۹۲۲۴۷۰
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

کلوپ: برای قهرمانی در لیگ برتر رویاپردازی نمی‌کنم

سرمربی تیم فوتبال لیورپول می‌گوید برای قهرمانی در لیگ برتر انگلیس رؤیاپردازی نمی‌کند، همانطور که برای قهرمانی در اروپا رؤیاپردازی نکرد اما به آن رسید.

خبرگزاری تسنیم: یورگن کلوپ در یک مصاحبه با شبکه اسکای اسپورتس انگلیس، تأکید کرد که هرگز خودش را ملزم به قهرمانی در لیگ برتر انگلیس ندانسته و این موضوع سبب نخواهد شد که او شیوه کاری‌اش را تغییر دهد.

کلوپ گفت: من برای قهرمانی در لیگ برتر رؤیاپردازی نمی‌کنم. برای قهرمانی در لیگ قهرمانان هم رؤیاپردازی نکردم و قهرمانش شدیم. با این حال تلاش‌مان را می‌کنیم. ما در این فصل در موقعیت بهتری نسبت به آنچه قبل از آغاز فصل انتظار داشتیم، قرار داریم اما هنوز هیچ اتفاقی نیفتاده است.

کلوپ: برای قهرمانی در لیگ برتر رویاپردازی نمی‌کنم

چیزی که ما الان انجام داده‌ایم، ایجاد یک بستر مناسب است و حالا باید بر آن بستر فصل‌مان را بسازیم. هنوز سخت‌ترین مقطع فصل ماه‌های نوامبر و دسامبر است نیامده و بازی‌های دیوانه‌واری پیش‌رو خواهیم داشت.

در آن مقطع از فصل باید خوش‌شانس باشیم. ما نمی‌توانیم روی همه چیز تأثیر بگذاریم اما می‌توانیم در یک بازی خاص تأثیری خاص داشته باشیم و این همان کاری است که داریم تلاش می‌کنیم که انجام دهیم.

باید به جنگیدن ادامه دهیم چون هیچ تضمینی برای موفقیت‌مان وجود ندارد. هر کسی حق دارد رؤیاپردازی کند اما در عین‌ رؤیاپردازی باید کار هم کرد.

سرمربی آلمانی لیورپول با تأکید بر اینکه به دستاوردهای تیمش در فصل گذشته به خصوص قهرمانی در لیگ قهرمانان افتخار می‌کند، ادامه داد: قهرمانی اروپا برای ما خاطره‌ای حیرت‌آور بود اما آن اتفاق دیگر به تاریخ پیوسته است. تابستان پارسال بهترین تابستان عمرم بود.

دوباره قهرمان شدن در لیگ قهرمانان کار سختی خواهد بود اما ما می‌دانیم که حفظ اعتماد به نفس برای موفقیت در این رقابت‌ها چقدر مهم است و وقتی که کارتان را درست انجام دهید اعتماد به نفس پیدا می‌کنید.

بازیکنان ما فصل جاری را با ذهنیتی متفاوت آغاز کردند و الان به توانایی‌های خودشان بیشتر ایمان دارند. من هنوز هم فکر می‌کنم که ما هنوز هم می‌توانیم بیشتر از این توانایی‌های خودمان را باور داشته باشیم.

لیورپول فردا (یکشنبه) در هفته دهم لیگ برتر انگلیس در یک بازی مهم میزبان تاتنهام خواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج