۹۲۳۰۱۸
۱۸ نظر
۵۰۰۴
۱۸ نظر
۵۰۰۴
پ

برای احمدزاده؛ جاده‌ای به سوی تباهی

فرشاد احمدزاده از زمان بازگشت به پرسپولیس روزهای عجیبی را می گذراند، او که پس از یک فصل ناموفق در لهستان و با وجود مخالفت اغلب هواداران پرسپولیس به این تیم برگشته، نتوانسته در پازل تاکتیکی کالدرون جایی پیدا کند و اغلب در حاشیه بوده است.

آی اسپورت: فرشاد احمدزاده از زمان بازگشت به پرسپولیس روزهای عجیبی را می گذراند، او که پس از یک فصل ناموفق در لهستان و با وجود مخالفت اغلب هواداران پرسپولیس به این تیم برگشته، نتوانسته در پازل تاکتیکی کالدرون جایی پیدا کند و اغلب در حاشیه بوده است.

احمدزاده فصل را به عنوان یک نیمکت نشین و سپس سکونشین آغاز کرد ولی وقتی در بازی مقابل استقلال به میدان رفت به جای اثبات خود به کالدرون و هواداران تیمش، تصمیم به درگیری با بازیکنان تیم رقیب گرفت و همین موضوع باعث شد او سه بازی تیمش را از دست بدهد. این البته پایان جنجال های احمدزاده در لیگ نوزدهم نبود.او زمانی که در بازی با شاهین به میدان رفت به دلیل اعتراض بی مورد به داور آن هم در حالی که تیمش با پنج گل جلو بود، از زمین اخراج شد تا آمار عجیب و غریب چهار جلسه محرومیت با تنها ۹۳ دقیقه بازی را به ثبت برساند!

از اول هم حاشیه داشت!

احمدزاده با پایان خدمت سربازی اش و در ابتدای لیگ پانزدهم به جمع پرسپولیسی ها بازگشت و از همان ابتدا یک مهره ثابت در ترکیب برانکو بود. سرمربی سابق پرسپولیس به قدری به فرشاد اعتقاد داشت که بعضی ها به این بازیکن ریزنقش لقب پسر برانکو را داده بودند ولی دوره اول حضور او در پرسپولیس هم بدون حاشیه نبود. یکی از حواشی او تکرار کردن شعاری بود که در آن توهین بدی به استقلالی ها می شد که این حرکت احمدزاده واکنش شدید هواداران استقلال را برانگیخت و آن ها هم حسابی از خجالت وینگر پرسپولیس درآمدند.

فرشاد در پرسپولیس حواشی دیگری مانند درگیری با بازیکنان خودی و رقیب هم داشت و حتی در اواخر حضورش بعضی از هواداران علیه او شعارهایی هم دادند و سرانجام همه این حاشیه ها باعث شد احمدزاده برای لیگ هجدهم و در شرایطی که تیمش از حضور در نقل و انتقالات هم محروم بود، تصمیم به جدایی از پرسپولیس بگیرد و راهی لهستان شود، تصمیمی که با انتقاد شدید هواداران پرسپولیس هم مواجه شد؛ البته بعضی ها هم معتقدند برانکو برای لیگ هجدهم روی نام این بازیکن قلم قرمز کشید و او را در لیست مازاد خود قرار داد که کمی بعید است.

احمدزاده پس از جدایی از جمع قرمزها یک استوری گذاشت و در آن از هواداران پرسپولیس به دلیل شعار علیه خودش، انتقاد و این موضوع را عامل جدایی از پرسپولیس اعلام کرد، البته او بعدها برای این استوری اظهار پشیمانی کرد.

احمدزاده پس از جدایی هم بیخیال جنجال نشد و وقتی فرشاد پیوس به او و بقیه بازیکنان جداشده پرسپولیس لقب نامرد داد، گفت: «فقط هواداران حق دارند درباره من صحبت کنند، چون پرسپولیس برای آن‌ها است و بعضی از پیشکسوتان حق ندارند درباره من صحبت کنند، چون تیم برای پیشکسوتان نیست!»

بازگشتی پرحاشیه

احمدزاده در لهستان روزهای خوبی را تجربه نکرد و خیلی زود و پس از تنها یک فصل از اشلاسک ورسلا جدا شد. ابتدای فصل و زمانی که پرسپولیس هنوز سرمربی نداشت، احمدزاده یکی از اولین نفراتی بود که با نظر ایرج عرب با پرسپولیس قرارداد بست که این موضوع واکنش شدید اغلب هواداران پرسپولیس را در پی داشت.

او که طی دوره قبلی حضورش در پرسپولیس هم در چند مرحله با هواداران این تیم دچار مشکل شده بود، در گفتگوهای خود سعی داشت تا این ماجرا را به پایان برساند اما همچنان مورد انتقاد بیشتر هواداران بود. موضوعی که در اولین تمرینش با پرسپولیس نیز کاملا مشخص بود و در نهایت با وساطت خلیلی و سیدجلال حسینی، هواداران به تشویق وی پرداختند و با شعار «به احترام سیدجلال، فرشاد احمدزاده» این مساله را نشان دادند.

شماره 10 تا نیم فصل مجوز دارد؟

شایعه جدی درباره احمدزاده این است که او تنها تا نیم فصل فرصت اثبات خود به کالدرون را دارد و اگر موفق به این کار نشود، باید منتظر جدایی او باشیم. سرمربی آرژانتینی هم طی این مدت نشان داده اعتقاد چندانی به احمدزاده ندارد و با توجه به تراکم بازیکن در پست وینگر، جدایی این بازیکن در نقل و انتقالات نیم فصل دور از ذهن نیست و احمدزاده اگر می خواهد به سرنوشت نفراتی چون صادقیان و مسلمان دچار نشود، باید خیلی زود خود را به کالدرون ثابت کند.البته فعلا همه چیز در حد شایعه است و نباید خیلی آن را جدی گرفت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بازی کن بی شخصیت است بدرد پرسپولیس نمیخورد باید اخراج بشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        این همونیه که فیلمش با ترلان پروانه پخش شد!!! هر کی جای اون بود میرفت تو افق محو میشد

    • perspolis

      وقتی کسی تیمشو رها میکنه پس خیال نباید داشته باشه که هنوز هوادارا دوستش داشته باشن . از وقتی که رفت لهستان دیگه جای تو دل ما پرسپولیسیها نداره

    • بدون نام

      سلطان فرشاد پیوس اینجور انگلارو میشناسه که میگه....

    • بدون نام

      این دیدگاه از نظر شماست نه از نظر احمدزاده و خیلی های دیگه

    • بی نام

      نویسنده محترم لطفا حاشیه درست نکن.هر بازیکنی ممکنه درعصبانیت دو کارت پیاپی بگیره و از بازی اخراج بشه و احمدزاده هم از این قائده مستثنی نیست.

    • ایرانی

      بره گمشه ، جوجه فوکولی تازه به دوران رسیده!!!!!

    • پرویز

      این بازیکن جنبه پوشیدن لباس پرسپولیس را ندارد باید برود همین و بس

    • بدون نام

      ادم بی شخصیت و بی خانواده باید بهش توهین بشه
      من با این احمق تو یه گروه تلگرامی بودم یه پستهای بی شرمانه ای میزاشت اون موقع تو تراکتور بود

    • کیان

      بچه پر رویی است

    • امیر

      بقول ما شیرازیا تو پوزی نخورده هس بچه خشکل

    • اسماعیل سلامی

      نوش جانت فنچ.بی جنبه

    • بدون نام

      تیم ما دیوانس این احمقا رو میاره

    • CR7

      هر وقت دلشون میخواد میرن ، هر وقت میخوان میان . ادا و اصول هم در میارن که یعنی ما خیلی پرسپولیس رو دوست داریم . همین الانم اگه تیم تشتک سازی بورکینافاسو ۱۰۰ هزار دلار بده دوباره فلنگ رو میبنده

    • علی

      نه شایعه نیست هر ادم عاقلی تشخیص میدهد با این شیوه همون راه تباهی رو میره من فکر میکنم بنفع پرسپولیسه که نیم فصل که چه عرض کنم همین الان قیداین ادم تازه به دوران رسیده رو بزنه

    • بدون نام

      راه صادقیان میره این تیتاپ اخرش هیچه

    • بدون نام

      احمد زاده با دعوا وبی ادبی به داور میخواهد تظاهر کند که پرسپولیسی با تعصب است !

    • کامران

      فرشاد تیتاب را اذیت نکنید!؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج