو بخونید این زنهای ابلهی که در جوانی به مرد پیر تن می دهید.ببینید چطور جنسیت خودتون رو بی قدرت و حقیر می کنید

      • بدون نام

        البته اون چیزی که وینسنت کسل ازش میگه عشق نیست چیز دیگریه که اون هم تازه در پنجاه سالگی اصلا طراوت بیست سالگی رو نداره.همه زنان از این آگاه اند و مردها در توهم!!!

    • بدون نام

      عالی بود.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خانم شایسته عسگریان از خانمهایی هم که از همسرشون بزرگتر هستند مطلب میذاشتی مثل مدونا مثل جنیفر و خیلی های دیگه

      • بدون نام

        آره دیگه شوگر ددی ها که زنان جوان عاشق پولشون میشن
        چون یه مرد چروک چروک هیچوقت ارزوی یک زن نیست

      • بدون نام

        جالبه فراستی رو میذارن همه اه و پیف میکنن یا خبر میذارن فلان دختر رفته زن یه پیر مرد پولدار شده همین آقایون میان در نموهش پول پرستی زنها سخنرانی میکنن اما الان دارن وایه ورژن امریکاییش دست میزنن و هورا میکشم

    • بدون نام

      اوق

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آره واقعا اوق ( عوووووق) داشت

      • بدون نام

        مثل فراستی و بیژن مرتضوی

    • رهگذر

      شجریان هم از ایران رکورد دار است خخخخخخ

      پاسخ ها

      • بدون نام

        پدرتم از ایران رقیب وی میباشد

      • بدون نام

        راست میگه دیگه شجریان ، فراستی و خیلی های دیگه

    • Farzad

      خب اینا چه دردی از جامعه رو دوا میکنن؟ وظیفه رسانه هست که همیشه چکش رو به مشکلات جامعه بزنه
      اگر جرات بیان ندارید پس جمع کنید رسانه ها رو

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شما برو اخبار اقتصادی و سیاسی و بخون این یه مجله سرگرمیه اسمش روشه

      • بدون نام

        مشکلات فقط با بیان کردن حل نمیشه، بیان آنها راس ساعت در اخبار روزانه چند بار از تلویزیون اعلام میشه
        مشکلات ریشه در عدم آموزش و فقر فرهنگی داره
        آموزش هم به روش مستقیم و غیرمستقیم صورت میگیره
        در بیان هر مطلبی برای آنها که طالب یادگیری هستند نکاتی هست
        در این مطلب در خصوص مسئله اختلاف سن زیاد در ازدواج و تعدد طلاق و ازدواج مثال هایی از افراد معروف زده شده، چون مردم غیر از دلیل عقلی همیشه دنبال مثالهای عینی هم هستند

    • بدون نام

      از ازدواج زن های بزرگتر از مرد ها هم بذارید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        این خانم کلا زن ستیزه

    • رضا

      بیشتر مردا تفکر کسل رو دارند و موجوداتی بی وفا هستن.ولی چند درصدی هم وفادار وجود داره که اوناهم یحتمل کسی بهشون پا نمیده!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چیزی بیشتر از بی وفاییه.نرینگیه که مدام میخوان زنها تازه تر رو فتح کنند.زنها نباید به این مساله تن بدن تا نرینگی منقرض بشه

    • عبدالرحمن

      خانم عسگریان همیشه موضوعات خوب ، اثر بخش و در عین حال با نشاط و معنی داری را انتخاب می کنی بهتون تبریک می گم عالی بود انشالله آثار دیگری از شما ببینیم!

      پاسخ ها

      • شایلین

        آثار!!!!!!

      • بدون نام

        الان این اثر بخش و با نشاط بود

      • بدون نام

        خخخ اثر بخش لابد دنبال ازدواج با هم سن بچه ات هستی

    • بدون نام

      رهگذر ردشو تانجویدمت.

    • بدون نام

      چرا یک طرفه می گین. چندتا زوجی که زن بزرگتر از مرد بود هم نام می بردید.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        جرارد پیکه. و شکیرا

      • بدون نام

        اره کلا برترینها خیلی تفکرات ضد زن داره

      • بدون نام

        ده سال فاصله سنی شکیرا با پیکه کجا و سی چهل سال پیرتر بودن این کفتارها کجا.تازه معلوم نیست پیکه تا ابد با شکیرا بمونه

    • بدون نام

      كاترين زتا جونز و مايكل داگلاس يادت رفت!
      كلينت ايستوود عجب جونوريه:)))

    • بدون نام

      پس پریانکا چوپرا و نیک چی شدند؟!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نه دیگه از نظر اینها مرد با یه بچه اش بره خوبه اما واسه زن اخه با چند سال بچه تر بپره

      • بدون نام

        ده سال فاصبه سنی زیاده؟ اینجا مردهایی که ده سال بزرگتر از زنشون باشند هست مگه؟

      • بدون نام

        چوپرا به اون جوانی رو با این یپرمردهای زهوار در رفته مقایسه میکنی؟ اگه شوهرش تا آخر عمر باهاش بمونه که محاله، تازه میشه مثل این همه زن و شوهرهای معمولی که شوهر ده سال از زنش بزرگتره!

    • مجید

      خوشم میاد نصفشون بیشتر بعد از یک زندگی عاشقانه !!!!! طلاق گرفتن خخخخخخ عشق !!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اکثرشون طلاق گرفته بودن. فقط ۲تاشون فعلا طلاق نگرفتن

      • بدون نام

        مطمعن باش تو اکثر ازدواجهایی با این حد از اختلاف سن اون طرف مسن امتیازاتی دارع که جوونه برای اون امتیازات و نه بخاطر عشق به خود شخص زنش شده

      • بدون نام

        چرا یک زن جوان باید به یک مرد پیر که مدام زن عوض کرده و به زنها به شکل اشیاء نگاه می کنه عشق بورزه؟

    • بدون نام

      پس محمد حدید و شیوا صفایی کجان؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اونا ازدواج نکردن دختره برده ی جنسیه

      • بدون نام

        این دو تا هیچکدومشون هالییودی نیستن. تیتر مطلب رو نگاه کنید

      • بدون نام

        ازدواج هم کنند باز برده جنسی اند.زن بدنش رو عرضه کرده که پول بگیره

    • چهل وچهار

      حالا اگر من توی این سن هشتادسالگی یک زن بیوه چهل ساله بگیرم رسانه هاوجراید خشتک منو درمیارن،بیاوببین وامصیبتا واویلا

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خب اینا سلبریتی هستن و پولدار که باعث میشن سنشون به چشم نیاد. شمای 80 ساله باید یک زن 70 نهایتا 60 ساله برای خودت انتخاب کنی.

      • بدون نام

        همیشه که تو ازدواج مردها بزرگترن اگه چند تا زنها بزرگتر باشن مثل زن مکرون یا زن راموس یا شاهزاده انگلیس دلتون میخواد بترکه

      • بدون نام

        زنان فقط به دلیل مادیات زن مردهای پیر میشن.بدیهیه

    • بدون نام

      فک کنم پریانکا چوپرا و نیک جوناس هم اختلاف سنیشون زیاد باشه

    • بدون نام

      پول سن و سال نمیشناسه

    • بدون نام

      جرج کلونی و امل علم الدین؟

    • بدون نام

      اشتون كوچر و دمي مور

    • بدون نام

      سارا صوفیانی و امیر حسین شریفی

      رضا رویگری و زن اش

      مهدی هاشمی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        داریوش مهرجویی ۸۰ ساله با زن ۲۶ ساله
        ناصر تقوایی ۷۵ ساله با زن ۲۶ ساله
        بهرام بیضایی ۷۸ ساله با زن۴۸ ساله
        اینا رو نمیبنن

    • بدون نام

      کلینت ایستوود و زن اش !!!!!!!!!!

      عجب !!!!!

      یعنی تلافی اینجوری !!!!!!!!!

    • بدون نام

      بچه میشه راهنماییم کنینن یه سووال داشتم
      شما چطور به یه مطلب مثبت یا منفی میدید؟!
      متوجه نشدم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        رو منها یا بعلاوه بزن

    • بدون نام

      حدیثی وجوددارد که می‌گوید زن پیرانسان را مریض می کند وازنظرعلمی هم ثابت شده است به نظرمن انسان هرچه زنش جوانترباشد بنفعش است واصلا سن ملاک نیست سن فقط گذر مان است ولی ماهیت انسان همان است وتغییری نمی کند مهم دل است که بایدجوان باشد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        این از سری احادیث من در آوردیه چون پیامبر خودش همسرش حضرت خدیجه از خودش بزرگنر بود از نظر علمی اگر ثابت شده بود اینهمه تو غرب ازدواج با زن بزرگتر نمیکردن الی جون تو برو به شوهرت تو ارومیه برس یه وقت نره زن جوانتری بگیره

      • بدون نام

        منم همیشه از پسرای کم سن تر از خودم خوشم اومده تا الان. پسرای بزرگتر اکثرشون کسل کننده و غر غرو و ابله هستند ولی پسرای کوچکتر معمولا پر امیدتر و شادترن.

      • بدون نام

        از نظر نرها زن انسان نیست .قابل توجه زنهای ابلهی که با مردهای پیر میرن بخصوص اونها که اسم عشق بر رابطه شون می گذارند

      • بمیر نرینه

        مردها اغلب در جوانی هم تهوع آوردند وای به پیری.این زنها عمدتا بخاطر پول رنج همسری مردهای کفتار رو بر خودشون تحمیل کردند

      • بدون نام

        نرها انسان نیستند

    • بدون نام

      نرها با پولشون برا زنها تاریخ مصرف تعیین میکنن باید این کلیشه ها شکسته بشه.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        زنها باید سرمایه دار بشن

    • به توچه نامم چیه؟

      به نظر من جانی دپ حق زندگی کردن رو داره چون واقعا قیافش خوبه ولی آمبر هرد خیلی آدم بدی هست که به جانی دپ خیانت کرده نمیدونم چرا ولی دوست دارم بیلی آیلیش با جانی دپ ازدواج کنه یا لاقل باهاش عکس بگیره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج