جاباما
۹۲۲۶۶۷
۲ نظر
۵۰۰۲
۲ نظر
۵۰۰۲
پ

پیشنهاد تازه گانتس به نتانیاهو

منابع اسرائیلی فاش کردند که مسئولان ارشد ائتلاف "آبی-سفید" به رهبری بنی گانتس قصد دارند در چارچوب آغاز مذاکرات برای تشکیل دولت، پیشنهادی را به بنیامین نتانیاهو ارائه دهند.

ایسنا: به نقل از خبرگزاری فلسطینی معا، بنی گانتس، رئیس ائتلاف "آبی-سفید" قصد دارد در چارچوب مذاکرات برای تشکیل دولت به بنیامین نتانیاهو، رهبر حزب لیکود پیشنهاد بدهد که در ازای خروج از ائتلاف راست‌گراها به شکل تناوبی وی و گانتس نخست وزیر باشند به این شکل که ابتدا نتانیاهو نخست وزیر شود و طی این دوره قوانین مربوط به مذهب و دولت تدوین خواهد شد.

پیشنهاد تازه گانتس به نتانیاهو

گانتس ائتلاف دوجانبه‌ای را به نتانیاهو پیشنهاد خواهد داد که براساس آن در مرحله نخست ائتلافی بدون احزاب تندرو تشکیل خواهد شد. بعد از چندماه زمانی که مسائل مربوط به مذهب و دولت در کنست بررسی شد پیوستن ائتلاف احزاب راست‌گرا و توافق با عدم تدوین قوانین جدید ممکن خواهد بود.

شبکه دو تلویزیون رژیم صهیونیستی به نقل از یکی از مسئولان ائتلاف آبی-سفید اعلام کرد که این ائتلاف با تشکیل دولت اقلیتی که به حمایت لیست مشترک عربی وابسته باشد، مخالف است.

حزب لیکود و ائتلاف آبی-سفید شنبه در بیانیه‌ای اعلام کردند که امروز گانتس و نتانیاهو در دفتر نخست‌وزیر در تل‌آویو نشستی را برگزار می‌کنند.

اخیرا بعد از ناکام ماندن نتانیاهو در تشکیل دولت رژیم صهیونیستی، روون ریولین، رئیس این رژیم "بنی گانتس" رئیس ائتلاف "آبی سفید" را مامور تشکیل کابینه جدید کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ZAPATA_70

      اگه اسراييل کشور مهمي نيست و وجودش رو قبول نداريد چرا ازش اينهمه خبر ميزاريد

    • ۰۰۰

      سگ زرد برادر شغال است

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج